Bolletjes

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Hahaha deal :)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Jullie vervelen je de * he..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Nee hoor hoe kom je daar nou weer bij :? :)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Hé, censuur was er!
Goh.. Dat Proos dat heeft opt forum..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Zitadelle
Lid
Berichten: 798
Lid geworden op: 22 jul 2004, 19:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Zitadelle »

Ik merk dat we hier duidelijk te maken hebben met bolletjesceptici. Daarbij komt dat er wanneer er geen bolletjes komen de kans op een conflict op dit forum toeneemt door een gesprek aan transparantie en democratie. Wanneer ik genoeg manschappen en materieel heb verzameld, marcheer ik met mijn leger op naar de verblijfplaats van de dictatoriale Proos in het kader van Operation "WO2.nl Freedom"!

:P :P
http://www.t-kwadraat.nl/

It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Zitadelle schreef:Ik merk dat we hier duidelijk te maken hebben met bolletjesceptici. Daarbij komt dat er wanneer er geen bolletjes komen de kans op een conflict op dit forum toeneemt door een gesprek aan transparantie en democratie. Wanneer ik genoeg manschappen en materieel heb verzameld, marcheer ik met mijn leger op naar de verblijfplaats van de dictatoriale Proos in het kader van Operation "WO2.nl Freedom"!

:P :P
:lol: :lol: erg lollig wat die bolletjes in een mens losmaken, laatst was ik nog op Schiphol met m,n bolletjes, en een gelazer dat ik kreeg! :lol: :lol:
Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
Frankie
Lid
Berichten: 422
Lid geworden op: 29 dec 2004, 00:34
Locatie: Holland
Contacteer:

Bericht door Frankie »

Peter schreef:
Zitadelle schreef:Ik merk dat we hier duidelijk te maken hebben met bolletjesceptici. Daarbij komt dat er wanneer er geen bolletjes komen de kans op een conflict op dit forum toeneemt door een gesprek aan transparantie en democratie. Wanneer ik genoeg manschappen en materieel heb verzameld, marcheer ik met mijn leger op naar de verblijfplaats van de dictatoriale Proos in het kader van Operation "WO2.nl Freedom"!

:P :P
:lol: :lol: erg lollig wat die bolletjes in een mens losmaken, laatst was ik nog op Schiphol met m,n bolletjes, en een gelazer dat ik kreeg! :lol: :lol:

Hahahhahaha :lol: dan moet je je pas druk maken!!!
LEST WE FORGET !
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Hehehehe daar willen ze ook van die bolletjes af jah. Schandalig 8)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Klachten naar Felix en Darryl verstuurd ;)
Ik heb deze avatar zelf zitten maken en ben er trotst op. En vind het niet zo praktisch dat er nog 2 mensen met deze avatar rondsurfen waardoor ik niet meer zo herkenbaar ben als ik graag wilde zijn ;)

Michel.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Bert-Jan
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:51
Locatie: Diepenheim
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 14 keer

Bericht door Bert-Jan »

er groeiden laats tulpen uit mijn kont wat bleek


had ik de verkeerde bollen geslikt
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

_/-\o- Haha, dit wordt een centraal klachtentopic (denk ik zo :P )
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Omdat Miesel niet blij was met mijn (zijn) avatar :evil: ! Heb ik er zelf een gevonden! 1 centrale BOL! 8)
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Frankie
Lid
Berichten: 422
Lid geworden op: 29 dec 2004, 00:34
Locatie: Holland
Contacteer:

Bericht door Frankie »

Darryl schreef:Omdat Miesel niet blij was met mijn (zijn) avatar :evil: ! Heb ik er zelf een gevonden! 1 centrale BOL! 8)
Laten we als protest tegen het verdwijnen van de bolletjes allemaal deze avatar nemen!!! :lol: :P :lol:
LEST WE FORGET !
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Nou ja, allemaal? Volgens mij alleen de mensen om wie we de bolletjes nu juist afgeschaft hebben :P
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

bertjan schreef:er groeiden laats tulpen uit mijn kont wat bleek


had ik de verkeerde bollen geslikt
:lol: :lol: Het is toch wat met die bolletjes...
Daar is 'ie weer!
Gesloten