Uitzetting van Antilianen!

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gesloten
Gebruikersavatar
Daniel
Lid
Berichten: 181
Lid geworden op: 24 feb 2005, 21:23
Locatie: omg. Arnhem

Bericht door Daniel »

Op de koffie?? Ja idd, in de shop waar al die Antillianen op de loer lagen, te wachten tot er iets interessants te zien was. En toen kwam 180CC met zijn achternichtje binnen!!! En zoals je weet, leidt het een tot het ander!! :P
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Daniel schreef:
180cc schreef:Anti's zijn toch Nederlands grootste gastheer van verkrachters(Rasta-verkrachter) een achternichtje van me is bijna verkracht door een paar Antilianen uit R*dam Zuid.

We'll to the point? Het is geen leuk volk!
Dan zal je achternichtje er wel om gevraagd hebben, niet???? Same shit, different perspective!! En geen leuk volk? Moet je mijn schoonvader eens meemaken!

Wat een flauwekul kraam jij uit zeg.....
Hoe kan je er nou om vragen om verkracht te worden.
Doe niet zo malloot.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Ja, om nou meteen 180cc te gaan beledigen lijkt mij ook weer niet nodig.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Daniel
Lid
Berichten: 181
Lid geworden op: 24 feb 2005, 21:23
Locatie: omg. Arnhem

Bericht door Daniel »

Dodo,

Vat mijn laatste zin niet de onzinnigheid van de stelling van 180cc samen??? Het is en was niet mijn bedoeling om iemand te beledigen, maar om de onzinnigheid van zijn stelling aan te tonen. (Waarvoor hij zijn excuses al heeft aangeboden, dus dat vind ik OK.) En ik mag 180CC niet 'beledigen' maar hij wel een totale bevolkingsgroep ('het is geen leuk volk')???? Dat snap ik niet helemaal!!!!
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Daniel, waarom zou je je verlagen tot hetzelfde niveau?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Daniel
Lid
Berichten: 181
Lid geworden op: 24 feb 2005, 21:23
Locatie: omg. Arnhem

Bericht door Daniel »

Yeah, you've got a point! Wellicht omdat dit soort achterlijke uitspraken gedaan worden door mensen die (waarschijnlijk) te bekrompen zijn om individueel te denken? Maar idd, ik hou erover op!
Maii
Lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 jan 2005, 16:06

Bericht door Maii »

Verwijderd
Laatst gewijzigd door Maii op 27 jun 2005, 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.
το παρελθόν --> μέλλον

Makkelijkste dingen kunnen moeilijk zijn.
Gebruikersavatar
Daniel
Lid
Berichten: 181
Lid geworden op: 24 feb 2005, 21:23
Locatie: omg. Arnhem

Bericht door Daniel »

Wie bedoel je, Maii???
Maii
Lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 jan 2005, 16:06

Bericht door Maii »

Ik had het tegen Harro..
Maar ik haal het ff weg.
't is een belediging voor 180cc.
Dus niet echt gepast.. :roll:
το παρελθόν --> μέλλον

Makkelijkste dingen kunnen moeilijk zijn.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Om eerlijk te zijn, ik heb niet heel het topic gevolgd. Ik zag de opmerking van Daniel over die 'bijna' verkrachting en heb toen maar even gepost. Vond het een beetje maffe gedachte dat iemand vraagt om verkracht te worden.

Maar de stelling was dus "Uitzetting van Antilianen".
Waarom alleen de Antilianen?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
180cc
Lid
Lid
Berichten: 168
Lid geworden op: 12 okt 2004, 16:11
Locatie: Denhaag

Bericht door 180cc »

Daniel schreef:Op de koffie?? Ja idd, in de shop waar al die Antillianen op de loer lagen, te wachten tot er iets interessants te zien was. En toen kwam 180CC met zijn achternichtje binnen!!! En zoals je weet, leidt het een tot het ander!! :P
Als je mijn familie probeert aantevallen, kunnen we ook afspreken bij de volgende meeting..
-Hi im high-
180cc
Lid
Lid
Berichten: 168
Lid geworden op: 12 okt 2004, 16:11
Locatie: Denhaag

Bericht door 180cc »

Dodo schreef:Om eerlijk te zijn, ik heb niet heel het topic gevolgd. Ik zag de opmerking van Daniel over die 'bijna' verkrachting en heb toen maar even gepost. Vond het een beetje maffe gedachte dat iemand vraagt om verkracht te worden.

Maar de stelling was dus "Uitzetting van Antilianen".
Waarom alleen de Antilianen?
Tja, vind ik ook raar. Waarom geen Marokkanen? Waarom geen Turken? Misschien dat ''rebeleerende patroon?'' Bang voor tegenmaatregelen van de Turkse/Marok'se kant?
-Hi im high-
Gebruikersavatar
Daniel
Lid
Berichten: 181
Lid geworden op: 24 feb 2005, 21:23
Locatie: omg. Arnhem

Bericht door Daniel »

Lees eerst eens goed mijn posts door, 180CC!!

o.a. "Het is en was niet mijn bedoeling om iemand te beledigen, maar om de onzinnigheid van zijn stelling aan te tonen."

Hoe triest ik de hele gang van zaken ook vind voor je achternichtje, doet niets af aan het feit dat jij ongefundeerde uitspraken doet over Antillianen! En afspreken bij een meeting vind ik goed, kunnen we het er nog eens diepgaand over hebben! Lijkt me gezellig!
180cc
Lid
Lid
Berichten: 168
Lid geworden op: 12 okt 2004, 16:11
Locatie: Denhaag

Bericht door 180cc »

Daniel schreef:Lees eerst eens goed mijn posts door, 180CC!!

o.a. "Het is en was niet mijn bedoeling om iemand te beledigen, maar om de onzinnigheid van zijn stelling aan te tonen."

Hoe triest ik de hele gang van zaken ook vind voor je achternichtje, doet niets af aan het feit dat jij ongefundeerde uitspraken doet over Antillianen! En afspreken bij een meeting vind ik goed, kunnen we het er nog eens diepgaand over hebben! Lijkt me gezellig!
Mooi! Je dacht toch niet ik je met een ploertendooier zou aanvallen :roll: kunnen we lekker onderling over zulke onderwerpen praten.

M'n achternichtje is btw nog oke, ''bijna verkracht/aangerand'' Maar nog oke :)
-Hi im high-
Gebruikersavatar
Daniel
Lid
Berichten: 181
Lid geworden op: 24 feb 2005, 21:23
Locatie: omg. Arnhem

Bericht door Daniel »

Dan laat ik mijn FS wel in de wagen liggen :P . Fijn voor je achternichtje, back on topic.
Gesloten