`Lonsdalers zelden extreem rechts`

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Vreemd, dat zou ik juist van jou zeggen. Daarom nogmaals: wie druk ik in de rechtse hoek als ik zeg dat extreem-rechtse Lonsdalers dit onderzoek misbruiken?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
wehrwulf
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 mar 2005, 22:01
Locatie: nederland

Bericht door wehrwulf »

wehrwulf schreef:
Harro schreef:Het grappige is dat nu juist de overduidelijk extreem-rechtse Lonsdalers dit artikel aangrijpen om te zeggen "zie je wel". Treurig volk :mrgreen:
Kijk dit heb je dus vermeld!
Je word dus gelijk in de rechtse hoek gedrukt als je een bepaalde mening hebt.
Raar hoor.
Beetje kortzichtig, begrijp het wel hoor...........
Maar gewoon een discussie opstarten lukt dus niet bij bepaalde gasten.
Je moet mekaar in waarde laten heren,al ben je er niet mee eens.
Kijk harro,
Even opnieuw.
there are only two things that happen when you wrestle with a pig,you get dirty and the pig likes it!!
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Ja, en ik snap nogsteeds niet waar je heen wil. Dus daarom: wie druk ik in de rechtse hoek als ik zeg dat extreem-rechtse Lonsdalers dit onderzoek misbruiken?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Dus kort samengevat zijn volgens Wehrwulf extreem rechtse Lonsdalers niet extreem rechts, tenminste, zo mag je ze niet noemen want dan druk je ze in de rechtse hoek. Ik mag een biet zijn als ik het snap. :?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Nog even een stukje uit het AIVD rapport over het percentage harde kern rechts-extremisten onder lonsdale (die 5% dus) en het meeloopgedrag dat zich in sterke mate aanwezig vind onder deze jongeren.
Doorgaans wordt in studies naar het fenomeen wel een
onderscheid gemaakt in harde-kernleden en meelopers. Schattingen in percentage meelopers
en harde-kernleden geven aan dat van alle “Lonsdale-jongeren” ongeveer 5% tot de harde kern
kan worden gerekend die ook daadwerkelijk rechts-extremistische denkbeelden aanhangt. Het
zijn ook deze harde-kernleden die soms lid zijn van een rechts-extremistische groepering of
partij in Nederland. Het ideologische onderscheid tussen harde-kernleden en meelopers wordt
in de praktijk niet altijd vertaald in een verschil in actiebereidheid. In voorkomende gevallen –
vooral onder invloed van drank en drugs – keren ook de zogenaamde meelopers zich op
verbaal of fysiek gewelddadige wijze tegen de door de groep gepercipieerde “ander” of
“tegenstander”.
Erg makkelijk te lezen rapport trouwens. Je kan het vinden op de site van de AIVD: http://www.aivd.nl
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Re: Londsdalers

Bericht door pionier »

Roel R. schreef:
wehrwulf schreef: Kijk hier nog zo`n voorbeeld: die m.smid van nieuw rechts was eens bij nova.
Ging men jammeren over een foto waar die smid op stond, en nog een paar gasten. Maar daar gaat het niet over. Het ging om de duitse helm met een swastika erop.
Wat een gezeur over die swastika afbeelding op die helm.
Maar die smid was ook niet zo loos, hij had gewoon moeten zeggen dat hij bij een paar militaria verzamelaars op bezoek was.
.
Smitt was bij deze mensen op bezoek.

http://www.geenstijl.nl/paginas/michielsmit/

En dat zijn dus duidelijk NEO Nazi's met White Pride Worldwide,
Tsja als dat geen neo is. Sorry maar die smit ken ik nie (shame on me waarschijnlijk)
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Interessant Dodo: dus 5 procent is harde kern extreem rechts maar binnen de Lonsdalers is er nog een groep meelopers die zich laten opstoken door de harde kern, waardoor het percentage harde kern + meelopers veel groter is dan vijf procent.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
wehrwulf
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 mar 2005, 22:01
Locatie: nederland

Bericht door wehrwulf »

Harro schreef:Dus kort samengevat zijn volgens Wehrwulf extreem rechtse Lonsdalers niet extreem rechts, tenminste, zo mag je ze niet noemen want dan druk je ze in de rechtse hoek. Ik mag een biet zijn als ik het snap. :?
Harro dat klopt volgens de AIVD.
Maar er zijn hier meer die vinden dat jij ( harro ) beter moet lezen voordat je reageerd.
there are only two things that happen when you wrestle with a pig,you get dirty and the pig likes it!!
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Nu ben ik je helemaal kwijt.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
wehrwulf
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 mar 2005, 22:01
Locatie: nederland

Bericht door wehrwulf »

Harro schreef:Interessant Dodo: dus 5 procent is harde kern extreem rechts maar binnen de Lonsdalers is er nog een groep meelopers die zich laten opstoken door de harde kern, waardoor het percentage harde kern + meelopers veel groter is dan vijf procent.
TShhhhhhhhhh.
Wat een geblaat over die londsdalers.
Volgens mij heb je der een paar in de klas zitten,waar jij geen vat op krijgt.
there are only two things that happen when you wrestle with a pig,you get dirty and the pig likes it!!
Gebruikersavatar
wehrwulf
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 mar 2005, 22:01
Locatie: nederland

Bericht door wehrwulf »

Harro schreef:Nu ben ik je helemaal kwijt.
Kijk dat had ik wel in de gaten.
there are only two things that happen when you wrestle with a pig,you get dirty and the pig likes it!!
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Nee, ik vat even in het kort samen waar het AIVD rapport over gaat.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
wehrwulf
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 mar 2005, 22:01
Locatie: nederland

Bericht door wehrwulf »

Maar e waarom altijd dat gejammer over rechts.
Kijk maar eens naar extreem links, b.v. rara jaren tachtig.
Makro branden,weet je nog wel.............
Is nooit opgelost........tja hoe kan dat wel niet.
En zo kan ik wel meer op noemen.
there are only two things that happen when you wrestle with a pig,you get dirty and the pig likes it!!
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Is het nou omdat je geen antwoorden hebt op mijn vragen dat je het naar een ander onderwerp wil sturen?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
KevinP
Lid
Berichten: 1152
Lid geworden op: 17 jan 2004, 12:09
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door KevinP »

Wehrwulf, omdat ik net als Harro het spoor bijster ben een vraag over de 5% van de jongeren die Lonsdale dragen die volgens de AIVD dus extreem-rechts zijn.

Blijkbaar zijn deze naar jouw mening dus niet extreem-rechts? Waarom zijn deze jongeren niet extreem-rechts en wat zijn ze dan wel? Voor de duidelijkheid: het gaat mij dus echt om deze groep van 5%, dat 95% van de Longsdale dragers niet extreem-rechts is, wil ik graag geloven.
"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
Plaats reactie