Beursafspraken

Algemeen over het verzamelen van militaria: o.a. beurzen, nieuws, wapenwet, dealer feedback
Plaats reactie
Jacco1
Lid
Berichten: 148
Lid geworden op: 12 dec 2004, 17:24
Contacteer:

Bericht door Jacco1 »

Wellicht dat ik ook naar La Gleize ga, of naar Ciney die week erop....of naar Huizen daarna........aarrrrggghhhhhhh. To mutch choises.......(LOL).
My story & collection http://www.ww2-militaria.nl
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Jacco1 schreef:Wellicht dat ik ook naar La Gleize ga, of naar Ciney die week erop....of naar Huizen daarna........aarrrrggghhhhhhh. To mutch choises.......(LOL).
Lif is a bitch.... :lol: ondergetekende gaat naar La Gleize!
Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
seabee
Lid
Berichten: 987
Lid geworden op: 26 jun 2004, 13:33

Bericht door seabee »

Jacco1 schreef:Wellicht dat ik ook naar La Gleize ga, of naar Ciney die week erop....of naar Huizen daarna........aarrrrggghhhhhhh. To mutch choises.......(LOL).
Ciney is a.s. zondag en een week later is La Gleize!! Ik ga naar beide :P
CAN DO
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

seabee schreef:
Jacco1 schreef:Wellicht dat ik ook naar La Gleize ga, of naar Ciney die week erop....of naar Huizen daarna........aarrrrggghhhhhhh. To mutch choises.......(LOL).
Ciney is a.s. zondag en een week later is La Gleize!! Ik ga naar beide :P
Man van het goede leven! 8)
Daar is 'ie weer!
Jacco1
Lid
Berichten: 148
Lid geworden op: 12 dec 2004, 17:24
Contacteer:

Bericht door Jacco1 »

Peter schreef:
seabee schreef:
Jacco1 schreef:Wellicht dat ik ook naar La Gleize ga, of naar Ciney die week erop....of naar Huizen daarna........aarrrrggghhhhhhh. To mutch choises.......(LOL).
Ciney is a.s. zondag en een week later is La Gleize!! Ik ga naar beide :P
Man van het goede leven! 8)
Ahhhhhh...the good life 8)
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

RelicHunter44 schreef:
Mooyman schreef:
RelicHunter44 schreef:Mooyman, gaat u nog naar Huizen? :)
Nee helaas RelicHunter, dan zit ik namelijk in de Ardennen.
Oow jammer :( Maar voor u zijn de ardennen ook leuk natuurlijk.. :) Welk gedeelte word het?
Stavelot, zo´n 8 km van bvb La Gleize.
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Zijn er nog mensen die aankomende zaterdag naar de beurs in Duiven gaan? Ik ga er misschien wel weer een keer kijken. Ben er al een tijdje niet meer geweest.
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Nico Roelofs schreef:Zijn er nog mensen die aankomende zaterdag naar de beurs in Duiven gaan? Ik ga er misschien wel weer een keer kijken. Ben er al een tijdje niet meer geweest.
Zal niet aanwezig zijn deze keer, weer een "concurent" minder Nico :wink: :lol: .
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Mooyman schreef:
Nico Roelofs schreef:Zijn er nog mensen die aankomende zaterdag naar de beurs in Duiven gaan? Ik ga er misschien wel weer een keer kijken. Ben er al een tijdje niet meer geweest.
Zal niet aanwezig zijn deze keer, weer een "concurent" minder Nico :wink: :lol: .
Concurent? Je bent alleen zo'n vervelend verzamelaartje dat iedereen in de weg loopt! :P :wink: Volgens mij zit je dat weekend dan in België. Dus veel plezier daar! Maar de volgende keer moet je de vakantie iets beter plannen, had je mooi naar La Glieze kunnen gaan! :P

Maar als er nog mensen zijn die naar Duiven gaan hoor ik dat graag! Veel geld heb ik toch niet te besteden dus ga vooral voor de gezelligheid. :)
n2
Lid
Berichten: 883
Lid geworden op: 01 mar 2005, 12:57

Bericht door n2 »

Nico Roelofs schreef:Zijn er nog mensen die aankomende zaterdag naar de beurs in Duiven gaan? Ik ga er misschien wel weer een keer kijken. Ben er al een tijdje niet meer geweest.
Jaha ik ga er dit keer ook heen :)
Mischien kunnen we daar dar blik ook ruilen als ik het dan al binnenheb?
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Nico Roelofs schreef:
Mooyman schreef:
Nico Roelofs schreef:Zijn er nog mensen die aankomende zaterdag naar de beurs in Duiven gaan? Ik ga er misschien wel weer een keer kijken. Ben er al een tijdje niet meer geweest.
Zal niet aanwezig zijn deze keer, weer een "concurent" minder Nico :wink: :lol: .
Concurent? Je bent alleen zo'n vervelend verzamelaartje dat iedereen in de weg loopt! :P :wink: Volgens mij zit je dat weekend dan in België. Dus veel plezier daar! Maar de volgende keer moet je de vakantie iets beter plannen, had je mooi naar La Glieze kunnen gaan! :P

