`Lonsdalers zelden extreem rechts`

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
wehrwulf
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 mar 2005, 22:01
Locatie: nederland

Bericht door wehrwulf »

pionier schreef:Heh heh, eidnelijk iemand die het juiste verhaaltje verteld.
Goed he :) :)
Graag gedaan hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je moet wel objectief blijven heren!!
there are only two things that happen when you wrestle with a pig,you get dirty and the pig likes it!!
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

LOL. Laatst werd het nog goed uitgelegt door (ik meen) Kees Driehuis: NOVA is niet links, het is alleen kritisch over deze regering. Tijdens Paars waren ze net zo kritisch. Waren ze toen rechts?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Och ja wat boeit mij het ook wat al die media zegt. Wie mij afkeurt omdat ik lonsdale draag is al iemand die niet goed bij zijn hoofd is en misschien zelf wel extreem.
Gebruikersavatar
wehrwulf
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 mar 2005, 22:01
Locatie: nederland

Bericht door wehrwulf »

Harro schreef:
Nico Roelofs schreef:Ja dat ben ik ook niet met je eens Harro. Mijn broertje loopt ook in Lonsdale en is echt geen rasict. Die zegt al vanaf het begin dat Lonsdale zo in beeld kwam dat het een kleine groep is die het voor iedereen verpest. Nu kan hij zeggen "zie je wel".
Nico: volgens mij snap je mijn post niet. Ik zeg nergens dat alle Lonsdalers (od specifiek jouw broertje) extreem rechts zijn. Ik zeg dat de Lonsdalers die wel extreem rechts zijn dit onderzoek aan te grijpen om net te doen alsof ze wel meevallen. :roll:

Wehrwulf: ga je hier nu betogen dat Michiel Smit niet extreem-rechts is?
Hallo harro,
Tuurlijk niet,we weten allemaal dat die smit extreem rechts is.
Maar daar ging het niet om.
Groet.
there are only two things that happen when you wrestle with a pig,you get dirty and the pig likes it!!
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Pionier, wat vond jij zo'n goed verhaal? De verknipte visie van "Wehrwulf" (alleen die nickname al) op Michiel Smit?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
wehrwulf
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 mar 2005, 22:01
Locatie: nederland

Bericht door wehrwulf »

Harro schreef:LOL. Laatst werd het nog goed uitgelegt door (ik meen) Kees Driehuis: NOVA is niet links, het is alleen kritisch over deze regering. Tijdens Paars waren ze net zo kritisch. Waren ze toen rechts?
Joh!!!!!!!!!!!!!
nova niet links???????????????????
Kijk je altijd zonder geluid?
there are only two things that happen when you wrestle with a pig,you get dirty and the pig likes it!!
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

wehrwulf schreef:Hallo harro,
Tuurlijk niet,we weten allemaal dat die smit extreem rechts is.
Maar daar ging het niet om.
Groet.
Dan mis ik je logica. De mensen met wie Smit op de foto ging, in combinatie met de grote vlag aan de muur, het white power spandoek en de helm, dit alles samen maakt dat ze duidelijk extreem-rechts zijn. Niet alleen de kleding of een sticker op een pothelm.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Harro schreef:Pionier, wat vond jij zo'n goed verhaal? De verknipte visie van "Wehrwulf" (alleen die nickname al) op Michiel Smit?
Wat ik zo goed vond: Dat er eindelijk iemand zegt we de krant niet te serieus moeten nemen.
Laatst gewijzigd door pionier op 12 jul 2005, 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Dat vind ik ook zo.
Je kan niet iemand afkeuren omdat hij een bepaald kledingmerk draagt, maar de vraag is dat of dit wel de discussie is.

De vraag is; zijn diegene die Lonsdale dragen extreem-rechts, xenofoob en/of zeer nationalistisch ingesteld?
Volgens de resultaten wel. Andere vraag is, zijn deze resultaten betrouwbaar?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

wehrwulf schreef:Joh!!!!!!!!!!!!!
nova niet links???????????????????
Kijk je altijd zonder geluid?
Ik kijk met geluid en ik kijk al langer dan Balkenende premier is. Dat maakt het verschil. Je verward kritiek met politieke kleur. Dat is erg kortzichtig.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

pionier schreef:Wat ik zo goed vond: Dat er eindelijk iemand zegt we de krant niet te serieus moeten nemen.
*De telegraaf in ieder geval.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

De Telegraaf niet serieus nemen? Goed idee, maar dat doe ik al jaren :mrgreen:
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Nu gaat iedereen weer roepen dat de AIVD maar een linkse kliek is die niets anders doet dan linkse onzin verspreiden.

Ja, deze informatie is betrouwbaar.
Nee, niet alle lonsdalers zijn rechts/xenofoob/nationalistisch.
Ja, veel lonsdalers zijn dit wel.
Gebruikersavatar
wehrwulf
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 mar 2005, 22:01
Locatie: nederland

Bericht door wehrwulf »

Harro schreef:Pionier, wat vond jij zo'n goed verhaal? De verknipte visie van "Wehrwulf" (alleen die nickname al) op Michiel Smit?
Hallo harro
Vindt het wel leuk die reacties van jou!
Hoe kom je der bij met die verknipte visie?
Maar hoe komt dat nu zo, dat jij als een ( mag geen links meer type )
pvda man op een militaria site je tijd verdrijft?
Van mij mag je!!
En wat heb je dus tegen mijn nickname??
there are only two things that happen when you wrestle with a pig,you get dirty and the pig likes it!!
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

PvdA man? Nee, nooit geweest ook. Terwijl ik nota bene lid ben van een Politieke Partij :mrgreen:

Maar hoezo? Zijn militaria sites van nature rechtse bolwerken? En je nick is gewoon te populair bij neo nazis.
Laatst gewijzigd door Harro op 12 jul 2005, 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Plaats reactie