Creditcard

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Creditcard

Bericht door Skylighter »

Gezien ik nu de leeftijd heb dat ik zelf een creditcard mag aanschaffen, was ik dit ook van plan i.v.m. paypal en aankopen vanuit Amerika.
Welke creditcard zouden jullie aanraden? Bij mijn eigen bank (ABN) kost een kaart, gezien ik student ben, €13,- per jaar. Dit vind ik nog wel redelijk bedrag voor een jaar, maar zijn er ook gratis exemplaren?
Heb liever zelf gaan kaart, maar gezien mijn ouders er geen willen en ik ook niet elke keer bij iemand anders aan wil kloppen, kan het niet anders.
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Ik heb pas een abnamro creditcard gepakt. Had hem binnen twee weken. Je kunt het het beste gewoon bij je vaste bank passen. Het formulier kun je uitprinten op hun site. Als student kun je je studiefinanciering als inkomen invullen.
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Verder heeft ABNAMRO een uitstekende service, ik had geld overgemaakt naar Amerika, maar de ontvanger had zich vergist in het bankrekeningnr. De transactie is afgekeurd, maar het geld is wel afgeschreven. Ik mailde hierover naar ABNAMRO vanmorgen en tien minuten geleden ging de telefoon.

Of ik tijd had om even in te loggen op internet bankieren en een aantal stappen met hem door te lopen. Samen kwamen we tot de conclusie dat het geld idd niet terug was geboekt. Waarschijnlijk zweeft het nog door het omzetten Dollar/Euro. Hij ging het uitzoeken en neemt donderdag weer contact met me op. Super service !
Gebruikersavatar
Daan S.
Lid
Berichten: 971
Lid geworden op: 10 mar 2004, 21:48

Bericht door Daan S. »

Hmm hoe werkt een credit card eigenlijk? Kun je iets betalen en word het een maand later van je normale rekening af geschreven?
Plaats reactie