Kocht iemand deze VERSAILLES foto's van mij?

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Kocht iemand deze VERSAILLES foto's van mij?

Bericht door Tim »

Na een tijdje (lees: bijna 3 maand) gewacht te hebben op mijn geld is dit nu eindelijk binnengekomen voor deze 3 foto's van Versailles die ik verkocht had; nu vind ik deze niet meer in de berg foto's die ik hier voor verkoop liggen heb; daarom mijn vraag: kocht iemand van dit forum de voorbije maanden deze 3 foto's van me? Ofwel had ik ze ondertussen al dooverkocht ofwel liggen ze toch nog ergens in die berg :oops:

Grtn Tim

Afbeelding
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Je kunt toch zien wie het aan je overgemaakt heeft?
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Roel R. schreef:Je kunt toch zien wie het aan je overgemaakt heeft?
Onbegonnen werk om in al mijn rekeninguitreksels te gaan zoeken, ik heb al gezocht op "Versailles" maar verder ga ik niet, vooral omdat de prijs kan verschild hebben en er een goede kans is dat ik dit in een groter geheel heb verkocht.
pigy
Lid
Berichten: 279
Lid geworden op: 13 mar 2005, 21:26

Bericht door pigy »

hier is de link waar je ze te koop aanbied misschien helpt het :)

http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=758 ... versailles

stef
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Neen helaas, dat was de oorspronkelijke aanbieding
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Tim schreef:
Roel R. schreef:Je kunt toch zien wie het aan je overgemaakt heeft?
Onbegonnen werk om in al mijn rekeninguitreksels te gaan zoeken, ik heb al gezocht op "Versailles" maar verder ga ik niet, vooral omdat de prijs kan verschild hebben en er een goede kans is dat ik dit in een groter geheel heb verkocht.
Op je bankafschriften wordt toch ook vermeld wie jou het geld overgemaakt heeft?.
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Dat klopt, maar ik weet niet meer aan wie ik het ondertussen kan verkocht hebben. Met een naam en bedrag ben ik dus weinig gezien er nergens "Versailles" ofzo op de bankafschriften staat.
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Tim schreef:Dat klopt, maar ik weet niet meer aan wie ik het ondertussen kan verkocht hebben. Met een naam en bedrag ben ik dus weinig gezien er nergens "Versailles" ofzo op de bankafschriften staat.

:? :roll: , het wordt met de reactie ingewikkelder, als ik het goed begrijp weet je dus nu wel aan wie je iets verkocht hebt maar niet exact wat :? .
Collector of uniforms of the enemy
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

Mooyman schreef:
Tim schreef:Dat klopt, maar ik weet niet meer aan wie ik het ondertussen kan verkocht hebben. Met een naam en bedrag ben ik dus weinig gezien er nergens "Versailles" ofzo op de bankafschriften staat.

:? :roll: , het wordt met de reactie ingewikkelder, als ik het goed begrijp weet je dus nu wel aan wie je iets verkocht hebt maar niet exact wat :? .
Volgens mij bedoeld hij dat hij deze Versailles-foto's heeft verkocht, maar hij weet niet meer aan wie, en hij kan ze dan dus ook niet opsturen... :wink:

Maar volgens mij had ik ze gekocht...? :wink: :)
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Nee, het is inderdaad misschien ingewikkeld, al zal diegene die deze foto's in zijn bezit heeft het hopelijk door hebben en me gewoon een PM sturen.

DUS ik probeer nog een keer uit te leggen :)

Ik heb deze foto's verkocht aan iemand 3 maand geleden maar kreeg nu maar m'n geld. Nu ik de foto's wil versturen vind ik ze niet meer. Daarom vroeg ik me af of ik ze niet aan iemand anders had verkocht in die periode (waarschijnlijk in een groter lot of aan een andere prijs, waardoor het niet traceerbaar is in mijn rekeningoverschriften of m'n miserabele boekhouding).
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

BjornSpiN schreef:
Mooyman schreef:
Tim schreef:Dat klopt, maar ik weet niet meer aan wie ik het ondertussen kan verkocht hebben. Met een naam en bedrag ben ik dus weinig gezien er nergens "Versailles" ofzo op de bankafschriften staat.

:? :roll: , het wordt met de reactie ingewikkelder, als ik het goed begrijp weet je dus nu wel aan wie je iets verkocht hebt maar niet exact wat :? .
Volgens mij bedoeld hij dat hij deze Versailles-foto's heeft verkocht, maar hij weet niet meer aan wie, en hij kan ze dan dus ook niet opsturen... :wink:

Maar volgens mij had ik ze gekocht...? :wink: :)
Mocht hij inderdaad weten de Versailles-foto's verkocht te hebben, en hij heeft het juiste bedrag op zijn rekening ontvangen met de naam van die gene die het geld gestort heeft, dan zijn er toch geen vragen meer lijkt mij :roll: .
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Tim schreef:Nee, het is inderdaad misschien ingewikkeld, al zal diegene die deze foto's in zijn bezit heeft het hopelijk door hebben en me gewoon een PM sturen.

DUS ik probeer nog een keer uit te leggen :)

Ik heb deze foto's verkocht aan iemand 3 maand geleden maar kreeg nu maar m'n geld. Nu ik de foto's wil versturen vind ik ze niet meer. Daarom vroeg ik me af of ik ze niet aan iemand anders had verkocht in die periode (waarschijnlijk in een groter lot of aan een andere prijs, waardoor het niet traceerbaar is in mijn rekeningoverschriften of m'n miserabele boekhouding).
Nu is het duidelijk :roll: , jij verkoopt zo veel spullen dat je nu niet meer weet of de foto's nog ergens bij je thuis liggen, je ze aan een ander verkocht hebt of dat de rechtmatige koper ze reeds van je binnen heeft :P :) .
Collector of uniforms of the enemy
sander vw
Lid
Berichten: 1687
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:27
Locatie: belgie

Bericht door sander vw »

ik heb ze wel gekocht he :lol: :P :evil: })
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

sander vw schreef:ik heb ze wel gekocht he :lol: :P :evil: })
*zet beste West-Vlaamse accent op"
mo how zeh, serieus?
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Mo how zeh? :bonk:
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Plaats reactie