Online de laatste 24 uur

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Roel R. schreef:Ik zou de namen achter een linkje zetten.

Vandaag waren 124 mensen online. Klik hier om te zien wie
Ik vind dit wel een goed idee. Zo weet je toch wie er de laatste 24 uur online zijn geweest en het staat niet rommelig op de hoofd pagina. :)
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

ik vind het wel grappig! lijkt net of er een HELEBOEL mensen online zijn :P houden maar!! :D
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Lijkt mij ook een toegevoegde waarde voor het forum.
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Het is inderdaad wel handig! En ik vindt het niet storend. Dus ik zeg; Blijven!
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Bwa, ik vind het een beetje te veel van het goede. Een link zoals Roel zegt zou misschien handig zijn?
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

Ik vind het ook best handig. Vind het niet storend. Heb daarom ook 'voor' gestemd :)
Infanterie: Königin aller Waffen!
Gebruikersavatar
gvdbor
Lid
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 dec 2004, 19:03
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door gvdbor »

Nog een best nuttige optie zou zijn de mogelijkheid om te zien wie op dat moment online is, middels een indicatie onder zijn/haar bericht
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Al is het wat rommelig, ik vind dat het moet blijven. Altijd leuk om dit te zien.
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Wat wel handig zou zijn, is een melding van het laatste tijdstip dat iemand online was in ieders profiel.
Op die manier zie je direct wie met vakantie is, wie je berichten of pm's kan gelezen hebben, enz.
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Ook al ben ik haast dagelijks online, ik voel me wel erg gecontroleerd zo. Straks krijg ik berichtjes dat ik niet meer in het lijstje sta. :cry:
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.

*Weer alleen*
Hauptmann
Lid
Berichten: 545
Lid geworden op: 29 aug 2004, 18:51
Contacteer:

Bericht door Hauptmann »

YPPY schreef:Ook al ben ik haast dagelijks online, ik voel me wel erg gecontroleerd zo. Straks krijg ik berichtjes dat ik niet meer in het lijstje sta. :cry:
De eerste tegenstemmer met een fundamenteel punt die dat duidelijk maakt; privacy. Vind het vreemd dat mensen tegenstemmen die het nut er niet van inzien. Tegen stem je in mijn optiek alleen als je fundamentele bezwaren hebt.
Gebruikersavatar
gvdbor
Lid
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 dec 2004, 19:03
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door gvdbor »

Op het andere forum waar ik heel veel schrijf werken we al sinds het begin op die manier. Nog nooit is er iemand over gevallen.
Gebruikersavatar
Wilco Vermeer
Lid
Berichten: 938
Lid geworden op: 26 jan 2004, 14:50
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Bericht door Wilco Vermeer »

Hauptmann, mag ik aub tegenstemmen om de redenen die ik valide vind? Ik zie nl zelf geen enkele toegevoegde waarde, alleen maar meer info die geladen moet worden en gene enkel functioneel nut heeft.
Mijn verzameling op: http://www.ww2historycollection.com/
(Avatar: Henk Sneevliet, vergeten verzetstrijder)
Hauptmann
Lid
Berichten: 545
Lid geworden op: 29 aug 2004, 18:51
Contacteer:

Bericht door Hauptmann »

Wilco Vermeer schreef:Hauptmann, mag ik aub tegenstemmen om de redenen die ik valide vind? Ik zie nl zelf geen enkele toegevoegde waarde, alleen maar meer info die geladen moet worden en gene enkel functioneel nut heeft.
Tuurlijk, jij mag tegenstemmen waarom je wilt. Al zou dat zijn omdat de zon schijnt. Als jij het te veel info vindt die moet worden geladen heb je toch een reden.
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

heb op wegdoen gestemd maar vind dat men het beter zoals gezegd achter een linkje verstopt :)
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Gesloten