leden?

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
nop

leden?

Bericht door nop »

http://www.forum.wo2/viewtopic.php?=8206
Als dit de manier is hoe er op een gewone vraag van een nieuw lid antwoord wordt gegeven door oud leden is er volgens mij wel iets mis op deze forum.
Of is dit een forum waar alleen oudleden welkom zijn en een nieuw lid maar onzin antwoorden krijgt van sommige leden.
Zo dat het nieuwe lid vanzelf maar vertrekt.

HOOP NIET DAT DIT DE GANG VAN ZAKEN IS HIER.
EN IK HOOP DAT DE MODS ZULKE OUDLEDEN DIE HIER DE BOEL LOPEN TE VERPESTEN EEN WAARSCHUWING GEVEN.
Gast

Re: leden?

Bericht door Gast »

nop schreef:http://www.forum.wo2/viewtopic.php?=8206
Als dit de manier is hoe er op een gewone vraag van een nieuw lid antwoord wordt gegeven door oud leden is er volgens mij wel iets mis op deze forum.
Of is dit een forum waar alleen oudleden welkom zijn en een nieuw lid maar onzin antwoorden krijgt van sommige leden.
Zo dat het nieuwe lid vanzelf maar vertrekt.

HOOP NIET DAT DIT DE GANG VAN ZAKEN IS HIER.
EN IK HOOP DAT DE MODS ZULKE OUDLEDEN DIE HIER DE BOEL LOPEN TE VERPESTEN EEN WAARSCHUWING GEVEN.
Link klopt niet ben ik achter gekomen.
Maar kijk maar even bij AS-MOGENDHEDEN.
Was muntje Ge.Goring
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

Beste gast, welk topic bedoel je precies? want er klopt niets van de link.

zelfs met wat veranderingen dacht ik dat je bedoelde: http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?=8206 maar hier ook geen succes!

Maar ik ben het er mee eens dat bepaalde leden wat te grof/arrogant/impulsief antwoorden op vragen die voor hun "van zelf sprekend" zijn of op andere vragen [etc. etc.].

Erg jammer
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Beste Gast,

Ik vind het zeer jammer hoe het met dat topic en dat nieuwe lid gegaan is. Ik schaam me voor de reacties van sommige.

Het doel van dit forum is elkaar helpen. In dat topic geven een aantal mensen hun mening over dat wasmuntje. Ze waarschuwen de topic starter dat zulke muntjes niet echt te vertrouwen zijn. Met deze waarschuwing is ansich niets mis. Maar het is erg jammer dat men daarna hierover door gaat. Zelfs als de topic starter aangeeft dat hij die informatie niet wilt.

Ik wil iedereen aanraden om niet te reageren als je niets zinnings toe te voegen hebt aan een discussie. Denk na voordat je post.

We zijn dit topic achter de schermen aan het bespreken. Ik hoop dat de topicstarter nog terug komt op dit forum....
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

Misschien een punt om aan te werken voor de Mods. Want dit verwekt erg veel irritaties, niet alleen bij leden maar zoals je ziet ook bij gasten! dat is zeker niet de bedoeling! Waarschuwingen/bans geven voor dit gedrag zou ik geen verkeerde oplossing vinden!
nop

Bericht door nop »

Beste Guido een ban vind ik wat te vergaan een waarschuwing lijkt mij meer op zijn plaats.
Als ze hun dan niet aan die waarschuwing houden kun je hun altijd nog een tijdelijke ban geven.

Bij deze wil ik ook nog even zegen dat ik mijn ogen heb uit gekeken naar de mooie verzamelingen van de leden in 1 woord prachtig ga zo door met het verzamelen van deze unieke stukken die jullie hebben.
nop

Bericht door nop »

Roel R. schreef:
We zijn dit topic achter de schermen aan het bespreken. Ik hoop dat de topicstarter nog terug komt op dit forum....
Beste "Roel R."
Ben blij dat er over gepraat wordt ook al is het achter de schermen.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Het is wel de bedoeling dat er door dat praten achter de schermen er straks daadwerkelijk iets aan gaat veranderen, want zoals nu kan het dus inderdaad niet!
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

nop schreef:Beste Guido een ban vind ik wat te vergaan een waarschuwing lijkt mij meer op zijn plaats.
Als ze hun dan niet aan die waarschuwing houden kun je hun altijd nog een tijdelijke ban geven.

