pakket niet aangekomen

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Philip,ABRG
Lid
Berichten: 553
Lid geworden op: 26 mar 2005, 16:33

Bericht door Philip,ABRG »

bertjan schreef:ja dat lijkt mij ook


ja jij bent de opdrachtgever en jij hebt betaald aan TPG, verders ben ik hier geen partij in.

Jij hebt mogelijk een vordering op TPG, Ik heb niks gehad en hoef dit ook niet te bewijzen, TPG is verantwoodelijk voor de aflevering en niet ik. Ik heb inmiddels contact gehad met mijn rechtsbijstandverzekeraar over deze kwestie. Deze bevestigde mijn visie. Of levering van het betaalde product of terugbetaling van de vooruitbetaalde centen excl verzendkosten.

Ik hoor van je


Is gewoon een hoop praatjes, het gaat hem meer kosten dan het hele pakket, en er is geen een rechter die zich hier druk omgaat maken, je hebt bewijs dat JIJ het verstuurd heb, en hij zegt het zelf al de domme eikel TPG is verantwoordelijk voor de aflevering, als die hun werk eventueel niet goed doen, is dit niet jou schuld, en zou hem dus terug mailen, we zien elkaar wel in de rechtzaak, wil gewoon het item dat je gestuurd heb GRATIS hebben meer niet. zou er geen nach wakker van liggen :wink:

Groetjes

Eric
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

ligt het aan mij of vat ik de quote niet?
Gebruikersavatar
earlymb
Moderator
Moderator
Berichten: 1752
Lid geworden op: 16 jul 2004, 23:54
Locatie: Den Haag
Ontvangen: 28 keer
Contacteer:

Bericht door earlymb »

Als jij dat ontvangstbewijsje hebt, en volgens de trackingcode het pakket is aangekomen is voor jou de kous af, ongeacht of de ontvanger de waarheid spreekt of niet. Ik zou gewoon een kleurenscan van dat papiertje maken en het hem sturen; dan kan hij het verder zelf uitzoeken. Mocht hij het echt niet ontvangen hebben, dan moet hij het maar met TGP gaan uitvechten.

Grtn

David
Gebruikersavatar
Bert-Jan
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:51
Locatie: Diepenheim
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 14 keer

Bericht door Bert-Jan »

ik heb hem nog ben ik ff blij het is al meer dan 1 maand geleden voor het zelfde geld had ik hem al lang weggegooid


<plaatje weg, reden>
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Vala, jij bent van de problemen verlost :)
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Zoekresultaten

Barcode : 3SKM06165606
Postcode : 5464VH

Zending uitgereikt 19-04-2005 Velddriel-De Geerden , pakkettendistributie

bron: http://www.tracktrace.nl/
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Frankie
Lid
Berichten: 422
Lid geworden op: 29 dec 2004, 00:34
Locatie: Holland
Contacteer:

Bericht door Frankie »

bertjan schreef:ik heb hem nog ben ik ff blij het is al meer dan 1 maand geleden voor het zelfde geld had ik hem al lang weggegooid



<plaatje weg, reden>

Ik snap dat je het niet leuk vind dat het zo gaat maar ik vind het nou niet echt gepast om de man zijn adres en al te posten op een forum die voor iedereen toegangelijk is....
LEST WE FORGET !
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Tja, verwacht je dan dat er seriemoordenaars rondlopen die even gaan aankloppen of mensen die dreigbriefen gaan sturen? Tja... Maar eingenlijk heb je wel gelijk. Als hier wat aangedaan moet worden lijkt mij het een zaak voor de mods/admin.
Gebruikersavatar
Bert-Jan
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:51
Locatie: Diepenheim
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 14 keer

Bericht door Bert-Jan »

oja daar had ik niet ff aan gedacht

als iemand het weg kan halen mag dat wel
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Het is naar mijn idee de verantwoordelijkheid van de ontvanger, had hij er maar voor moeten kiezen om het pakketje aangetekend te laten versturen..

Maar afgezien daarvan, je hebt het bonnetje, wat hij er ook van vindt..

Michel.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

maak ff een screen voordat de gegevens offline gaan
Gebruikersavatar
Bert-Jan
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:51
Locatie: Diepenheim
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 14 keer

Bericht door Bert-Jan »

ja hij kwam nu met het verhaal dat die in een studentenhuis woont met nog 7 studenten

jah
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

sjah studentenhuis met 7 studenten extra jah is niet jouw probleem het is afgeleverd op het adres dat hij wou met de gegevens die hij doorgestuurd heeft. Het pakketje is in ontvangst genomen op het adres zelf, dus vecht hij het maar uit waar hij woont het is afgeleverd en als iemand daar lange vingers heeft zoeken ze het in dat huis maar uit...
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Het is sowieso dom dat hij jou gaat aanvallen... hij kwam zelf niet op het idee om het pakketje aangetekend te laten versturen. Dat is ZIJN verantwoordelijkheid. Hij koos ervoor om een product bij jou te kopen zonder verdere veiligheidsgaranties. Je staat volledig goed :) Hij NIET (H)
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

hee bertjan

ik val een beetje laat in volgens mij want volgens mij is het mistery rond het pakje nu opgelost of niet ?

wat ik in dat geval zou proberen de "ontvanger " aan te laten tonen dat hij het NIET heeft ontvangen !!

kan hij niet :D

niels
Plaats reactie