Wo2 en Metal

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
FELIX
Lid
Berichten: 980
Lid geworden op: 25 feb 2005, 14:51
Locatie: Nederland

Bericht door FELIX »

Skylighter schreef:
killingspree schreef:l

heeft iedere cd iets om over te dragen ????
Dus jij wilt niks overdragen met je cd? Dan is het niet gek dat mensen je teksten verkeerd opvatten.
Je hoeft toch niks over te dragen met je muziek, misschien maakt hij die omdat hij het LEUK vind.
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

FELIX schreef:
Skylighter schreef:
killingspree schreef:l

heeft iedere cd iets om over te dragen ????
Dus jij wilt niks overdragen met je cd? Dan is het niet gek dat mensen je teksten verkeerd opvatten.
Je hoeft toch niks over te dragen met je muziek, misschien maakt hij die omdat hij het LEUK vind.
Dat had hij dan meteen moeten zeggen, i.p.v. er omheen te draaien.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Chill...
Doe rustig.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

ik draai nergens om heen !

wat is dat voor een onzin
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

killingspree schreef:laat ik het dan bij deze anders zetten
(als jij denkt dat ik er om heen draai )

heeft iedere cd iets om over te dragen ????

nog maal en schijnbaar draait harro hier fijn omheen
zolang jij de cd niet gehoord hebt kun jij je oordeel helemaal niet geven jongen !
Waar draai ik omheen? :?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

Killingspree stuur mij maar een cdtje op kzal er wel is naar luisteren en het boekje is goed bekijken
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

FELIX schreef:Je hoeft toch niks over te dragen met je muziek, misschien maakt hij die omdat hij het LEUK vind.
Gezien hun teksten hoop ik niet dat het enkel is omdat hij het leuk vindt.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

Ik weet niet wat SOD met de muziek wil overbrengen MAAR!!! ik weet wel 100% zeker dat het zeker niet rascistisch bedoelt is. Hij is 100% anti-neo-nazi (gemerkt met MSN).
En jullie weten toch ook dat er genoeg rockbands zijn die ook met dit soort tekens en teksten rondlopen (zosnel kan ik er even geen noemen maar wellicht kan Niels daar meer over zeggen, of iemand anders).
Infanterie: Königin aller Waffen!
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

killingspree schreef:ik draai nergens om heen !

wat is dat voor een onzin
Wij vragen al geruime tijd: wat probeer je met je muziek over te brengen op de mensen? Aangezien we daar geen antwoord op kregen, gingen wij er van uit dat je er omheen aan het draaien was.
Paar posts geleden zeg je: "heeft iedere cd iets om over te dragen"
Dit interpreteer ik als: wij maken muziek die we leuk vinden en willen niks specifiek over te bregen op de mensen.
Als je dat laatste nu al gelijk had gezegd bij de eerste keer dat er gevraagd werd wat je met je muziek wilt bereiken, dan had veel wrijving voorkomen, aangezien wij maar geen antwoord kregen op onze vraag.
Hopelijk ben ik beetje duidelijk zo, anders laat je het maar horen.
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

als je er zo tegen bent waarom dan zo een soort teksten brengen?
je kan best metalmuziek maken door ergens anders over te liggen brullen hoor? moet niet over nazi duitsland he. kijk ik heb alle teksten nagelezen en heb de samples gehoord. en het kwam mij pro nazi over wat dus voor veel mensen kan gebeuren.

daarom ook de vragen die er gesteld zijn wat willen ze bereiken met de muziek, waarom deze teksten?
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

hee stuur maar een cdtje !

ja dat wil ik best doen
stuur je gevens maar dan stuur ik mijn bank gegevens !
12 euro incl verzend !
En jullie weten toch ook dat er genoeg rockbands zijn die ook met dit soort tekens en teksten rondlopen (zosnel kan ik er even geen noemen maar wellicht kan Niels daar meer over zeggen, of iemand anders).


ja klopt maar niet alleen rock bands wat dacht je van hardcore bands en hun aanhang !

bands kunnen hun fans niet uit kiezen ! ik heb een keer moeten treden voor een gezeldschap die ( naar mijn mening ) helaal aan de drug zaten, en ook wel eens bij mensen die nog te moe waren om uit hun ogen te kijken, en mensen in rolstoelen en mensen zonder armen en benen, enz enz ! ( wat maakt dat uit hoe ze er uit zien, zijn komen omdat ze die muziek mooi vinden) ik had ook liever naakte dames gezien voor het podium !! ja hebt dat niet voor het uit zoeken

dus
Gebruikersavatar
jeroen1944
Lid
Berichten: 991
Lid geworden op: 20 aug 2004, 22:03

Bericht door jeroen1944 »

Harro schreef:Ik denk dat ze nu onder elkaar pseudo-intellectueel stellen dat het ongeletterde pleps er weer niets van snapt :mrgreen:
Jij moet eens naar jezelf kijken met je "slim voordoen" :shock: en bovenal alles en iedereen liggen af tezeiken. En nu niet komen met , waar heb ik dat gezegt. Ik kots van mensen die het altijd beter weten, en nu afgelopen met dit gezeik en verder met het topic..

Jeroen
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

jeroen, ga lekker een stukje fietsen
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

ahzo kost me nog geld om even te keuren :s


laat dan maar. zo goed vond ik de samples ook weer niet.
de muziek was goed maar de tekst die gebrult werd nou sorry daar kan ik toch niets achter vinden
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

als je er zo tegen bent waarom dan zo een soort teksten brengen?
je kan best metalmuziek maken door ergens anders over te liggen brullen hoor? moet niet over nazi duitsland he. kijk ik heb alle teksten nagelezen en heb de samples gehoord. en het kwam mij pro nazi over wat dus voor veel mensen kan gebeuren.

daarom ook de vragen die er gesteld zijn wat willen ze bereiken met de muziek, waarom deze teksten?
hele grote onzin wat jij hier zegt !
ik ben ten eerste niet tegen mijn teksten omdat het waar gebeurt is ( jammer genoeg daar heeft niemand iets aan te willen )
moet ik dan in net zoals ieder tmf nummer i love you zitten brullen
das voor jullie wel te begrijpen denk ik maar daar doe ikhet niet voor
het gaat helemaal niet alleen over NAZI duitsland dus je hebt het niet goed gelezen allemala of begrepen ( denk dat laatste )
het kwam bij Jou pro-nazi over omdat die discussie al gaande was en jij maar effe achter de rest wou gaan staan

hmmm dimmu that brings back memories

die ligt wss ergens onderaan tussen men cd's al men jaren 40 muziek ligt voort on top :p

dit stond er helemaal
zo negatief was je toen nog helemaal niet !!!
dus je bent dat gaan denken na dat harro met die onzin begon !
Gesloten