Aanslagen London

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Pauli
Lid
Berichten: 171
Lid geworden op: 15 mei 2005, 17:20

Bericht door Pauli »

Het geen wat de Londense burgemeester hier over zei vind ik perfect verwoord. Dit is geen verknopte religie, dit is geen wraak, dit is gewoon een onvervalste poging op massamoord.
"Even a fool is thought wise when he keeps his mouth shut"
Gebruikersavatar
Michael_Wittmann
Lid
Berichten: 996
Lid geworden op: 11 jan 2005, 20:35

Bericht door Michael_Wittmann »

pionier schreef:Eerdaags moet Nederland er ook aan geloven, helaas.
Ik denk 6 November 2006 of 2007 in A'dam ..

Die aanslag in istanbul dat was wazig dat filmpje dan ..
Toevallig stond iemand 2 mensen te filmen (een beetje laag aan de grond) en toen op eens alle ruiten trillen en een enorme knal.. heeft iemand dit filmpje toevallig?

Mvg
Mehr Sein Als Scheinen!
Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

london :|
zo komt het toch wel erg dichtbij....
Kilroy
Lid
Berichten: 248
Lid geworden op: 16 jan 2005, 20:35
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Kilroy »

Zoals het in Nederland gebeurde na de moord op van Gogh, zullen de extreem rechtsen in Engeland hun messen aan het slijpen zijn...
Waar eindigt het ?
Een zaak is niet noodzakelijkerwijs rechtvaardig omdat een mens er voor sterft (Oscar Wilde).
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Harro schreef:België eerst? Wat is dat voor onzinnig koffiedikkijken?
De aanslagen zijn opgeëist door een groep verbonden met Al Qaeda, Afghanistan dus, en daar is België, itt Irak, wel militair aanwezig (oa beveliging van luchthaven van Kabul). Gisteren nog zijn de eerste Belgische F16's naar daar gestuurd, benieuwd wat ze daar mee doen.
Tank Destroyer
Lid
Berichten: 576
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:35

Bericht door Tank Destroyer »

Tsja... dit probleem is weinig aan te doen ben ik bang. Dit is een oorlog zonder zichtbare vijand, die gewoon in ons midden leeft.

Vraag me af wat hier tegen gedaan kan worden :|




PS. Erg leuke beelden op TV van mensen die gereanimeerd worden enzo... Daar zitten mensen echt op te wachten denk ik. Vooral kleine kinderen, die 's middags nog wel eens TV willen kijken. :!:
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Tja, je kunt er idd niets aandoen, ik vind het erg laf.... wat bezield je om zoiets te doen!? :frownno:
LEO
Lid
Berichten: 646
Lid geworden op: 30 apr 2005, 16:17
Locatie: Belgium
Contacteer:

Aanslagen Londen

Bericht door LEO »

Zo zie je maar dat een land met veel ondervinding op het gebied van terrorismebestrijding (oa IRA) zich niet kan beschermen tegen dit soort van laag bij de grondse aanslagen. Madrid,Istanbul en Londen zijn echter speldeprikken van enkele goed georganiseerde fanatiekers met hulp van "sleepers"in het belaagde land.
Hou je vast voor pogingen met een container vol chemische middelen ergens in een wereldhaven als Antwerpen of Rotterdam.

Voor mij hebben bewakingcamera's hun nut al bewezen. Maar als de overheid er wil plaatsen,steigert de ganse bevolking.Privacy,weet je wel.

Vorige week in Belgié. Een gat van één vierkante meter in de ring rond Brussel en het ganse land lag plat !! Komaan zeg.

Leo
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Zoals Alh Jazeerah (ik weet nog steeds niet of ik het zo goed schrijf) zei:
Dit (de aanslag) had in alle landen kunnen gebeuren, en in het bijzonder in Nederland
Das wel een zinnetje dat je onthoud hoor...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Klopt, maar de kans dat je straks in het verkeer komt te overlijden is nog altijd duizenden keren groter.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Harro schreef:Klopt, maar de kans dat je straks in het verkeer komt te overlijden is nog altijd duizenden keren groter.
Ach ja, dan kan je alles zo gaan bekijken.
Het gaat erom dat het verschrikkelijk is dat er zoveel mensen met opzet worden vermoord.
Zoiets kom je niet in het verkeer tegen he :mrgreen:
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

In de opeising van Al Quaeda (wel nog afwachten als die wel echt is)werden Italië en Denemarken bedreigd als volgende slachtoffers.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Dodo schreef:Het gaat erom dat het verschrikkelijk is dat er zoveel mensen met opzet worden vermoord.
Zoiets kom je niet in het verkeer tegen he :mrgreen:
Klopt, maar verkeersdoden zijn net zo zinloos maar daar hoor je mensen veel minder over klagen.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
TOMMY
Lid
Berichten: 37
Lid geworden op: 12 feb 2005, 10:27

Bericht door TOMMY »

ik was 3 weken geleden in londen als afscheid na het examen met school we zijn nog een paar keer met de metro geweest gelukkig gebeurde er toen niks. Maar denk zelf dat je tegen zulke gekken weinig kunt doen.

tom
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

logisch, omdat men al gewent is aan verkeersdoden en het er meestal niet meer dan 33 doden zijn en 100den gewonden in 1 keer.
Plaats reactie