Weer een forum meeting?

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten

Forum meeting?

Ja, lijkt me leuk!
47
82%
Nee, heb geen interesse!
10
18%
 
Totaal aantal stemmen: 57

Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Ik denk ook dat overnachten geen goed idee is. Er zullen mensen afhaken omdat ze van hun ouders niet mogen. Maar geld en tijd kunnen hierin ook een rol spelen.

Het is wel leuk om een keer met wat forumleden een weekendje weg te gaan. Lijkt mij ook erg leuk. Maar voor een grote forum meeting waar je met zo veel mogelijk forumleden wilt samen komen is een enkele dag leuker.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Waarom zou je eigenlijk niet willen gaan?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
RoBBy
Lid
Berichten: 344
Lid geworden op: 06 mei 2005, 12:11
Locatie: overijssel

Bericht door RoBBy »

Ik zou het liefst op een zaterdag gaan.
Zondags kan ik niet.
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

En ik in de meeste gevallen pcies andersom, als het om werk gaat is het gewoon een kwestie van op tijd vrij vragen. Als je het een maand vantevoren weet lijkt me dat toch genoeg om op tijd vrij te kunnen vragen. :|
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
RoBBy
Lid
Berichten: 344
Lid geworden op: 06 mei 2005, 12:11
Locatie: overijssel

Bericht door RoBBy »

Nee laat ik het maar direct even eerlijk zeggen het gaad om mijn geloof vandaar.
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Jurryt schreef:Overnachten is geen goed plan. Ik wil dat niet en ik denk dat mijn ouders dat zeker niet willen :P Een forum meet is gewoon gezellig een dagje uit.
Idd, ik denk ook niet dat ik dat mag, overnachten.
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Bericht door koen »

overnachten?? mag ik niet denk ik van mijn ouders, als het mag doe ik het(als het door gaat te minsten)
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Overnachten, lijkt me niet zo'n goed idee. Ik wil het zelf niet en ik denk ook dat veel ouders, inclusief die van mij, het niet goed zullen vinden.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

Overdaad schaadt en trouwens....het viel me wel op dat na de meeting het mailcontact dat ik met sommigen had geheel is komen te vervallen 8) thats life

maarre heb tegenwoordig het te druk met de zaak dus denk erover om de hele rambam weg te doen

misschien een fancyfair houden op de volgende meet? :wink:
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Owkay het lijkt me wel duidelijk duzz, geen overnachting voor deze meet. Misschien dan inderdaad een keer een weekendje weg met forumleden zoals Nico zegt naast de meet.
Jammer overigens Jacob dat je met sommige mensen na de meet geen contact meer hebt gehad. Ik heb toch nog een tijd leuk met je lopen praten onder de Para-wandeltocht.
Maareh volgens mij waren er na de vorige meet toch al een aantal mensen die het erover hadden om iedereen gewoon spul dat ze wilden verkopen mee te laten nemen en dan gewoon eventjes een kleine 'fancyfair' zoals jij het noemt te houden. Dit is altijd interessant, leuk en handig(scheelt weer verzendkosten :P ;)) Vorige keer was er toch ook al een grote ruil en verkoophandel aan de gang dus waarom deze keer niet wat uitgebreider. :P ;)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Bericht door koen »

goed iedee om zo iets te doen!
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Ja lijkt me ook!! Misschien een idee? Relic's bodemvondstenstand :P
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Hahaha pcies. Dat idee jah Relic. :P :lol: Ik zit erover te denken al mijn landoorlog spul weg te doen en daarvoor in de plaats me volledig te gaan concentreren op de luchtoorlog en alles wat daarbij hoort. Dus USAAF, RAF, Luftwaffe maar dan ook wel FLAK enzo. Dit weet ik overigens nog niet zeker en moet ik nog bekijken.
Dit zou ik dan doen omdat ik dan kan gaan samenwerken met een museum hier in de buurt dat zich ook volledig concentreerd op de luchtoorlog. Ik vind dit zelf ook super interessant. Maar ik ben hier nog wel over aan het twijfelen. Maar mocht ik mijn landoorlog spul wegdoen dan kan ik dat daar ook mooi verkopen.
Dan zit ik overigens nog wel met het spul dat ik gekregen heb. Het ligt niet in mijn karakter spul dat ik gekregen heb weg te doen. Dat vind ik respectloos en ondankbaar naar de mensen toe die het gegeven hebben. Dus ik moet er eerst nog over na gaan denken. :|
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Zo ja, dan kijk ik wel eens bij jouw militaria stand :P :)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Ik weet wel waar jij op zult azen. :P ;) :lol: Maar ik ben ook benieuwd wat ik bij jou allemaal nog weg kan kapen. ;) :evil:
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gesloten