Weer een forum meeting?

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten

Forum meeting?

Ja, lijkt me leuk!
47
82%
Nee, heb geen interesse!
10
18%
 
Totaal aantal stemmen: 57

Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Hoek van Holland zou voor mij schitterend zijn :)
Scheelt het mij weer eens in de kosten met de trein..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
PdK
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 jun 2005, 23:07
Locatie: Hoek van Holland

Bericht door PdK »

Leuk dat Hoek van Holland in de belangstelling blijft!

We hebben hier in elk geval een Chinees, sterker nog we hebben er zelfs twee! Verder zijn hier alle voorzieningen op dit gebied aanwezig. Zowel op het strand als in het centrum kun je goed eten. Al kun je met zo'n grote groep toch beter naar het strand.
Alles is in elk geval op loopafstand.

Mochten jullie kiezen voor de grote rondleiding door de duinen en bunkers, dan hoeven jullie niet noodzakelijk rekening te houden met de openingstijden van het Atlantikwall Museum. Grote rondleidingen kunnen daar los van worden verzorgd. Behalve dan op de eerste zondag van de maand.
Denk ook om het Fort. Daar zul je in het geval je de rondleiding wilt combineren ook los een afspraak moeten maken. Ze zijn hier namelijk alleen het eerste weekend van de maand open.

Voor vragen kwa organisatie en de rondleiding door ons museum kun je me hier bereiken.
peter@atlantikwall-museum.nl
Boeken doe je uiteindelijk via
reacties@atlantikwall-museum.nl
Peter de Krom
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

antwerpx schreef:
101st Michiel schreef:Overloon lijkt me leuk,

Misschien Museum bevrijdende vleugels? (Best)

http://www.wingsofliberation.nl/ Is ook een mooi museum!
Dat hebben we al bezocht tijdens de eerste meet :)
Hè verdorie! :)
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Bericht door koen »

waarom moet er een chinees wezen??
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

koen schreef:waarom moet er een chinees wezen??
De vorgie keer zijn we met een aantal nog naar de chinees geweest ter afsluiting. Daar hebben we ook erg kunnen lachen om Sinister en zijn aanbevolen recept door Maj.Cain. Dus ik denk dat we weer met een groepje, die nog willen, om na de meeting naar een chinees te gaan. :P
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Bericht door koen »

ow oke, ik was er de vorige keer niet bij dus mis ik een stulje, bedankt voor de uitleg
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Ja een Chinees is een must voor de meeting, geen Chinees geen meeting :wink: :lol: .
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

:lol:, wel graag ná 9 augustus, dan ben ik namelijk terug van vakantie :P ;) :lol: . Wil de mijn eerste meeting natuurlijk niet missen hè ;)
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Hehehe ik moet ook nog naar mn eerste meeting komen :P
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Bericht door koen »

dit wordt ook mijn eerste meeting hoop ik, vorige jaar kon ik niet :(
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

koen schreef:dit wordt ook mijn eerste meeting hoop ik, vorige jaar kon ik niet :(
Vorige keer zal je bedoelen daar dat nog dit jaar was :wink: .
Collector of uniforms of the enemy
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Bericht door koen »

ja dat bedoelde ik ook mijn fout
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Sinister, als je mee wilt helpen organiseren, zou je alvast kunnen gaan voor het beslissen van de locatie. Bijvoorbeeld met een poll, dan zien we vanzelf wat eruit komt.

Mijn voorkeur gaat naar HvH, ten eerste omdat ik daar nog nooit ben geweest en ten tweede omdat ik wel eens door een bunker wil lopen.
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.

*Weer alleen*
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

YPPY schreef:Sinister, als je mee wilt helpen organiseren, zou je alvast kunnen gaan voor het beslissen van de locatie. Bijvoorbeeld met een poll, dan zien we vanzelf wat eruit komt.

Mijn voorkeur gaat naar HvH, ten eerste omdat ik daar nog nooit ben geweest en ten tweede omdat ik wel eens door een bunker wil lopen.
Dat lijkt me ook een goed idee, maar hou ook rekening met de leden uit België, zijn er geen interessante musea?, bvb in het noorden van België.
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Mooyman schreef:Dat lijkt me ook een goed idee, maar hou ook rekening met de leden uit België, zijn er geen interessante musea?, bvb in het noorden van België.
In Wilrijk (Antwerpen) heb je wel een indrukwekkend aantal Atlantikwall-bunkers, maar ik vrees dat dat de dag niet voldoende kan vullen. Het dichtstbijzijnde is dan Mechelen (Dossin-kazerne en kamp/fort van Breendonk).
Bovenstaande is niet gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer, het Legermuseum in Brussel wel.

Hoek van Holland ziet mij er ook vrij bereikbaar uit :)
Gesloten