Werken of studeren de forum bezoekers nog?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
janversteeg
Lid
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 apr 2005, 09:53

Mooyman & Giel

Bericht door janversteeg »

Zo een heel divers publiek dus, wel interessant om zo eens te horen hoe een ander aan spullen komt.
Ik ben blij dat ik in de goede oude gulden tijd een mooie collectie heb kunnen verzamelen.
Nu zonder werk wordt het rustiger vrees ik,maar hoe hebben mannen als MOOYMAN en GIEL dit?Ook studerend of werkend in de militaria branch? Of zijn jullie particulier handelaar,daar jullie regelmatig interessante items aanbieden?

Mvg Jan versteeg
Goirle
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

Mijn grote geheim ga ik niet te prijs geven. Ik studeer economie wiskunde, zit elke dag achter de schoolbanken, en heb een goed betaalde job. Ik heb gedaan met school om 15u20, misschien dat je daarom denk dat ik tijdens werkdagen achter de pc zit. Laatste tijd zijn er ook veel verlengde weekends geweest in België...
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Ik heb geen werk maar een lieve pa die af en toe wat schuift.

en ik werk
Laatst gewijzigd door Brianlinden op 21 mei 2005, 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

kben momenteel werkeloos heb veel gekocht van het geld dat ik verdiende in die maanden dat ik in het Belgische leger zat en dan is ook het duurste deel van mijn verzameling aangekocht geweest enzo

nu zit ik op een goeie 350 euro per maand dusja dat laat het serieus dalen ivm aankopen

hopelijk ben ik binnekort weer volledig in dienst van het leger en dan zal mijn aandeel van de verzameling weer een serieus deel stijgen al moet ik geld opzij gaan leggen voor een WC54 nu het nog kan :p
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Bericht door Auke »

Marc 82 Recon schreef:kben momenteel werkeloos heb veel gekocht van het geld dat ik verdiende in die maanden dat ik in het Belgische leger zat en dan is ook het duurste deel van mijn verzameling aangekocht geweest enzo

nu zit ik op een goeie 350 euro per maand dusja dat laat het serieus dalen ivm aankopen

hopelijk ben ik binnekort weer volledig in dienst van het leger en dan zal mijn aandeel van de verzameling weer een serieus deel stijgen al moet ik geld opzij gaan leggen voor een WC54 nu het nog kan :p
Je zou je geld ook kunnen besteden aan een cursus Nederlands schrijven.
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Ironclad ,

Domme opmerking vind ik persoonlijk.
Iedereen snapt toch wat Marc bedoeld en dit forum is toch geen les Nederlands?

Shifty
Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Bericht door Auke »

Forum Regels schreef:Probeer spelfouten uit je bericht te halen. Neem de tijd voor een post. Iedereen maakt spelfoutjes, maar laat gewoon zien dat je de taal serieus neemt. BreEzAh-taal is voorts niet toegestaan.
Dit is geen les Nederlands, maar we zouden wel een beetje op de leesbaarheid kunnen letten. Ik krijg wat van die verloedering van onze taal op dit forum.
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

nou als iemand me zegt wat er niet verstaanbaar is aan mijn post, kan ik het gerust nog een keer zeggen
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
janversteeg
Lid
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 apr 2005, 09:53

Ironclad

Bericht door janversteeg »

Ze moesten jou eens bij je "kladden" pakken.
Een hoop praat voor een 17 jarige, laat Marc gewoon schrijven wat hij wil.
Misschien komt hij wel uit het Waalse deel van Belgie en beheerst hij de NL taal niet volledig.
Denk dat jij met je 17 jaar ook nog geen wereldwijsheid hebt, al doe je het wel zo voorkomen.

Eerst maar even uit puberen nebus, en dan sprechen wir uns wieder am forum.!
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Iron clad, doe niet moeilijk je kan het echt wel lezen....

