Je nieuwste WO II detectorvondsten (deel 1)

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Plaats reactie
Philip,ABRG
Lid
Berichten: 553
Lid geworden op: 26 mar 2005, 16:33

Bericht door Philip,ABRG »

Oberschütze schreef:hehe ik weet nou nog 3 plekken waar vliegtuigen zyn neergestort hier in de buurt maar weet van 2 niet de exacte locatie van 1 wel want daar heeft mijn zoekmaat al het een en ander gevonden hij zoekt muntjes e.d. dus dat komt goed uit voor mij :P
Als je iets meer te weten komt over de lokatie cq vliegtuig ID dan hoor ik dat graag van je.
Gebruikersavatar
Oberschütze
Lid
Berichten: 178
Lid geworden op: 04 mei 2005, 15:12
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Oberschütze »

oke ;) iniedergeval 1 van die vliegtuigen is een halifax de bemaning ligt begraven in dongen aan de bolkensteeg die zoekmaat van mij heeft daar ook nog een engels muntje gevonden van 1936 ofzo.. waarschijnlijk dus van de bemaning geweest lag ook heel veel .303 maar die heeft ie laten liggen ;)
Das Feuer liebt mich!
Gebruikersavatar
Oberschütze
Lid
Berichten: 178
Lid geworden op: 04 mei 2005, 15:12
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Oberschütze »

mja dalijk weer ff naar die plek toe.. wish me goodluck :P
Das Feuer liebt mich!
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Good luck :)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Even een (preventieve) boodschap van elgemeen nut: gelieve ook hier geen slowchat-topic van te maken en het bij vondsten te houden.

Bij voorbaat dank :)
Gebruikersavatar
Oberschütze
Lid
Berichten: 178
Lid geworden op: 04 mei 2005, 15:12
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Oberschütze »

nou meer vliegtuig spul zal er nimmer komen van die stek. ik vandaag daarnaar toe nou wist ik wel dat ze daar een weg o.i.d. aant bouwen waren maargoed ik m`n MD aan komen er twee mannen aan zeggen van: hoi collega zoeker. waar ben je naar aant zoeken? naar muntjes enzo zeg ik natuurlijk :P. oke zeggen ze weet je waarom dit hier is afgegraven? ja voor een weg toch? nee wij zyn hier opzoek naar gevaarlijke explosieven van boordgeschut van vliegtuigen dus wij verzoeken je om hier nimmer te zoeken want dat kan weleens goed mis gaan. vragen ze ook nog van: ben jij hier het weekend ook weesten zoeken? ikke: neuh hoe kom je daar nou bij? maargoed daar zal niks meer gevonden worden door mij helaas was wel een leuk stekkie maar 5 min. fietsen van m`n huis :( ....... Gr. Oberschütze
Das Feuer liebt mich!
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

En erna een sterk bakkie koffie genomen :P hehe

Ik ga me ook weer eens wagen aan het zoeken
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Dat is bale Nick :(
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Philip,ABRG
Lid
Berichten: 553
Lid geworden op: 26 mar 2005, 16:33

Bericht door Philip,ABRG »

Oberschütze schreef:nou meer vliegtuig spul zal er nimmer komen van die stek. ik vandaag daarnaar toe nou wist ik wel dat ze daar een weg o.i.d. aant bouwen waren maargoed ik m`n MD aan komen er twee mannen aan zeggen van: hoi collega zoeker. waar ben je naar aant zoeken? naar muntjes enzo zeg ik natuurlijk :P. oke zeggen ze weet je waarom dit hier is afgegraven? ja voor een weg toch? nee wij zyn hier opzoek naar gevaarlijke explosieven van boordgeschut van vliegtuigen dus wij verzoeken je om hier nimmer te zoeken want dat kan weleens goed mis gaan. vragen ze ook nog van: ben jij hier het weekend ook weesten zoeken? ikke: neuh hoe kom je daar nou bij? maargoed daar zal niks meer gevonden worden door mij helaas was wel een leuk stekkie maar 5 min. fietsen van m`n huis :( ....... Gr. Oberschütze
Van welke firma dan?, dan moeten er borden ofzo gestaan hebben dat ze daar bezig waren, anders houden ze je misschien voor de gek, zo lang het niet af is gezet, of er borden staan kan niemand behalve de landeigenaar je iets verbieden.
Gebruikersavatar
Oberschütze
Lid
Berichten: 178
Lid geworden op: 04 mei 2005, 15:12
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Oberschütze »

ik ga er zoiezo savonds en in het weekend zoeken dus :)
Das Feuer liebt mich!
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Oow dan valt het toch nog mee? :)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Oberschütze
Lid
Berichten: 178
Lid geworden op: 04 mei 2005, 15:12
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Oberschütze »

maar ik baal dr wel van ze hebben nu een heel groot stuk van die akker afgegraven mja .......
Das Feuer liebt mich!
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Ze zullen heus wel wat laten liggen 8)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Oberschütze schreef:maar ik baal dr wel van ze hebben nu een heel groot stuk van die akker afgegraven mja .......
Scheelt toch een hoop werk :P nu hoef je alleen die grote berg aarde mee te doorzoeken :lol:
Gebruikersavatar
Oberschütze
Lid
Berichten: 178
Lid geworden op: 04 mei 2005, 15:12
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Oberschütze »

nah ze hebben er een heel hek enal omheen gezet .. mja hekken zyn er om over te klimmen :lol:
Das Feuer liebt mich!
Plaats reactie