Wo2 en Metal

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Zhukov schreef:Vervolgens reageren de mensen van Stench of Death alsof iedereen ze hier voor Neo-Nazi uitmaakt, zonder met antwoorden op de vragen te komen die meteen alle eventuele beschuldigingen zouden weerleggen.
Amen! Je slaat de spijker op z'n kop. Helemaal nergens stel ik dat de leden van de band foute gedachten hebben of neo-nazi's zijn. Ik stel alleen dat mensen die die gedachten wel hebben de muziek van SoD mogelijk verkeerd zullen begrijpen en zullen denken dat het aansluit bij hun neo-nazistisch gebral. Verder vraag ik ze waarom ze het nuttig vinden om de teksten zoals die in hun songbook staan te zingen, wat de achterliggende gedachten zijn en waarom zij denken dat het publiek dit wel op de juiste manier zal interpreteren. Hierbij gelet op het gegeven dat jongeren die dwepen met nazisme de teksten naar mijn mening eerder als lofzang zullen zien en niet onder de indruk zijn van de "disclaimer" en aanvullende info op hun website.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Zhukov schreef: Natuurlijk moet iedereen zelf uitmaken waar hij over zingt en dergelijke, maar er werd begin van dit topic door de leden zelf gevraagd om de mening van de andere forummers, als een aantal dan hun vraagtekens bij het gebeuren plaatsen is ineens het forum te klein, reageren ze gepikeerd met een hoop ?????? en !!!!!! en dikgedrukte zinsdelen. :|
Ik had het niet treffender kunnen formuleren. Dit is ook precies de reden dat ik er eigenlijk niks voor voel om dit topic nu al te sluiten. Als je geen zin hebt in kritiek moet je ook niet om een mening vragen volgens mij.

Het feit dat je niet de reacties krijgt waar je op hoopt is voor mij geen gegronde reden om dit topic te sluiten.
Zelfs niet als je gaat 'schreeuwen' (zin in hoofletters en vetgedrukt) om een slotje.
Er is gewoon één centrale vraag nog steeds niet beantwoord en dat is deze:

Welke boodschap wil je door middel van je muziek verspreiden?

Als jullie daar gewoon normaal antwoord op geven is er verder volgens mij niks aan de hand. Ik laat het topic voorlopig open om de bandleden de kans te geven om deze vraag te beantwoorden.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Denk niet dat er nog iets komt van de heren. Ze wilden positieve reacties, kregen kritiek en logische vragen en nu zijn ze boos.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

ontvangen PM:
killingspree schreef:harro !

kun jij nu niet eens EINDELIJK ophouden !
gewoon uit fatsoen voor andere meningen ????
Welke andere mening? Wat is dan jullie mening. Dat is juist het hele punt. Meerdere mensen in deze discussie stellen jullie een serieuse vraag:

Welke boodschap wil je door middel van je muziek verspreiden?

Met mijn aanvullende vraag: Hoe voorkomen jullie dat de boodschap verkeerd overkomt.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
LEO
Lid
Berichten: 646
Lid geworden op: 30 apr 2005, 16:17
Locatie: Belgium
Contacteer:

Wo2 en metal

Bericht door LEO »

Conclusie van een old-timer:

Geef mij maar " DU " van Peter Maffay.

Leo
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

harro

wat ben jij een zielig ventje harro !!! !!!

zit je me godverdomme wat zwart te maken
ik stuur je uit fatsoen een PB om dat dit gewoon persoonlijk was bedoeld met de vraag of het ook normaal kan
ga jij dat een beetje zitten plaatsen
wat ben jij een zielig mannetje zeg



maar jong, ik kan er met mijn verstand niet bij !

sukkel die je bent



Welke boodschap wil je door middel van je muziek verspreiden
hoe lang kunnen we hier nog over doorzagen !


Hoe voorkomen jullie dat de boodschap verkeerd overkomt
iedereen vat de muziek op zijn eigen manier op
zolang jij de cd NOG niet beluisterd hebt kun je geen fatsoelijke dicussie denken te leiden omdat je gewoon niet alle informatie hebt !
en ik denk dat ik hier een heel sterk punt heb

punt 1: jij hebt het boekje niet gezien wat bij de cd zit !
punt 2: jij hebt de cd niet beluisterd met de verschillende maniere van zang die de tijd en de manier van spreken bepaald !!!
punt 3: jij trekt conclusies uit andermans nonsens !
punt 4: jij trekt je niks aan van meningen van anders
punt 5: je hebt geen respect voor mij als ik je een persoonlijk berichtje stuur met de nadrukkelijke vraag nu gewoon op te houden