Marc als je die WC54 hebt, gaan we dan is touren? :P
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Bericht door Auke »

Wat is dit nou weer voor een onzin!?
janversteeg schreef:Misschien komt hij wel uit het Waalse deel van Belgie en beheerst hij de NL taal niet volledig.
Marc is 21! Dan kun je toch wel behoorlijk Nederlands schrijven? De meeste mensen kunnen dat volgens mij wel op hun dertiende...
janversteeg schreef:Ze moesten jou eens bij je "kladden" pakken.
Een hoop praat voor een 17 jarige, laat Marc gewoon schrijven wat hij wil.
...
Laatst gewijzigd door Auke op 06 feb 2007, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Het is een feit dat het niet zoveel moeite kan zijn tenminste leestekens te gebruiken. De leeftijd heeft daar weinig mee te maken mijns inziens.
Als ik dat mag zeggen tenminste, ik ben immers nog maar 18 jaar oud.
Gebruikersavatar
pieter_pba
Lid
Berichten: 118
Lid geworden op: 02 mar 2005, 19:31
Locatie: Barendrecht
Contacteer:

Bericht door pieter_pba »

antwerpx schreef:Het is een feit dat het niet zoveel moeite kan zijn tenminste leestekens te gebruiken. De leeftijd heeft daar weinig mee te maken mijns inziens.
Als ik dat mag zeggen tenminste, ik ben immers nog maar 18 jaar oud.
:lol:
Whoever saves one life, saves the world entire. Whoever destroys one life, destroys the whole universe.
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

Sjah antwerpx heeft gelijk mijn leestekens zijn soms ver te zoeken.
Ik heb ook gezegd dat ik er ging proberen op te letten ivm leestekens dan toch. Maar het is moeilijk om daar constant op te letten als je met andere dingen bezig bent.

Ik ben 21 ja, ben geen waal en beheers de Vlaamse taal. Wat jullie Nederlanders er soms uitgooien gaat regelmatig ook boven mijn petje. Als je iets niet kan verstaan aan mijn posts kun je dat ook gewoon effe vragen wat ik juist bedoel. Als het aan men leestekens ligt kun je dat ook gewoon effe opmerken dan verbeter ik mijn post gewoon.

Ik spendeer geen geld meer aan cursus Nederlands, ik spendeer liever mijn tijd en geld aan belangrijkere zaken dan correct AN aangezien het medische mij meer lief is dan het AN zal ik mij daar ook op blijven concentreren.

En mocht u het willen weten de eerste taal die ik als Vlaming zijnde beheerste was toevallig niet het Nederlands of het Vlaams maar het Engels wat eigenlijk best wel vervelend is soms aangezien ik het beter kan uitleggen in engels (mits soms wat schrijffouten).

Simon wat betreft de WC54 als ik die heb mag jij hem mee komen opknappen (daarmee bedoel ik schilderen en dergelijke ;)). en als ie volledig in orde is mag je zeker is een keertje meetoeren.

Ironclad mocht je nu nog netjes gereageerd hebben op het weinige gebruik van mijn leestekens in de vorige post ok, maar ik vind dat je voor je 17 jaartjes wel een beetje uit de hoogte doet terwijl je enkel nog maar de schoolbanken hebt gezien. Ik geef toe ik ben ook nog niet lang uit de schoolbanken maar kan voor de mensen die mij met respect behandelen wel zeggen dat ik ze met het nodige respect terugbehandel.
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
janversteeg
Lid
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 apr 2005, 09:53

Chapeau Marc

Bericht door janversteeg »

Goed gesproken marc, en voor alle 17 jarige plasbuiskindertjes:

Kijk naar mijn avatar en leef jullie uit.
In plaats van dat gezeik over correct ABN.

Ik verzoek een ieder weer serieus met mijn topic om te gaan.
Discussie gesloten ! Accoord?

Mvg jan Versteeg
Goirle
Plaats reactie