Slowchat-topic deel 3

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Kylie heeft borstkanker.
Daar gaat haar status als sexsymbool.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Frankie
Lid
Berichten: 422
Lid geworden op: 29 dec 2004, 00:34
Locatie: Holland
Contacteer:

Bericht door Frankie »

Dodo schreef:Kylie heeft borstkanker.
Daar gaat haar status als sexsymbool.

Hoeft niet perse. Ze kunnen borst besparende operatie doen, want ze zijn in een vroeg stadium. En mocht evt. haar borst worden afgezet dan willen ze wel eens gelijk een sillicoon plaatsen zodat je er uiteindelijk niks van zziet. De techniek is heel ver met dit soort dingen. Alleen ja de operatie de chemo's en de bestralingen hé. Het is niet niks.....
LEST WE FORGET !
Gebruikersavatar
seabee
Lid
Berichten: 987
Lid geworden op: 26 jun 2004, 13:33

Bericht door seabee »

Dodo schreef:Kylie heeft borstkanker.
Daar gaat haar status als sexsymbool.
Je kan nog zoveel geld hebben, maar je ziet gezondheid is niet te koop. Ik hoop voor haar dat ze er weer boven op komt.
CAN DO
Gebruikersavatar
Tim Y.
Lid
Berichten: 1202
Lid geworden op: 27 apr 2005, 14:42
Locatie: Kerkrade

Bericht door Tim Y. »

Eindelijk, het is 19 Mei. Vanavond naar de Premiere van Star Wars III: Revenge of the Sith. Normaal hou ik niet van onrealistische films maar SW vind ik helemaal geweldig, prachtig verhaal maar ook goede actie. Gaat er nog iemand heen?
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
Gebruikersavatar
Auke
Beste Avatar 2007/2008
Beste Avatar 2007/2008
Berichten: 1531
Lid geworden op: 17 mar 2005, 21:11

Bericht door Auke »

Helemaal mee eens. Ik heb alle films gezien en ze waren allemaal goed (hoewel deel 2 wat tegenviel). Het slot MOET ik zeker ook zien!
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
Gebruikersavatar
Pauli
Lid
Berichten: 171
Lid geworden op: 15 mei 2005, 17:20

Bericht door Pauli »

ik snap niet hoe je wakker kan blijven bij SF films :roll: dat je het verhaal leuk vind is niet zo gek, het bevat alles wat de vroegere sprookjes ook bevatten of wat shakespeare schreef (:
"Even a fool is thought wise when he keeps his mouth shut"
Gebruikersavatar
Tim Y.
Lid
Berichten: 1202
Lid geworden op: 27 apr 2005, 14:42
Locatie: Kerkrade

Bericht door Tim Y. »

Ik ben er gister heen geweest, het was een prachtige film. Maar toch vond ik het allermaal een beetje te snel gaan en mogen er wat meer grote veldslagen in, want je ziet er alleen een aan het begin en een paar kleine tussendoor. Qua special-effects was het ook helemaal top. De overgang van Anakin naar Darth Vader is ook wel goed gemaakt.
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Lt. Tim_NL schreef:Eindelijk, het is 19 Mei. Vanavond naar de Premiere van Star Wars III: Revenge of the Sith. Normaal hou ik niet van onrealistische films maar SW vind ik helemaal geweldig, prachtig verhaal maar ook goede actie. Gaat er nog iemand heen?
Jazeker, ik ga er ook heen! Episode I en II vielen wat tegen, ze kunnen de vergelijking met de eerste trilogie niet doorstaan vind ik... Ik ben erg benieuwd naar Episode III Revenge of the Sith, volgens mij wordt dat de klapper!
Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
Tim Y.
Lid
Berichten: 1202
Lid geworden op: 27 apr 2005, 14:42
Locatie: Kerkrade

Bericht door Tim Y. »

SW III is zeker geen slechte film, begrijp me niet verkeerd. Maar het heeft gewoon een andere sfeer dan de andere films. Dat is ook de reden waarom ik de trilogie beter vind dan de prequels.
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Ik heb al een dag op twee een probleem met het bekijken van mijn mails op hotmail via MSN Messenger (dus doorklikken uit het MSN venster). Ik krijg dan telkens deze melding;

Het e-mailadres of wachtwoord is onjuist. Typ het e-mailadres en wachtwoord opnieuw of registreer als dat nog niet is gebeurd. Hulp nodig bij het aanmelden?

Terwijl natuurlijk mijn paswoord wel goed is want ik gebruik hetzelfde om me aan te melden bij MSN.

Mijn broer heeft hetzelfde probleem, nog iemand die er last van heeft ?
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Ik niet...
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

nog 14 posts en BABBELBOX heeft 20.000 posts :D
Gebruikersavatar
Tex
Lid
Berichten: 898
Lid geworden op: 21 sep 2004, 18:58
Locatie: groningen
Contacteer:

Bericht door Tex »

Tim schreef:Ik heb al een dag op twee een probleem met het bekijken van mijn mails op hotmail via MSN Messenger (dus doorklikken uit het MSN venster). Ik krijg dan telkens deze melding;

Het e-mailadres of wachtwoord is onjuist. Typ het e-mailadres en wachtwoord opnieuw of registreer als dat nog niet is gebeurd. Hulp nodig bij het aanmelden?

Terwijl natuurlijk mijn paswoord wel goed is want ik gebruik hetzelfde om me aan te melden bij MSN.

Mijn broer heeft hetzelfde probleem, nog iemand die er last van heeft ?
heb ik ook gehad en ben toen maar over gestapt op email van mijn provider en gewoon outlook expres gaan gebruiken, is een stuk beter
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Jurryt schreef:nog 14 posts en BABBELBOX heeft 20.000 posts :D
Flink doorspammen dan maar.
Ja toch.. :D
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

oke :lol:
Gesloten