Maar als er nog mensen zijn die naar Duiven gaan hoor ik dat graag! Veel geld heb ik toch niet te besteden dus ga vooral voor de gezelligheid. :)

Loop jou inderdaad schijnbaar in de weg, iets waar ik bij jou nooit last van heb daar als er interessante stukken aangeboden worden ik jou in geen velden of wegen zie :lol: .

Zit inderdaad in de Ardennen en waar jij top prijzen voor je spullen moest betalen, heb ik nog geld in the pocket en schuim de rommelmarkten etc af voor koopjes :wink: :lol: .

Gezelligheid :roll: , zo gezellig ben je niet :wink: , hoop je in Schaarsbergen weer in de weg te lopen vriend :) .
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Mooyman schreef:Loop jou inderdaad schijnbaar in de weg, iets waar ik bij jou nooit last van heb daar als er interessante stukken aangeboden worden ik jou in geen velden of wegen zie :lol: .

Zit inderdaad in de Ardennen en waar jij top prijzen voor je spullen moest betalen, heb ik nog geld in the pocket en schuim de rommelmarkten etc af voor koopjes :wink: :lol: .

Gezelligheid :roll: , zo gezellig ben je niet :wink: , hoop je in Schaarsbergen weer in de weg te lopen vriend :) .
Hahaha wat zijn we weer lekker bezig! Per pb zaten we elkaar ook al zo lekker af te katten! :lol:

Ik had anders schitterende prijzen betaald voor me spullen in La Gleize. Daar hebben die mensen niet zo'n verstand van Canadees en Engels. :) Maar succes met die rommelmarkten. Misschien vind je nog wel wat landbouw werktuigen die je mooi kan gebruiken daar in Friesland! :lol:

Jaha ik ga er dit keer ook heen
Mischien kunnen we daar dar blik ook ruilen als ik het dan al binnenheb?
Dat is wel een mogelijkheid. Ik ga toch met de auto dus dat moet geen probleem zijn om hem mee te nemen.
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Nico Roelofs schreef:
Mooyman schreef:Loop jou inderdaad schijnbaar in de weg, iets waar ik bij jou nooit last van heb daar als er interessante stukken aangeboden worden ik jou in geen velden of wegen zie :lol: .

Zit inderdaad in de Ardennen en waar jij top prijzen voor je spullen moest betalen, heb ik nog geld in the pocket en schuim de rommelmarkten etc af voor koopjes :wink: :lol: .

Gezelligheid :roll: , zo gezellig ben je niet :wink: , hoop je in Schaarsbergen weer in de weg te lopen vriend :) .
Hahaha wat zijn we weer lekker bezig! Per pb zaten we elkaar ook al zo lekker af te katten! :lol:

Ik had anders schitterende prijzen betaald voor me spullen in La Gleize. Daar hebben die mensen niet zo'n verstand van Canadees en Engels. :) Maar succes met die rommelmarkten. Misschien vind je nog wel wat landbouw werktuigen die je mooi kan gebruiken daar in Friesland! :lol:

Jaha ik ga er dit keer ook heen
Mischien kunnen we daar dar blik ook ruilen als ik het dan al binnenheb?
Dat is wel een mogelijkheid. Ik ga toch met de auto dus dat moet geen probleem zijn om hem mee te nemen.
Een dag niet gelachen een dag niet geleefd Nico :wink: :lol: .

En wat betreft die landbouw werktuigen, die hebben en hadden we hier genoeg, moet je je opa maar eens vragen, die heeft dat indertijd op zijn tochten naar voedsel in het noorden wel gezien in de honger winter :wink: .

PS als ik nu interessante Canadese spullen vind voor een prikje, dan begrijp ik dat ik niet jou maar een ander daar beter blij mee kan maken :roll: :wink: :lol: .
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

PS als ik nu interessante Canadese spullen vind voor een prikje, dan begrijp ik dat ik niet jou maar een ander daar beter blij mee kan maken
Ja, mij! :D
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

Nico Roelofs schreef:Zijn er nog mensen die aankomende zaterdag naar de beurs in Duiven gaan? Ik ga er misschien wel weer een keer kijken. Ben er al een tijdje niet meer geweest.
Ja ik ben er zaterdag ook :)
Infanterie: Königin aller Waffen!
Plaats reactie