Weer een forum meeting?

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten

Forum meeting?

Ja, lijkt me leuk!
47
82%
Nee, heb geen interesse!
10
18%
 
Totaal aantal stemmen: 57

koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Bericht door koen »

aangezien dit een nederlands forum is lijkt het me logies dat deze forummeeting ook in nederland moet plaats vinden, gewoon het midden van het land mischien iets naar beneden.
dat is makkelijker voor de belgen....

maar ja we kunnen natuurlijk ook over de provincie stemmen en dan daar een plaats is zoeken of is dat een sleht idee??
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

koen schreef:aangezien dit een nederlands forum is lijkt het me logies dat deze forummeeting ook in nederland moet plaats vinden, gewoon het midden van het land mischien iets naar beneden.
dat is makkelijker voor de belgen....

maar ja we kunnen natuurlijk ook over de provincie stemmen en dan daar een plaats is zoeken of is dat een sleht idee??
Ik zou zeggen doe een goed voorstel voor een lokatie! Mij lijkt het persoonlijk niet verkeerd om een meeting in België te houden. Tenslotte zitten hier ook Belgische gebruikers op dit forum. De andere meetingen zijn allemaal in Nederland gehouden geloof ik. Dus waarom niet een keer naar België? Maar er is nog geen lokatie bepaald. En dat zal ook samen besloten worden. Dus doe een voorstel. :)
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Bericht door koen »

even wat stappen bedacht:

*land bepalen
*provincie in gekozen land bepalen
*iets leuks zoeken
*datum uitzoeken
*en dan gewoon fun hebben

belgie??? meeting??? de belgen zijn al een eigen meeting aan het organiseren

http://www.forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=7548
-Sniper-
Lid
Berichten: 86
Lid geworden op: 05 jun 2005, 21:46
Locatie: Valkenswaard
Contacteer:

Bericht door -Sniper- »

lijkt me leuk wat dachten jullie van overloon als die nieuwe hal af is?
Greetzzz -Sniper
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

koen schreef:aangezien dit een nederlands forum is lijkt het me logies dat deze forummeeting ook in nederland moet plaats vinden,
We zijn een Nederlandstalig forum :) En daarom kan het ook in Belgie zijn...
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Rotterdam is misschien ook leuk. Daar is een verzetsmuseum. Geen idee of dat wat is trouwens. Je kunt bijvoorbeeld een rondleiding krijgen van iemand die de oorlog heeft meegemaakt.
Eventueel kun je vanaf Rotterdam een bezoek brengen aan Hoek van Holland met het fort of het atlantikwall-museum
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.

*Weer alleen*
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Het Fort lijkt mij erg leuk! Doet mij veel denken aan het kazematten museum op de afsluitdijk, ook erg mooi!
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Mij maakt het niet zo bar veel uit, zolang het maar geen België is. Het is voor mij erg lastig daar te komen, en ik vrees al helemaal voor de wat jongere forummers. Binnen nederland is het makkelijker reizen, o.a. qua afstand, maar ook OV en treinkaartjes.

Rotterdam is een prima plan :)
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Mja, Rotterdam is wel mooi, maar het is wel ver voor mij. Ik denk dat ik dan alleen kan gaan mits Meindert weer bereid is om zo ver te rijden en om mij mee te nemen.
-Sniper-
Lid
Berichten: 86
Lid geworden op: 05 jun 2005, 21:46
Locatie: Valkenswaard
Contacteer:

Bericht door -Sniper- »

ik zal wel 2 vrienden meenemen als dat mogelijk is.
ben niet de enige die besmet is met de groene ziekte hier in Valkenswaard
Greetzzz -Sniper
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Mij lijkt het Atlantic Wall museum wel erg leuk :)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
seabee
Lid
Berichten: 987
Lid geworden op: 26 jun 2004, 13:33

Bericht door seabee »

YPPY schreef:Rotterdam is misschien ook leuk. Daar is een verzetsmuseum. Geen idee of dat wat is trouwens. Je kunt bijvoorbeeld een rondleiding krijgen van iemand die de oorlog heeft meegemaakt.
Eventueel kun je vanaf Rotterdam een bezoek brengen aan Hoek van Holland met het fort of het atlantikwall-museum
Het verzetsmuseum is niet erg groot, daar ben je in een half uur al uitgekeken. In de bunkers van Hoek van Holland ben ik nog nooit geweest, en dat als Rotterdammer :oops: :oops:
CAN DO
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Bericht door koen »

museum van de atlantikwall-museum lijkt mij wel wat
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

seabee schreef:
YPPY schreef:Rotterdam is misschien ook leuk. Daar is een verzetsmuseum. Geen idee of dat wat is trouwens. Je kunt bijvoorbeeld een rondleiding krijgen van iemand die de oorlog heeft meegemaakt.
Eventueel kun je vanaf Rotterdam een bezoek brengen aan Hoek van Holland met het fort of het atlantikwall-museum
Het verzetsmuseum is niet erg groot, daar ben je in een half uur al uitgekeken. In de bunkers van Hoek van Holland ben ik nog nooit geweest, en dat als Rotterdammer :oops: :oops:
precies, behoorlijk klein!
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Bericht door koen »

deze vallen dus af???
Gesloten