Militariabeurs Schaarsbergen(Arnhem)

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

BjornSpiN schreef:Ik zal er zijn (HOOGSTWAARSCHIJNLIJK) samen met 2 andere verzamelaars en een jongen die het spul allemaal wel mooi vind (maar het dus volgens mij niet echt verzameld :) )
Tenminste, dat is het plan! Er kan natuurlijk altijd nog iets onverwacht tussen komen. :wink: :!: :)
Dat HOOGSTWAARSCHIJNLIJK, houd dat in uigezondert een gebroken been of iets dergelijks :wink: :lol: .
Collector of uniforms of the enemy
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

Mooyman schreef:
BjornSpiN schreef:Ik zal er zijn (HOOGSTWAARSCHIJNLIJK) samen met 2 andere verzamelaars en een jongen die het spul allemaal wel mooi vind (maar het dus volgens mij niet echt verzameld :) )
Tenminste, dat is het plan! Er kan natuurlijk altijd nog iets onverwacht tussen komen. :wink: :!: :)
Dat HOOGSTWAARSCHIJNLIJK, houd dat in uigezondert een gebroken been of iets dergelijks :wink: :lol: .
Klopt. :D :) :wink:

Nouja, met een gebroken been kan ik altijd nog in een rolstoel heen gaan he! :idea: :wink:
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

BjornSpiN schreef:
Nouja, met een gebroken been kan ik altijd nog in een rolstoel heen gaan he! :idea: :wink:
Dat is de spirit :!: :wink: .
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
MaximusAurelius
Lid
Berichten: 101
Lid geworden op: 08 mar 2005, 17:52

Bericht door MaximusAurelius »

Zijn er ook grotere "handelaren" zoals Peter den Brabander en Soldier of Fortune?
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

MaximusAurelius schreef:Zijn er ook grotere "handelaren" zoals Peter den Brabander en Soldier of Fortune?
Clements Trading stond er vorig jaar met een redelijk grote stand. Aardige collega had hij trouwens, hij wist leuke dingen te vertellen en we werden de halve beurs doorgesleept met hem.

//edit:
Wie is Soldier of Fortune? Ik denk dan aan een computerspelletje. Heeft hij een site, wat is de echte naam?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Dodo schreef: //edit:
Wie is Soldier of Fortune? Ik denk dan aan een computerspelletje. Heeft hij een site, wat is de echte naam?
http://www.1944airborne.com/reenactors/index.htm
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

MaximusAurelius schreef:Zijn er ook grotere "handelaren" zoals Peter den Brabander en Soldier of Fortune?
Peter den Brabander en Soldier of Fortune, zijn dat caracters uit de nieuwe Floris film :? :lol: .

Er staan ieder jaar een aantal "grote" handelaren zoals bvb Mark van Tiel, Clemens Trading etc etc, soms staat Nordland Military Antiques (Meindert Poelstra) er zelfs met een stand :wink: :lol:.
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
MaximusAurelius
Lid
Berichten: 101
Lid geworden op: 08 mar 2005, 17:52

Bericht door MaximusAurelius »

Sorry Mooyman, ik dacht dat Quartermaster en SoF algemeen bekend waren bij verzamelaars, maar dat is misschien meer voor de reenactors (waar ik ook bij hoor).
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

MaximusAurelius schreef:Sorry Mooyman, ik dacht dat Quartermaster en SoF algemeen bekend waren bij verzamelaars, maar dat is misschien meer voor de reenactors (waar ik ook bij hoor).
Geen probleem, ken maar een quartermaster.nl en dan is die van Henny Dijkstra.
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
jeroen1944
Lid
Berichten: 991
Lid geworden op: 20 aug 2004, 22:03

Bericht door jeroen1944 »

Ik hoop dat het snel augustus wordt, heb zin in weer eens een beurs en vooral de contacten. Lekker bijkletsen, heerlijk..
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

jeroen1944 schreef:Ik hoop dat het snel augustus wordt, heb zin in weer eens een beurs en vooral de contacten. Lekker bijkletsen, heerlijk..
Zeker, voor mij zelf ook al weer een tijdje geleden dat ik een beurs bezocht, weer even de mensen spreken die je gewoonlijk niet al te vaak ziet.
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Weer even onder de aandacht, over +/- twee/drie weken is het zo ver.
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Zaterdag over een week is het reeds zo ver, trap daarom deze thread maar weer eens naar boven :wink: .
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
jeroen1944
Lid
Berichten: 991
Lid geworden op: 20 aug 2004, 22:03

Bericht door jeroen1944 »

Idd, nog maar eens onder de aandacht, one week to go and im gona meet some Germans!!!!! :cheer:
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

ik ben er ook !

hoi hoi

vandaag jarig !

super
Plaats reactie