kortom ZEER LAAG !
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

killingspree schreef:wat ben jij een zielig ventje harro !!! !!!
1e belediging
killingspree schreef:zit je me godverdomme wat zwart te maken
Is dat zo? Ik denk dat je dat zelf al vakkundig gedaan hebt in deze discussie.
killingspree schreef:ik stuur je uit fatsoen een PB om dat dit gewoon persoonlijk was bedoeld met de vraag of het ook normaal kan
ga jij dat een beetje zitten plaatsen
Moderator Sjoerd vraagt je om antwoorden op normale vragen van verschillende forumbezoekers en geeft daarbij aan dat deze vragen nog open staan. Ondermeer Sjoerd, Zhukov, Peter en ik vragen om beantwoording van de vragen die jullie oproepen. Doe daar iets mee i.p.v. stilzwijgen omdat ik niet zou deugen.
killingspree schreef:wat ben jij een zielig mannetje zeg
2e belediging
killingspree schreef:maar jong, ik kan er met mijn verstand niet bij !
Sjoerd, Zhukov, Peter en ik ook niet.
killingspree schreef:sukkel die je bent
3e belediging (moderators?)
killingspree schreef:
Welke boodschap wil je door middel van je muziek verspreiden
hoe lang kunnen we hier nog over doorzagen !
Net zo lang tot de groep mensen die deze vraag stelt antwoorden krijgt.
killingspree schreef:iedereen vat de muziek op zijn eigen manier op
zolang jij de cd NOG niet beluisterd hebt kun je geen fatsoelijke dicussie denken te leiden omdat je gewoon niet alle informatie hebt !
en ik denk dat ik hier een heel sterk punt heb
Dat denk ik niet. Wat kan het beluisteren toevoegen aan de songteksten in jullie songboek en de disclaimer? En als dit zo'n sterk argument is, waarom kom je er nu pas mee?
killingspree schreef:punt 1: jij hebt het boekje niet gezien wat bij de cd zit !
punt 2: jij hebt de cd niet beluisterd met de verschillende maniere van zang die de tijd en de manier van spreken bepaald !!!
punt 3: jij trekt conclusies uit andermans nonsens !
punt 4: jij trekt je niks aan van meningen van anders
punt 5: je hebt geen respect voor mij als ik je een persoonlijk berichtje stuur met de nadrukkelijke vraag nu gewoon op te houden
Gelul (nu reageer ik ook niet meer netjes)

Dringt het nu echt niet tot je door dat een groep bezoekers van dit forum een aantal zinnige vragen stelt die op een antwoord wachten? Dan kun je als een kleuter reageren maar dat maakt het alleen maar zieliger.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

waarom heet een persoonlijk bericht een persoonlijk bericht als je vervolgens maar gewoon gaat zitten plaatsen

dat was een hele dikke belediging ( Moderators ??????? )


killingspree schreef:
iedereen vat de muziek op zijn eigen manier op
zolang jij de cd NOG niet beluisterd hebt kun je geen fatsoelijke dicussie denken te leiden omdat je gewoon niet alle informatie hebt !
en ik denk dat ik hier een heel sterk punt heb

Dat denk ik niet. Wat kan het beluisteren toevoegen aan de songteksten in jullie songboek en de disclaimer? En als dit zo'n sterk argument is, waarom kom je er nu pas mee?
tja wat moet je daar nu op zeggen
Ik vind van niet, ik vind dit niet, ik vind dat niet, ik vind wel meer niet !

luister de cd eerst en ga dan zitten zeuren

ik denk dat de antwoorden al verschillende malen ZIJN beantwoord !

tja hier houd het echt op voor mij!


Dan kun je als een kleuter reageren maar dat maakt het alleen maar zieliger

ja dat heb je inderdaad goed gedaan ja harro

maar man
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Hoe komt het dan dat moderator Sjoerd en forum bezoekers Zhukov, Sbf. Koch en Harro de antwoorden niet kunnen vinden in deze thread?

Het komt er op neer dat je nu weer heel veel woorden gebruikt om er omheen te draaien, niet tot een antwoord te komen en om te zeggen dat je niet gaat antwoorden. Die woorden had je al lang kunnen gebruiken om te antwoornden op de gestelde vragen.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

En nog steeds weten we niet wat Killingspree met zijn muziek wilt overdragen. :D
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Dus inmiddels hebben we het rijtje Sjoerd, Sbf. Koch, Zhukov, Peter, Marc 82 recon, Skylighter en Harro die de antwoorden niet kunnen vinden terwijl ze volgens jou wel gegeven zijn.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

laat ik het dan bij deze anders zetten
(als jij denkt dat ik er om heen draai )

heeft iedere cd iets om over te dragen ????

nog maal en schijnbaar draait harro hier fijn omheen
zolang jij de cd niet gehoord hebt kun jij je oordeel helemaal niet geven jongen !
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

killingspree schreef:l

heeft iedere cd iets om over te dragen ????
Dus jij wilt niks overdragen met je cd? Dan is het niet gek dat mensen je teksten verkeerd opvatten.
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

blegh metal stinkt :) mijn bijdrage aan dit steeds leuker wordere topic
Starting up again
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

Dus jij wilt niks overdragen met je cd? Dan is het niet gek dat mensen je teksten verkeerd opvatten.

domme conclusie dat zeg ik helemaal niet

kijk eens op tmf
luister eens naar die teksten
wat is daar de boodschap van !

wij hebben een historisch ondergronde tekst !
wat wil zeggen dat we niets over HOEVEN te dragen want het IS reeds gebeurt !
we hebben een stuk geschiedenis genomen wat WIJ intressant vonden en waar MEEER mensen intresse hebben
schijnbaar vinden mensen zoals harro die ( naar blijkt ) ook intresse hebben in wo2 dit geen intressant stuk omdat er destijds mensen aan gestorven zijn ! (dat klopt)
is het verboden een stuk geschiedenis te belichten wat niet voor de hand ligt

is het verboden een stuk geschiedenis te belichten waar de meesten mensen niet over praten omdat het nog steeds verzwegen word door vele mensen

IS HIER MEE JULLIE VRAAG VOLDOENE BEANTWOORD

( harro zal wel weer meer moeten hebben omdat het hem nog steeds niet duidelijk is )
Gesloten