Weer een forum meeting?

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten

Forum meeting?

Ja, lijkt me leuk!
47
82%
Nee, heb geen interesse!
10
18%
 
Totaal aantal stemmen: 57

Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

Mooyman schreef:
Twee en een half uur is wat snel, eerder drie uur mits je in een vliegtuig zit natuurlijk :wink: .
Toyota he :lol: 8)
Mooyman schreef:Hoek van Holland is voor mij twee en een half uur heen en twee en een half uur terug, en voor Bjorn mogelijk nog langer :wink: .
Yup, klopt, en dus voor m'n vader een goeie reden mij NIET heen te brengen. :| :)

Daarom liever een keertje een meeting in t Noorden.
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

BjornSpiN schreef:
Yup, klopt, en dus voor m'n vader een goeie reden mij NIET heen te brengen. :| :)
Dat ligt niet alleen aan je vader Bjorn, de vorige keer had je ook vervoer maar liet je niets meer horen :wink: .
Collector of uniforms of the enemy
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

Mooyman schreef:
BjornSpiN schreef:
Yup, klopt, en dus voor m'n vader een goeie reden mij NIET heen te brengen. :| :)
Dat ligt niet alleen aan je vader Bjorn, de vorige keer had je ook vervoer maar liet je niets meer horen :wink: .
Ja, was erg dom van me :zapped: :bonk: :)
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

BjornSpiN schreef:
Mooyman schreef:
BjornSpiN schreef:
Yup, klopt, en dus voor m'n vader een goeie reden mij NIET heen te brengen. :| :)
Dat ligt niet alleen aan je vader Bjorn, de vorige keer had je ook vervoer maar liet je niets meer horen :wink: .
Ja, was erg dom van me :zapped: :bonk: :)
Inderdaad :wink: .
Collector of uniforms of the enemy
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

BjornSpiN schreef:
Mooyman schreef:
BjornSpiN schreef:
Yup, klopt, en dus voor m'n vader een goeie reden mij NIET heen te brengen. :| :)
Dat ligt niet alleen aan je vader Bjorn, de vorige keer had je ook vervoer maar liet je niets meer horen :wink: .
Ja, was erg dom van me :zapped: :bonk: :)
We waren dood ongerust :zapped:
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Een meeting in het Noorden van Ndl is natuurlijk leuk voor die enkele mensen uit het noorden maar dan zullen alle Belgen afhaken natuurlijk. Oosterbeek was toch ook al een eind de vorige keer maar nog haalbaar.
Brussel lijkt me erg leuk; makkelijk te bereiken -ook voor de Nederlanders- en een immens museum.
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Tim schreef:Een meeting in het Noorden van Ndl is natuurlijk leuk voor die enkele mensen uit het noorden maar dan zullen alle Belgen afhaken natuurlijk. Oosterbeek was toch ook al een eind de vorige keer maar nog haalbaar.
Brussel lijkt me erg leuk; makkelijk te bereiken -ook voor de Nederlanders- en een immens museum.
Je vergeet dat dit dan de (3de?) meeting in het midden/ zuiden Brussel helemaal zuid) word. Dus misschien is gewoon het noorden, zoals gezegd, ook leuk. Of, mits iedereen wil/kan/mag natuurlijk kunnen we ook Duitsland in gaan. Net over de grens, daar zal vast ook wel leuke dingen zijn....
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Jurryt schreef:Je vergeet dat dit dan de (3de?) meeting in het midden/ zuiden Brussel helemaal zuid) word. Dus misschien is gewoon het noorden, zoals gezegd, ook leuk. Of, mits iedereen wil/kan/mag natuurlijk kunnen we ook Duitsland in gaan. Net over de grens, daar zal vast ook wel leuke dingen zijn....
Geen probleem, maar de opkomst zal natuurlijk stukken minder zijn. Jullie zien maar hoe je het regelt, maar zeg niet dat ik het niet gezegd heb :wink:
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Tim schreef:
Jurryt schreef:Je vergeet dat dit dan de (3de?) meeting in het midden/ zuiden Brussel helemaal zuid) word. Dus misschien is gewoon het noorden, zoals gezegd, ook leuk. Of, mits iedereen wil/kan/mag natuurlijk kunnen we ook Duitsland in gaan. Net over de grens, daar zal vast ook wel leuke dingen zijn....
Geen probleem, maar de opkomst zal natuurlijk stukken minder zijn. Jullie zien maar hoe je het regelt, maar zeg niet dat ik het niet gezegd heb :wink:
En als we in Brussel zelf zitten dan niet?
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Jurryt schreef:En als we in Brussel zelf zitten dan niet?
Inderdaad.
Kijk maar eens naar de thread over Wings and Wheels, een evenement in the middle of nowhere in België. Meer dan een maand op voorhand zijn we al met een 15-tal om evt af te spreken. Dat is al bijna de helft van de vorige meeting denk ik.
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

de vorige meeting was boven de 40 man.
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Jurryt schreef:de vorige meeting was boven de 40 man.
Inderdaad een man of 46/47, volgens mij de grootste opkomst van een Nederlandse Tweede Wereldoorlog forum ooit.
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Mooyman schreef:
Jurryt schreef:de vorige meeting was boven de 40 man.
Inderdaad een man of 46/47, volgens mij de grootste opkomst van een Nederlandse Tweede Wereldoorlog forum ooit.
Dat is altijd leuk ;)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Bericht door koen »

wat was het vorige record dan
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

koen schreef:wat was het vorige record dan
Zal ergens in de 20 zitten..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gesloten