Zoeken in zuid-holland..

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

RelicHunter44 schreef:Jah, er zullen heus wel kogels liggen, maar daar ga ik niet 5 uur voor zoeken :)
Dat snap ik ook wel hoor :D Ik weet wel andere plaatsen daar in de duinen waar 5 uur zoeken vast meer op levert ;)
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Ik zoek gewoon elke maand liever in Duitsland, levert meestal meer op dan een week in de Duinen zoeken :) Maja je kan natuurlijk geluk hebben jah..
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

RelicHunter44 schreef:Ik zoek gewoon elke maand liever in Duitsland, levert meestal meer op dan een week in de Duinen zoeken :) Maja je kan natuurlijk geluk hebben jah..

In de meeste duinen zal het idd niet zoveel opschieten, deze duinen liggen recht tegen vliegveld valkenburg aan, waar Duitse fallschirmjagers in de wo2 zijn geland. In de duinen is hard gevochten. Dus er is een kans, en daarbij Duitsland is toch alweer 3/4 uur rijden voor my :|
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Jah vanwege de FJ landingen is het best een interessante plaats ja...
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Dean- schreef:
RelicHunter44 schreef:Ik zoek gewoon elke maand liever in Duitsland, levert meestal meer op dan een week in de Duinen zoeken :) Maja je kan natuurlijk geluk hebben jah..

In de meeste duinen zal het idd niet zoveel opschieten, deze duinen liggen recht tegen vliegveld valkenburg aan, waar Duitse fallschirmjagers in de wo2 zijn geland. In de duinen is hard gevochten. Dus er is een kans, en daarbij Duitsland is toch alweer 3/4 uur rijden voor my :|
Uhm dean de duitsers landen bij maaldrift...er zijn wel wat junkers op de stranden geland en sommige in brand gezeten
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

waar woon je dan in zuid-holland? ik heb zelf nog geen metaaldetector wel op zoek. iemand een suggestie?
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

alex schreef:waar woon je dan in zuid-holland? ik heb zelf nog geen metaaldetector wel op zoek. iemand een suggestie?
pb gestuurd
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Plaats reactie