Topic Zoektocht met metaaldetector met forumleden - deel 2

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Topic Zoektocht met metaaldetector met forumleden - deel 2

Bericht door Peter M »

Ben ik de enige die de indruk krijg dat het sticky topic in 'verzamelaars & collecties' Zoektocht met metaaldetector met forumleden - deel 2 niet meer aan het worden is dan een slowchat topic voor forumleden met een metaaldetector?

Wat is de toegevoegde waarde van het topic als er al een
Je nieuwste WO II detectorvondsten (deel 1) topic bestaat?

Graag zou ik jullie meningen horen, van zowel zoekers en niet-zoekers.
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Die indruk heb ik ook, en er komt echt niks van de plannen met die zoektocht, niemand wilt zijn plekje prijsgeven om met een grote groep te zoeken.
En het merendeel van de plekken mag je niet zoeken.
Onzinnig topic eigenlijk daar...
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Simon schreef:niemand wilt zijn plekje prijsgeven om met een grote groep te zoeken.
Logisch! Probeer zelf maar eens een goede stek te vinden. Valt niet mee hoor! En die plek wil je dan natuurlijk koesteren :)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Ik ben geen metaaldetector zoeker, toch lees ik het topic wel eens. Het moet echter geen slow-chat worden! Ik persoonlijk vind het erg mooi om te zien wat er zoal gevonden wordt, misschien zijn "reportages" over zo'n zoekdag een optie?
Daar is 'ie weer!
Philip,ABRG
Lid
Berichten: 553
Lid geworden op: 26 mar 2005, 16:33

Bericht door Philip,ABRG »

Ben het met Relichunter eens, misschien maar sluiten en gewoon verder gaan met, je nieuwste WOII detectorvondsten?
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

RelicHunter44 schreef:
Simon schreef:niemand wilt zijn plekje prijsgeven om met een grote groep te zoeken.
Logisch! Probeer zelf maar eens een goede stek te vinden. Valt niet mee hoor! En die plek wil je dan natuurlijk koesteren :)
Jupz! en natuurlijk begrijp ik dat hé!
Zeer logisch, maar daardoor word er dus mede geen zoektocht georganiseerd.
Dus zoals ik al zei, onzinnig topic...
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

anders openen we een topic ''metaaldetector-praatjes'' ofzo, waar alle praatjes over de metaaldetector kunnen worden besproken?

En ben het trouwens met relic en philip eens dat je niet zomaar je plekkie prijs geeft ;)
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

ironmarc schreef:anders openen we een topic ''metaaldetector-praatjes'' ofzo, waar alle praatjes over de metaaldetector kunnen worden besproken?
..maar dan denk ik dat je de slowchat-neiging niet wegwerkt.
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

ja dat mischien niet maar dan heb je het wel apart in een topic staan, of willen jullie liever helemaal geen slowchat neigingen?
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

ironmarc schreef:ja dat mischien niet maar dan heb je het wel apart in een topic staan, of willen jullie liever helemaal geen slowchat neigingen?
Nu staat het ook al in een apart topic, (http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=3714), dus buiten de naam zou er weinig veranderen. Voor slowchat hebben we al een topic in de babbelbox, de andere forums zijn daar niet echt voor bedoeld.
Plaats reactie