Belgie veroveren.

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Jeeper704 schreef:Persoonlijk denk ik dat ons leger (het Belgische) nog een serieuze tegenstander zou kunnen zijn tov het Nederlandse leger.
Onze F-16 piloten worden oa opgeleid in de USA.
Onze Paracommandotroepen kunnen zich zeer goed uit de slag trekken.

EN wij hebben een uitstekend logistieke organisatie (zie maar de vele humanitaire opdrachten) ! :wink:
Het leger draait op z'n maag ..... de onze is goed gevuld ..... ergo wij zijn een goed draaiend leger. :p
Niet te vergeten .... Als we de Hollanders 1 pintje van Belgian's Finest Beer (Stella Artois) geven staan ze op hun kop :!:
Kilroy
Lid
Berichten: 248
Lid geworden op: 16 jan 2005, 20:35
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Kilroy »

Jullie vergeten het belangrijkste : als al die Hollanders die mooie Vlaamse meiden hier ontdekken, zal hun vechtlust verdwijnen als sneeuw voor de zon !
Een zaak is niet noodzakelijkerwijs rechtvaardig omdat een mens er voor sterft (Oscar Wilde).
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

Dat weet ik nog niet zo...
In mijn streek is het dan maar povertjes, in tegenstelling wat ik in s'Hertogenbosch heb gezien vorig jaar... :shock:
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Kilroy
Lid
Berichten: 248
Lid geworden op: 16 jan 2005, 20:35
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Kilroy »

Numb schreef:Dat weet ik nog niet zo...
In mijn streek is het dan maar povertjes, in tegenstelling wat ik in s'Hertogenbosch heb gezien vorig jaar... :shock:
:P
Een zaak is niet noodzakelijkerwijs rechtvaardig omdat een mens er voor sterft (Oscar Wilde).
harvester
Lid
Berichten: 74
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:43

Bericht door harvester »

even opmerken dat in uw "schitterend" aanvalsplan toch enkele gaten zijn.
1) ge zijt Diest, Tielen en Marche les Dames vergeten, daar zijn 1para, 2cdo en 3 para gestationeerd (in marche nog andere legereenheden). dus we hebben nog héél wat slagkracht.

2) zelfde opmerking voor de luchmachtbases in Florennes en Kleine Brogel (kernwapens!!!!, één op de dijken, één op Rotterdam en dan nog één op het koningshuis)

3) Géén enkele belg zal zomaar een hollandse bezetting aanvaarden.

4) Groot Brittanië heeft destijds beloofd ons te hulp te komen indien onze neutraliteit en onafhankelijkheid in het gedrang zou komen.

5) Walen moogt ge uitdrijven voor mijn part. Dan pas kunnen we spreken over de Vlaamse ardennen
:lol: :lol:
Gebruikersavatar
marc
Lid
Berichten: 361
Lid geworden op: 01 feb 2005, 17:36
Locatie: Vlaanderen
Contacteer:

°__0

Bericht door marc »

Erms, jongens daar in NL, weten jullie aub reeds wel te zeggen als het ware wanneer jullie van wal steken met dat plannetje? Kwestie dat ik eventueel mijn vakantie kan verzetten en mezelf rustig in een strandstoel of gelijkaardigs kan flikkeren :lol: :lol:
Trouwens en by the way, ik ben 1/2 Noord-Brabander (heeft met voorzaten te maken naar het schijnt), dus is nog maar de vraag of ik ga collaboreren voor 1/2 of niet voor 1/2...hmm...dillema...
Heb in ieder geval wel eretekens genoeg om uit te delen na afloop :lol: :lol: (maar wel teruggeven na de show bitte, ik ben sinterklaas niet).

Om het met prins Bernhard te zeggen: ze hebben mein oeniform afgenomen ja, maar mein accent dat hou ik, ja?!!?

marc
I finally found the perfect girl, I could not ask for more
She's deaf and dumb and overs*x*d and owns a liquor store
Gebruikersavatar
Jeeper704
Lid
Berichten: 1223
Lid geworden op: 05 jun 2005, 13:05
Locatie: Dendermonde (België)

Bericht door Jeeper704 »

Voila, nu heb je het ..... tot dusver; goede keuken, beter bier, mooie Vlaamse meiden, goede logistiek, goede piloten, ervaren mijnenvegers, een machtige bondgenoot, betere spelling ..... Nederlanders, sidder ende beef! :evil: :lol: :wink:

Eigenlijk kunnen we beter onze minister van defensie op hen loslaten ...... reden genoeg om te gaan lopen :!: :lol:
Bring in the Hellcats! (M18 TDs)
World War II - European Theater of Operations
http://www.ww2-eto.com
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Volgens mij zijn wij nederlanders behoorlijk in de minderheid hier :shock:

Maar toch zullen we overwinnen, jullie merken het pas als we er al zijn :) :lol: 8)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
harvester
Lid
Berichten: 74
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:43

Bericht door harvester »

ja, als de zon oranje kleurt, meld ik mij aan in leopoldsburg 8)
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

harvester schreef:ja, als de zon oranje kleurt, meld ik mij aan in leopoldsburg 8)
Ik heb de indruk dat de NL aan het infiltreren zijn in het Belgische Leger.... :lol:

Inwoners van de Europese Unie zijn welkom in het Belgische Leger... er zijn reeds verschillende Nederlanders in dienst van de ABL...
Voordeel is dat je bij ons gemakkelijker in een Onbepaalde Tijdsstatuut kunt stappen....

Meer info op http://www.mil.be


Johan
29th Let's Go!!!!!
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Net eens de site van de Belgische marine bekeken, bestaat voor 80% uit mijnenvegers en sleepboten :lol:
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Skylighter schreef:....bestaat voor 80% uit mijnenvegers en sleepboten :lol:
Daarom worden de NL ontmijners en koks van de Kon Marine ook bij de B Marine opgeleid.... 8)

BTW onze mijnenvegers zijn bij de besten ter wereld.... nog nooit een mijn ongewild ontploft in onze havens... 8)


Johan
29th Let's Go!!!!!
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

johan willaert schreef: BTW onze mijnenvegers zijn bij de besten ter wereld.... nog nooit een mijn ongewild ontploft in onze havens... 8)
Johan
haha, Tsjah wat moet ik daar nu een op zeggen :P
Gebruikersavatar
earlymb
Moderator
Moderator
Berichten: 1752
Lid geworden op: 16 jul 2004, 23:54
Locatie: Den Haag
Ontvangen: 28 keer
Contacteer:

Bericht door earlymb »

johan willaert schreef:Daarom worden de NL ontmijners en koks van de Kon Marine ook bij de B Marine opgeleid.... 8)

BTW onze mijnenvegers zijn bij de besten ter wereld.... nog nooit een mijn ongewild ontploft in onze havens... 8)


Johan
Klopt, daar gebruiken wij gewoon oude vissersboten voor die het ding aan boord hijsen in hun net en vervolgens op het dek laten flikkeren.... 8)

Grtn

David
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

johan willaert schreef:
harvester schreef:ja, als de zon oranje kleurt, meld ik mij aan in leopoldsburg 8)
Ik heb de indruk dat de NL aan het infiltreren zijn in het Belgische Leger.... :lol:

Inwoners van de Europese Unie zijn welkom in het Belgische Leger... er zijn reeds verschillende Nederlanders in dienst van de ABL...
Voordeel is dat je bij ons gemakkelijker in een Onbepaalde Tijdsstatuut kunt stappen....

Meer info op http://www.mil.be


Johan
Stiekem Reclame maken Johan :evil: :)
Gesloten