Wo2 en Metal

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Misschien dat je dan ook je maatje Tim wat kunt temperen? 8)
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

tim is oud en wijs genoeg om voor zich zelf te zorgen en ik denk dat jij ook niet voor andere hoeft te praten !


gr van niels
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

:roll:
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Als dit uitloopt in een wedstrijdje moddergooien gooi ik het topic meteen dicht.
Graag weer op normale toon en met goede argumenten en respect met elkaar discussiëren.
Het boeit me geen biet wie er met dat moddergooien is begonnen, ik eis alleen dat het nu meteen stopt. Dus geen posts in de trend van 'hij begon', we gaan vanaf hier gewoon, normaal verder.

Geen normale discussie = geen topic.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Ja maar hij begon! :lol:

Geintje, ik deed er niet eens aan mee :P

Maarre... volgens mij zijn 'ze' 'out of arguments' zeg maar...
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

geen intresse tot antwoorden !
dus
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Slotje.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

killingspree schreef:geen intresse tot antwoorden !
dus
Als ik een antwoord niet zou weten zou ik ook geen interesse in antwoorden hebben... Wat dat betreft snap ik het wel.

Slotje? Ach, ik weet niet... maar als ze echt weigeren antwoord te geven, misschien wel beter...
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

sbf Koch

wat ben jij een onozel kind.

sorry dat ik het zeg !
ik vind het wel goed geweest met deze dicussie
wat wil je nu horen ja je hebt gelijk ???????????
je kunt niet in elke discussie je gelijk krijgen, als zou je dat misschien graag krijgen !

als ik geen zin meer heb om te discusieren over dit onderwerp en zeg geen intresse tot antwoorden !
WIL DAT DAN ZEGGEN DAT IK GEEN ANTWOORDEN WEET !!!!!!! ?????? !!!!!

doe toch normaal man

netzoals harro ook al aangaf !

SLOTJE
ga je maar in je eentje discusieren dan geef je je zelf maar zo veel gelijk als je wil !

gr van niels
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

_/-\o-

LOL!

Volgens mij begrijp je best wat ik bedoel, beste niels.. ik hoef geen gelijk, het is alleen zo dat de discussie simpelweg nog niet klaar is. Maar als er niemand meer wil discussiëren, is dat een slotje.

Adios!
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik geloof er niks van dat de SHOAH dit goedkeurd?

Brengt me wel op een Idee....ga een liedje maken over de maasvlakte...wat ach :?
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

"Ja, maar het is waar gebeurd hoor! Dus is het ook niet rechts bedoeld en we zijn ook niet geobsedeerd door de dood, want het is echt gebeurd!"

:roll:
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Vind het maar een raar verhaal?
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Ik heb het hele topic eens zitten lezen en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet wat Harro en Sbf. Koch nou fout doen? Ze stellen duidelijke vragen, beargumenteren hun punten en vragen vervolgens of ze hier antwoord op kunnen krijgen, wat is daar fout aan?? Vervolgens reageren de mensen van Stench of Death alsof iedereen ze hier voor Neo-Nazi uitmaakt, zonder met antwoorden op de vragen te komen die meteen alle eventuele beschuldigingen zouden weerleggen.

Omslachtige antwoorden als 'het is historisch correct' en 'we staan niet achter extreem-rechtse denkbeelden en dat is ergens op onze website te lezen' zijn nog geen antwoord op de vraag van Harro en Koch wat er dan wel met de muziek bedoelt wordt en of de mensen van SoD zelf ook niet vinden dat iets meer nuance gepast had geweest bij sommige teksten.

Natuurlijk moet iedereen zelf uitmaken waar hij over zingt en dergelijke, maar er werd begin van dit topic door de leden zelf gevraagd om de mening van de andere forummers, als een aantal dan hun vraagtekens bij het gebeuren plaatsen is ineens het forum te klein, reageren ze gepikeerd met een hoop ?????? en !!!!!! en dikgedrukte zinsdelen. :|
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
stengun
Lid
Berichten: 273
Lid geworden op: 12 jan 2005, 17:43
Locatie: N-Limburg
Contacteer:

Bericht door stengun »

Ik ken Niels persoonlijk vrij goed ik ik kan jullie garanderen dat hij er echt niks slecht mee zal bedoelen. HARD van buiten minder hard van binnen :P
Gesloten