Werken of studeren de forum bezoekers nog?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
gvdbor
Lid
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 dec 2004, 19:03
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door gvdbor »

Sbf.Koch schreef: Enne, GvdBor... Is het nou zo dat het gehele nederlandse polietie-korps op BMW's rijdt? Hier in amersfoort (Politie regio Eemland) rijden ze er allemaal op en een Amersfoortse BMW-dealer is constant druk bezig met het verkopen en repareren van deze motoren...
Nee, ook de Honda Pan European wordt nog veel gebruikt.
En verder zijn er meerdere types BMW die nog gereden worden, zoals de de R850 (boxermotor) en ook nog een 1100 cc meen ik, weet niet precies welk type. Ik geloof dat Amsterdam ook met BMW's rijdt maar dan voor het stadstoezicht op de lichtere versie de F650

De Amersfoortse BMW dealer ken ik, heb er weleens een onopvallende BMW gehuurd voor een rechercheactie op een tasjesdief.

De motoren van onze regio (NO-Gelderland) zijn in onderhoud bij Bert Duursma motoren in Apeldoorn.
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

hmmm droomt weg bij het aanzicht van de Honda Pan European :p zalig motorke
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Gebruikersavatar
gvdbor
Lid
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 dec 2004, 19:03
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door gvdbor »

Persoonlijk heb ik niet veel voorkeur. zolang kwalitatief alles maar in orde is en ook bij hogere snelheid nog stabiel is.

Bij de laatste testrondes waar de keuze lag tussen de Honda 1300 cc en de BMW 1200 cc is toch door de testrijders de voorkeur uitgesproken voor de BMW.
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

Nou kmoet zeggen BMW heeft ook serieuze klassemotors en alsik zou moeten kiezen zou ik het niet echt kunnen zeggen welke ik zou nemen
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Heren, hier verder over motoren. Dit topic gaat over werk/studeren.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
marloes
Lid
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 mei 2004, 21:58

Bericht door marloes »

Ik geef Advies op historisch gebied
Laatst gewijzigd door marloes op 22 jun 2005, 00:15, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Michael_Wittmann
Lid
Berichten: 996
Lid geworden op: 11 jan 2005, 20:35

Bericht door Michael_Wittmann »

Leuk werk lijkt me dat marloes!
Mehr Sein Als Scheinen!
marloes
Lid
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 mei 2004, 21:58

Bericht door marloes »

Mooiste baan ter wereld :)
Vorige week nog betaald over waterlooplein gelopen, wat advies over kleding geven en zo, hehehe.
Maar ook mooi voor de eer en zo, mogen optreden in Wageningen was fantastisch, zelfs zonder centen.
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen... dan dooft het licht"
HM van Randwijk 1909-1966
Gebruikersavatar
earlymb
Moderator
Moderator
Berichten: 1753
Lid geworden op: 16 jul 2004, 23:54
Locatie: Den Haag
Ontvangen: 28 keer
Contacteer:

Bericht door earlymb »

marloes schreef:Ik heb een eigen Historisch Adviesbureau;
http://www.hab3045.nl
Bijzonder origineel intiatief! :) Op je site staat trouwens een foto van een van de dames van je groep in RAF uniform met een van de Harley's van een vriend van mij. Volgens mij is die foto vorig jaar in Den Haag genomen. :wink:

Grtn

David
marloes
Lid
Berichten: 963
Lid geworden op: 02 mei 2004, 21:58

Bericht door marloes »

Dag David, ja dat is Anne, dat evenement was ik niet bij maar het zou goed dat evenement in Den Haag geweest kunnen zijn.

Het iniatief voor het HAB heb ik genomen na de klus voor Discovery, toen ondekte we dat wij ze eigenlijk met allerlei konden helpen terwijl dat meestal moeilijk te organiseren is voor gewone productiebedrijven.
Niets mooiers dan je hobby en je passie te kunnen combineren met werk!
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen... dan dooft het licht"
HM van Randwijk 1909-1966
Gebruikersavatar
earlymb
Moderator
Moderator
Berichten: 1753
Lid geworden op: 16 jul 2004, 23:54
Locatie: Den Haag
Ontvangen: 28 keer
Contacteer:

Bericht door earlymb »

marloes schreef:Dag David, ja dat is Anne, dat evenement was ik niet bij maar het zou goed dat evenement in Den Haag geweest kunnen zijn.

Het iniatief voor het HAB heb ik genomen na de klus voor Discovery, toen ondekte we dat wij ze eigenlijk met allerlei konden helpen terwijl dat meestal moeilijk te organiseren is voor gewone productiebedrijven.
Niets mooiers dan je hobby en je passie te kunnen combineren met werk!
Ik was zelf trouwens ook bij dat evenement met een jeep, en ik heb daar een aantal mensen van je groep gesproken. Ze hadden een kleine display binnen het gebouw, en elke agent uit het naastgelegen politiebureau kwam er even naar kijken en vond het erg leuk. Uiteraard was er ook eentje bij die persé alle wapens en vergunningen wou bekijken. :lol:

Als je geluk hebt sta je nu bij Discovery in het bestand en komen ze wellicht vaker naar je toe. Ik denk dat je ook wel burgers uit andere bezette West-Europese landen kunt uitbeelden. :)

Grtn

David
Plaats reactie