Bij deze wil ik ook nog even zegen dat ik mijn ogen heb uit gekeken naar de mooie verzamelingen van de leden in 1 woord prachtig ga zo door met het verzamelen van deze unieke stukken die jullie hebben.

Nou ja een ban is inderdaad wat overdreven misschien, maar we laten dat maar over aan degene die er voor gekozen zijn, de moderators.

Succes hier mee moderators en wo2.nl!
KevinP
Lid
Berichten: 1152
Lid geworden op: 17 jan 2004, 12:09
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door KevinP »

Veel mensen vinden op dit forum hun 'bolletjes' (aantal berichten dat ze plaatsen) belangrijker dan het delen van informatie over de Tweede Wereldoorlog. Het beantwoorden van vragen is voor sommige blijkbaar slechts bijzaak, want het zijn vaak dezelfde mensen die serieus ingaan op vragen en ook dezelfde mensen die van elk vragentopic een leuke grap willen maken.

Sommige vragen zijn misschien wat vreemd gesteld, maar juist dan kun je ook deze vragen beantwoorden. Niet door deze klakkeloos altijd maar te beantworden, maar ook door tips te geven over hoe je op de beste wijze een antwoord kunt vinden.

Goed dat dit aangekaart wordt en zeer goed dat de moderators hiermee ook aan de slag gaan. Zonder serieus gehalte op dit forum vind ik er namelijk niks meer aan.
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

Deze gang van zaken is inderdaad niet normaal hoor, gelijk heb je Gast :!:
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

KevinP schreef:Veel mensen vinden op dit forum hun 'bolletjes' (aantal berichten dat ze plaatsen) belangrijker dan het delen van informatie over de Tweede Wereldoorlog. Het beantwoorden van vragen is voor sommige blijkbaar slechts bijzaak, want het zijn vaak dezelfde mensen die serieus ingaan op vragen en ook dezelfde mensen die van elk vragentopic een leuke grap willen maken.
als je hier onder andere ook het topi met mbt bolletjes bedoeld, neem dat niet té serieus :wink: :P

maar ik begrijp je volkomen! de volledige 100%
KevinP
Lid
Berichten: 1152
Lid geworden op: 17 jan 2004, 12:09
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door KevinP »

Guido schreef: als je hier onder andere ook het topi met mbt bolletjes bedoeld, neem dat niet té serieus :wink: :P

maar ik begrijp je volkomen! de volledige 100%
Ik doel niet zozeer op dat topic, maar wel op het feit dat sommige forumleden meer denken aan kwantiteit (hoeveelheid bolletjes) dan aan kwaliteit (bijv. vragen van nieuwe forumleden of scholieren serieus beantwoorden). Het is gewoon zonde dat mensen soms lijken te vergeten dat de Tweede Wereldoorlog het hoofdonderwerp van deze website is.
nop

Bericht door nop »

Proos schreef:Het is wel de bedoeling dat er door dat praten achter de schermen er straks daadwerkelijk iets aan gaat veranderen, want zoals nu kan het dus inderdaad niet!
Ben blij te horen dat er iets gaat veranderen.
En hoop dat er door het nieuwe beleid ook weer nieuwe leden zich welkom voelen.
En dat ze ook goede antwoord krijgen op hun vragen over iets wat ze gekocht of gevonden hebben.
Gast

Bericht door Gast »

KevinP schreef:Veel mensen vinden op dit forum hun 'bolletjes' (aantal berichten dat ze plaatsen) belangrijker dan het delen van informatie over de Tweede Wereldoorlog. Het beantwoorden van vragen is voor sommige blijkbaar slechts bijzaak, want het zijn vaak dezelfde mensen die serieus ingaan op vragen en ook dezelfde mensen die van elk vragentopic een leuke grap willen maken.

Sommige vragen zijn misschien wat vreemd gesteld, maar juist dan kun je ook deze vragen beantwoorden. Niet door deze klakkeloos altijd maar te beantworden, maar ook door tips te geven over hoe je op de beste wijze een antwoord kunt vinden.

Goed dat dit aangekaart wordt en zeer goed dat de moderators hiermee ook aan de slag gaan. Zonder serieus gehalte op dit forum vind ik er namelijk niks meer aan.
Hier geef ik jou groot gelijk in.
Plaats reactie