Je nieuwste WO II detectorvondsten (deel 1)

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Plaats reactie
pigy
Lid
Berichten: 279
Lid geworden op: 13 mar 2005, 21:26

Bericht door pigy »

mooie vondsten :)
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Zeer mooie vondsten Tim!
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Mwah de whites classic serie schijnt niet super te zijn... maja, dat is de mening van m'n zoekmaten.. Whites lijkt mij gewoon sowieso goed :)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Philip,ABRG
Lid
Berichten: 553
Lid geworden op: 26 mar 2005, 16:33

Bericht door Philip,ABRG »

Nico Roelofs schreef:
lee enfield schreef:welke fiets bsa ?
Was het maar zo'n feest! Dit was gewoon op me sparta. Maar me oorlogse fietsje komt binnenkort ook wel. :)

@ Philip, me fiets weg gegooid? Nee dan heb je toch echt een andere fiets weg gegooid. Misschien de fiets van een 1 of andere junk. Maar ik ben toch echt op me eigen fiets thuis gekomen. :P
OO dat is het al helemaal geen probleem Nico, een goede vlucht, neem aan dat je met het vliegtuig gaat?
Philip,ABRG
Lid
Berichten: 553
Lid geworden op: 26 mar 2005, 16:33

Bericht door Philip,ABRG »

Zou me een nieuwe detector kopen, denk aan White's Classic omdat daar toch vrij veel personen tevreden over zijn..[/quote]

Ik ben tevreden over mijn classic, Viking heb ik veel problemen meegehad, Scope ook geen slechte ervaringen mee.
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Ik dacht dat viking ook altijd wel goed was eigelijk...
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Philip,ABRG schreef:
Nico Roelofs schreef:
lee enfield schreef:welke fiets bsa ?
Was het maar zo'n feest! Dit was gewoon op me sparta. Maar me oorlogse fietsje komt binnenkort ook wel. :)

@ Philip, me fiets weg gegooid? Nee dan heb je toch echt een andere fiets weg gegooid. Misschien de fiets van een 1 of andere junk. Maar ik ben toch echt op me eigen fiets thuis gekomen. :P
OO dat is het al helemaal geen probleem Nico, een goede vlucht, neem aan dat je met het vliegtuig gaat?
Ja dinsdag ga ik vliegen naar Engeland. Dus nog even een paar dagen op het forum hangen en dan wordt het een week lang internet missen. :( :P
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Haha we zullen je misse nico :P
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Bericht door Jasper J »

De whits classic is naar mijn mening zeer goed.Heb een keer een diepe groote put gegraven voor ik spijker een heele kleine,dat zegt toch wel wat.
Aude Audenda
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Jah ik zeg niet dat ie slecht is hoor... zoekmaten van mij wel :?
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Philip,ABRG
Lid
Berichten: 553
Lid geworden op: 26 mar 2005, 16:33

Bericht door Philip,ABRG »

RelicHunter44 schreef:Ik dacht dat viking ook altijd wel goed was eigelijk...
Je hebt een PBtje Relic


Ik heb er niks anders dan problemen mee gehad ,misschien dat iemand anders dat weer met White heeft, is altijd denk ik vaak toch persoonlijk
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Ik zie hem niet hoor Philip...
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Jasper J
Lid
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10 mei 2005, 13:01

Bericht door Jasper J »

Zijn er nou echt geen mensen die samen willen gaan zoeken?
Aude Audenda
Philip,ABRG
Lid
Berichten: 553
Lid geworden op: 26 mar 2005, 16:33

Bericht door Philip,ABRG »

Afbeelding

Even met de boer op stap geweest, had vandaag een paar uurtjes tijd, heeft een aantal nieuwe plekken voor me aangewezen, de komen van een locatie waar hij in September 1944 , een eenfield had gevonden maar niet mee durfe nemen, het magazijn lag er in ieder geval nog.
Verder nog 2 locaties met voormalige veldgraven, 1 locatie waar duits geschut heeft gestaan, en 1 locatie waar in 1945 de Canadezen een kampement hadden, met een stuk of 20 tenten en veldkeuken, kan dus voorlopig vooruit
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Mooie vondst!! (y)
nu de enfield nog....
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Plaats reactie