Mein Deutsch kreuz im Gold!

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

The baby is arrived!!

Prachtig kruis Giel!! :D
Infanterie: Königin aller Waffen!
Gebruikersavatar
Hell-Fire
Lid
Berichten: 706
Lid geworden op: 19 aug 2004, 11:35
Locatie: Almere, Nederland

Bericht door Hell-Fire »

Kan niks anders zeggen dan PRACHTIG :shock:
"Das gibt`s doch nicht, schnee im september, dass müssen Fallschirmjäger sein."
A German Officer on 17-09-`44

Tommy-Talk.com
vincent
Lid
Berichten: 1022
Lid geworden op: 05 jun 2004, 18:26

Bericht door vincent »

een klein kunstwerk :)
Laatst gewijzigd door vincent op 14 jun 2005, 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb er geen kracht meer voor
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

zozo giel zeer mooie medaille. hier zit een jaloers iemand :P
dutchknive
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:15

Bericht door dutchknive »

Schitterende award!!! Eindelijk Giel! Maar nu je de top award binnen hebt, wat is je nieuwe doel, de zilveren uitvoering?
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Knaller :!: :bonk: :!:
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

Eén van de mooiste Abzeichen die ik heb gezien! Prachtig gewoonweg! _/-\o_
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

dutchknive schreef:Schitterende award!!! Eindelijk Giel! Maar nu je de top award binnen hebt, wat is je nieuwe doel, de zilveren uitvoering?
Ridderkruis misschien? 8)
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

Ridderkruis blijft iets te duur voor me, wetende wat ik voor deze allemaal moeten wegdoen heb.
Het volgende waar ik naar op zoek ben zijn beide wiederholungsspangen van ek1 en ek2, beiden in doosje, zo heb ik ze het liefst :)
Maar als er me onderweg mooie zaken voor weinig geld worden aangeboden, zal ik zien wat ik het beste doe :wink:
pigy
Lid
Berichten: 279
Lid geworden op: 13 mar 2005, 21:26

Bericht door pigy »

zeer mooi :D
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Ziet er goed uit Giel 8) , in een betere staat dan de mijne maar dat ben ik dan ook wel van jou als orden verzamelaar gewend :wink: .
Wel is het jammer dat je hier bepaalde stukken voor hebt moeten verkopen, een "sneue" manier van verzamelen, ik mag hopen dat je dit exemplaar niet van de hand doet zodra je weer iets mooier/interessanter ziet :roll: .
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

Mooyman schreef:Ziet er goed uit Giel 8) , in een betere staat dan de mijne maar dat ben ik dan ook wel van jou als orden verzamelaar gewend :wink: .
Wel is het jammer dat je hier bepaalde stukken voor hebt moeten verkopen, een "sneue" manier van verzamelen, ik mag hopen dat je dit exemplaar niet van de hand doet zodra je weer iets mooier/interessanter ziet :roll: .
Meindert, ik droom er nu al zo lang van om net een DKiG te hebben, ik heb drie pogingen gedaan en twee mislukten :P
Btw, er is geen andere manier om aan een DKiG te geraken als je niets verkoopt (voor mij toch) :|
Tevens hou ik van variatie in m'n collectie, en kan ik al met zekerheid zeggen dat deze niet zal vetrekken :wink:
Gebruikersavatar
kokstok
Lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 02 feb 2004, 20:00
Locatie: Amstelveen

Bericht door kokstok »

Mooyman schreef:Ziet er goed uit Giel 8) , in een betere staat dan de mijne maar dat ben ik dan ook wel van jou als orden verzamelaar gewend :wink: .
Wel is het jammer dat je hier bepaalde stukken voor hebt moeten verkopen, een "sneue" manier van verzamelen, ik mag hopen dat je dit exemplaar niet van de hand doet zodra je weer iets mooier/interessanter ziet :roll: .
Hé Meinmdert hoezo sneue manier iedereen heeft zo toch wel eens iets binnen gehaald? Toch? Eigenlijk is het een hele mooie manier van verzamelen, je koopt een aantal mooie redelijk duure items, geniet en leert er een tijdje van en verkoopt het voor iets wat je normaal gesproken nooit kan betalen. Op die manier leer je veel en uiteindelijk heb je een mooi topstuk.
Giel ga zo door op naar het ritterkreuz!!

groeten René.
COUNT YOUR BLESSINGS.
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Giel schreef:
Mooyman schreef:Ziet er goed uit Giel 8) , in een betere staat dan de mijne maar dat ben ik dan ook wel van jou als orden verzamelaar gewend :wink: .
Wel is het jammer dat je hier bepaalde stukken voor hebt moeten verkopen, een "sneue" manier van verzamelen, ik mag hopen dat je dit exemplaar niet van de hand doet zodra je weer iets mooier/interessanter ziet :roll: .
Meindert, ik droom er nu al zo lang van om net een DKiG te hebben, ik heb drie pogingen gedaan en twee mislukten :P
Btw, er is geen andere manier om aan een DKiG te geraken als je niets verkoopt (voor mij toch) :|
Tevens hou ik van variatie in m'n collectie, en kan ik al met zekerheid zeggen dat deze niet zal vetrekken :wink:
Die droom is dan met dit mooie exemplaar werkelijkheid geworden :wink: :) .
Wat ik duidelijk wilde maken is, dat het natuurlijk ontzettend jammer is om dingen uit je verzameling te MOETEN verkopen.
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
willysproject
Lid
Berichten: 716
Lid geworden op: 24 feb 2005, 23:20

Bericht door willysproject »

Mooyman schreef:Wel is het jammer dat je hier bepaalde stukken voor hebt moeten verkopen, een "sneue" manier van verzamelen.
Waarom is dat dan zo als ik vragen mag?? Dat is nu juist het interessante aan verzamelen: je collectie upgraden of -voor jezelf tenminste- verbeteren...
Door op deze manier te werk te gaan, passeren meer goede stukken door je vingers en levert dat meer ervaring op in vergelijking met telkens een gans jaar voor 1 item te sparen...

Trouwens... het is tevens een methode om deze hobby (gedeeltelijk) te financieren O-) :wink:

Gerd
Plaats reactie