Wat is dit voor helm?

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Michael_Wittmann
Lid
Berichten: 996
Lid geworden op: 11 jan 2005, 20:35

Bericht door Michael_Wittmann »

BTW Deze helm past goed bij overige fora ------> Discussiëren

Mvg Michael Wittmann
Mehr Sein Als Scheinen!
junior
Lid
Berichten: 1407
Lid geworden op: 28 jun 2004, 19:03
Locatie: Heaven on Earth
Contacteer:

Bericht door junior »

Ja ik bedoel guido, mijn excuses Relichunter. Wij zijn hier op het forum nu al ettelijke dagen deze helm aan het bediscussieren en we zijn er nog altijd niet uitgekomen, je had in het begin een foto beloofd en na een week heb ik de foto nog altijd niet gezien. En het lijkt mij hier voorlopig onbeslist maar indirect wordt beweerd, totdat we de foto hebben, dat deze helm origineel is.

MvG,
Junior

P.S.: het onderdeel "Discussieren" is naar mijn weten enkel open om actualiteit e.d. te bediscussieren en niet militaria, waarvoor dit onderdeel al bestaat.
Michael_Wittmann schreef:
junior schreef:Tja, ik hoop dat relichunter hem snel zal vinden, want m'n geduld rond deze helm is na een week en half stilletjesaan aan het opgeraken hé...

MvG,
Junior
Guido zal je bedoelen...

En waarom jou geduld de helm is toch niet van jou en je bent toch ook niet vanplan zon helm aan te schaffen of hoe heb ik het..

Mvg M_W
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Gebruikersavatar
Michael_Wittmann
Lid
Berichten: 996
Lid geworden op: 11 jan 2005, 20:35

Bericht door Michael_Wittmann »

Maar als we deze sluiten kan Bijv. Guido geen foto posten...
Mehr Sein Als Scheinen!
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Michael_Wittmann schreef:Maar als we deze sluiten kan Bijv. Guido geen foto posten...
Waar staat er ergens dat dit topic moet gesloten worden?

Het gaat er gewoon om dat je zei een week geleden dat de foto er "direct aan kwam". Als die er dan na een tijd niet komt krijg je natuurlijk de 'non-believers' op je dak. Zeker als er dan nog beweerd wordt dat er geen foto nodig is om de originaliteit te bewijzen.

(gewoon ff een analyse van de situatie :P)
Gebruikersavatar
Michael_Wittmann
Lid
Berichten: 996
Lid geworden op: 11 jan 2005, 20:35

Bericht door Michael_Wittmann »

Tim schreef:
Michael_Wittmann schreef:Maar als we deze sluiten kan Bijv. Guido geen foto posten...
Waar staat er ergens dat dit topic moet gesloten worden?

Het gaat er gewoon om dat je zei een week geleden dat de foto er "direct aan kwam". Als die er dan na een tijd niet komt krijg je natuurlijk de 'non-believers' op je dak. Zeker als er dan nog beweerd wordt dat er geen foto nodig is om de originaliteit te bewijzen.

(gewoon ff een analyse van de situatie :P)
Hohohoho dat is er niet gezegt direct...!!!!

BETER LEZEN!
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

OK ja had het ook niet echt gecheckt, maar gewoon "komt er aan" impliceert natuurlijk ook wel een korte tijd
(En als ik een raad mag geven, met zo'n scherpe reacties lok je alleen maar scherpere tegenreacties uit, kijk maar eens de vorige pagina's van dit topic)
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Jongens dit gaat nergens over, ik(en volgens mij niemand) heb nooit gesuggereerd dat de helm orgineel is, alleen dat de helm wel bestaan heeft en ook gedragen is. Het fotobewijs komt misschien wel, misschien niet en tot die tijd moet iedereen gewoon geloven wat hij of zij er van denkt. :)

Ik heb gesproken. :P ;)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Michael_Wittmann
Lid
Berichten: 996
Lid geworden op: 11 jan 2005, 20:35

Bericht door Michael_Wittmann »

Ben het er helemaal mee eens

Er is ook niet gesproken over de helm zelf op orginaliteit...

Mvg M_W
Mehr Sein Als Scheinen!
Plaats reactie