Motor

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Proos schreef:Motoragenten (de doorgewinterde) hebben echt een geweldige motorbeheersing. Geweldig om te zien hoe die met die BMW's over het asfalt scheuren. Alleen die bonnen zijn wat minder.

Zwaai altijd naar motoragenten :)
Of je middelvinger als je zin hebt in een spectaculaire achtervolging 8) :lol:
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

779 schreef:Of je middelvinger als je zin hebt in een spectaculaire achtervolging 8) :lol:
Verlies je waarschijnlijk altijd, want als ze je niet te pakken kunnen krijgen sturen ze gewoon de rekening na :D

(op kenteken)
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
gvdbor
Lid
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 dec 2004, 19:03
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door gvdbor »

Ik zwaai ook altijd braaf terug
Gebruikersavatar
Frankie
Lid
Berichten: 422
Lid geworden op: 29 dec 2004, 00:34
Locatie: Holland
Contacteer:

Bericht door Frankie »

De mijne hebben jullie misschien al gezien in een ander topic maar hier nogmaals de foto.


http://img128.exs.cx/img128/5048/11bd.jpg


Moto Guzzi V50 (500cc) van 1983. Rijd heerlijk en is leuk om mee te beginnen. Van het voorjaar wil ik gaan kijken naar een Honda CBR600.
En ik ben geen doorrijder swinters. Mij veels te koud.
LEST WE FORGET !
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

johan willaert schreef:Deze kennen jullie intussen....

<plaatje>

Meer foto's en info verspreid over 6 bladzijden van Big Twin Bikermagazine Nr 141 van Oktober 1998....

Johan
Is dat een 750cc v-twin, gemaakt om in de woestijn te raggen? Prachtige motor, volgens mij ook zeldzaam, omdat ze tegen het eind van de oorlog voornamelijk vervangen werden door jeeps.

Frankie schreef:De mijne hebben jullie misschien al gezien in een ander topic maar hier nogmaals de foto.

http://img128.exs.cx/img128/5048/11bd.jpg

Moto Guzzi V50 (500cc) van 1983.
Mag je die lampjes er gewoon op laten zitten?
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Frankie
Lid
Berichten: 422
Lid geworden op: 29 dec 2004, 00:34
Locatie: Holland
Contacteer:

Bericht door Frankie »

Frankie schreef:De mijne hebben jullie misschien al gezien in een ander topic maar hier nogmaals de foto.

http://img128.exs.cx/img128/5048/11bd.jpg

Moto Guzzi V50 (500cc) van 1983.
Mag je die lampjes er gewoon op laten zitten?[/quote]


Nee mag je niet laten zitten hij is als ik op de openbare weg rij ook altijd afgedekt. Net zoals de kuip met Kon. Marechausse, die zet ik erop als ik op een evenement ben. Er zit achterop ook zo'n bordje en was niet afgedekt. Werd ik voor aangehouden en kreeg waarschuwing. Dus die is nu ook afgeplakt.
LEST WE FORGET !
Gebruikersavatar
mario
Lid
Berichten: 258
Lid geworden op: 27 jun 2004, 19:55
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door mario »

Proos schreef:Motoragenten (de doorgewinterde) hebben echt een geweldige motorbeheersing.
Dat klopt ja. Als ze een bocht nemen, dan blijven ze, zo op het oog, keurig rechtop zitten.
Help mee met het aanleggen van de Eerste Wereldoorlog boekendatabase.
http://www.boekenlijst1418.nl
Gebruikersavatar
gvdbor
Lid
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 dec 2004, 19:03
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door gvdbor »

mario schreef:
Proos schreef:Motoragenten (de doorgewinterde) hebben echt een geweldige motorbeheersing.
Dat klopt ja. Als ze een bocht nemen, dan blijven ze, zo op het oog, keurig rechtop zitten.
Maar dat mag natuurlijk ook wel, daar ben je ook in getraind. En laten we eerlijk zijn: Iedere motorrijder die drie weken lang alleen maar bezig is met rijtechnieken, kijktechnieken bochtenwerk zal na die tijd net zo (kunnen) rijden.
Overigens is het de mooiste opleiding geweest die ik binnen mijn werk heb kunnen doen.
Gebruikersavatar
Verstraete Milan
Lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 03 dec 2004, 19:02
Locatie: West Vlaanderen

Bericht door Verstraete Milan »

Ik persoonelijk zou liever een mono bike hebben of mss terug een Quad heerlijk dat knallent geluid heel stoer ook!!!
waffen ss ja ;)!!!
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Mooie motors zelfs dat politie ding :p

Zelf heb ik liever een auto als ik de leeftijd heb omdat je dan meer mee kan nemen. maar misschien als ik geld teveel heb nog een motor erbij
Starting up again
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Geen topic-kick, maar een link van Proos himself :wink:

Vriend van me heeft deze Suzuki GS500 (hij wilt hem verkopen btw). 500cc dus maar, maar blázen! Brrr, ik krijg weer de bibbers als ik denk aan dat ritje achterop...
Afbeelding
GvdBor, misschien was jij het wel, maar een maand of 9 geleden reden wij op de A28, met een vaartje van 165-170. Mijn vriend keek in zijn achteruitkijk-spiegel en zag een motor-agent opdoemen. Het was eigenlijk al te laat, maar hij minderde vaart en wachtte tot de agent ons voorbij zou rijden voor het stopteken. Maar wat doet 'ie? Naast ons komen rijden, met zijn wijsvinger wiebelen (á la 'foei, foei') en een vette knipoog, alvorens hij op een afrit verdween...
Gebruikersavatar
seabee
Lid
Berichten: 987
Lid geworden op: 26 jun 2004, 13:33

Bericht door seabee »

Dit is mijn stalen ros.

Honda shadow ace vt750.
Mijn volgende wordt een Yamaha Wildstar 1600.
Maar het mooist vind ik een Harley Davidson Fatboy :P

Afbeelding
CAN DO
Gebruikersavatar
Daan S.
Lid
Berichten: 971
Lid geworden op: 10 mar 2004, 21:48

Bericht door Daan S. »

Sbf.Koch schreef:GvdBor, misschien was jij het wel, maar een maand of 9 geleden reden wij op de A28, met een vaartje van 165-170. Mijn vriend keek in zijn achteruitkijk-spiegel en zag een motor-agent opdoemen. Het was eigenlijk al te laat, maar hij minderde vaart en wachtte tot de agent ons voorbij zou rijden voor het stopteken. Maar wat doet 'ie? Naast ons komen rijden, met zijn wijsvinger wiebelen (á la 'foei, foei') en een vette knipoog, alvorens hij op een afrit verdween...
Als alle agenten eens zo waren :lol: 8)

Mooi motors mensen, wij hebben een oude (maar rijd nog perfect, mee naar Cochum? en Bastogne geweest 8) ) Honda Shadow VT1100 (volgens mij :roll: :lol: )
Gebruikersavatar
Michael_Wittmann
Lid
Berichten: 996
Lid geworden op: 11 jan 2005, 20:35

Bericht door Michael_Wittmann »

johan willaert Loopt de jouwe nog? en rij je er af en toe mee?
Mehr Sein Als Scheinen!
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Michael_Wittmann schreef:johan willaert Loopt de jouwe nog? en rij je er af en toe mee?
Ja en ik rij er te weinig mee......
Bang om 'm vuil te maken..... :wink:


Johan
29th Let's Go!!!!!
Plaats reactie