{Brainstorm Topic} Uitbreiding Wo2.nl

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Ernst-H
Lid
Berichten: 606
Lid geworden op: 02 jan 2004, 12:59

Bericht door Ernst-H »

Is er al iemand die een pagina schrijft over het verzamelen van Militaria?

Anders wil ik dat wel aanpakken.

ik heb een paar dagen terug het onderwerp "beursbezoek" al aangepakt
zie: http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=1318

graag respons


PS zet ik deze vraag in de juiste topic of niet?
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Ik heb al artikels gemaakt over Winterhulp-lucifers en over de M31 veldfles, en dat is, samen met jouw artikel bij mijn weten nog maar het enige dat voor militaria is geschreven. Schrijven maar dus! :)
Ernst-H
Lid
Berichten: 606
Lid geworden op: 02 jan 2004, 12:59

Bericht door Ernst-H »

Mijn idee was niet zozeer om in te gaan op specifieke items maar meer een algemeen verhaal over waarvor je moet oppassen en dat soort dingen. Ook een korte uiteenzetting over wat er zoal is te verzamelen is volgens mij wel een goede..............en daarnaast natuurlijk over (voor-)oordelen mbt militaria verzamelaars.

iets dergelijks. Aanvullende ideeën zijn natuurlijk welkom 8)
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
Plaats reactie