Tour de France!!

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.

Wie gaat de Tour winnen?

Lance Armstrong
36
72%
Jan Ullrich
8
16%
Alexandre Vinokourov
1
2%
Ivan Basso
2
4%
Santiago Botero
0
Geen stemmen
Iban Mayo
0
Geen stemmen
Joseba Beloki
0
Geen stemmen
Levi Leipheimer
1
2%
Iemand anders, vertel!!
2
4%
 
Totaal aantal stemmen: 50

Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Ik heb net even gekeken.
Armstrong lijkt wel de Jezus van de toer, en die gasten van NL2 zijn de profeten die het woord van Armstrong verkondigen.
3 kwartier lang was het enkel Armstrong. Een kwartiertje daarvan was dan de geschiedenis van de Tour uit 1954..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Het schijnt dat meer dan een kwart van de Nederlandse tvkijkers naar België kijkt ipv op NL2, misschien wordt het dan tijd dat je dat ook doet :wink:
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Tim schreef:Het schijnt dat meer dan een kwart van de Nederlandse tvkijkers naar België kijkt ipv op NL2, misschien wordt het dan tijd dat je dat ook doet :wink:
Ik keek eerst op eurosport, maar daar kwamen er opeens reclames tussendoor. Aan België had ik nog niet gedacht. Die Belgen toch... :D
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Vinokourev was al vrij vroeg weg. Er werd gezegd dat hij het niet zou halen. Dus toch wel. :)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Heb weer genoten vandaag! Heerlijk die berg etappes! Was minder mooie route als gister, maar toch heerlijk om te zien. Wat zal Vinokourev vandaag een heerlijk gevoel hebben gehad dat hij heeft gewonnen! Hij heeft het verdient, maakt veel goed na zijn rit van gister!
verellen
Lid
Berichten: 256
Lid geworden op: 26 sep 2004, 14:25
Locatie: geel

Bericht door verellen »

Ik heb vandaag niet kunnen zien, maar heb wel gehoord dat Vino niet te pakken was. Was hij echt niet te pakken of reden de mannen van Discovery er niet achter? want als hij echt niet te pakken was krijg ik terug weer wat hoop:)
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

verellen schreef:Ik heb vandaag niet kunnen zien, maar heb wel gehoord dat Vino niet te pakken was. Was hij echt niet te pakken of reden de mannen van Discovery er niet achter? want als hij echt niet te pakken was krijg ik terug weer wat hoop:)
Ik heb ook niet alles gezien. Maar begreep dat Armstrong en zijn manne vrij dichtbij kwamen na de eerste klim. In de 2e klim liep hij uit naar 3 minuten. En het verschil aan het eind was zo'n 1,5 minuut ongeveer.
verellen
Lid
Berichten: 256
Lid geworden op: 26 sep 2004, 14:25
Locatie: geel

Bericht door verellen »

Ja, zoiets heb ik ook gehoord. Ik hoop dat we morgen nog iets te zien gaan krijgen van een klassementsrijder. Het is altijd plezanter om te zien dat iemand wegrijd waar dat ze achter moeten koersen (het peleton bedoel ik dan)
verellen
Lid
Berichten: 256
Lid geworden op: 26 sep 2004, 14:25
Locatie: geel

Bericht door verellen »

Ik had juist sporza opgezet om te zien naar de tour en wat hoorde ik: Tom Boonen is niet gestart vandaag. Spijtig, want hij had een goede kans om het groen mee naar België te nemen. Zijn knie speelde nog te veel parten.. Spijtig.. Nu mag McEWen het overnemen van mij .
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Ja, inderdaad jammer van Boonen. Ik hoop dat Thor Hushovd het vol kan houden tot Parijs, sympathieke renner die van mij wel een keer in het groen mag eindigen :)
Вместе мы непобедимы
verellen
Lid
Berichten: 256
Lid geworden op: 26 sep 2004, 14:25
Locatie: geel

Bericht door verellen »

Dan wordt het nog spannend vandaag :) Spijtig voor Axel dat zijn ploeg achter hem rijdt, want in dat ontsnapte groepje had hij wel een kans gemaakt.
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Ja, snap dat niet hoor van die ploeg, heb je iemand in de kopgroep en dan allemaal werken voor die mcEwen, als ze er dalijk bij zijn demareert er toch weer iemand (hopelijk)
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Gelukkig hebben de pogingen van Lotto-Davitamon om de vluchters terug te halen geen vruchten afgeworpen. Mooie overwinning voor Moncoutie, leuke solo. 'k Had het Axel Merckx ook wel gegund, vooral omdat de laatste keer in Digne-les-Bains z'n vader gewonnen had!!
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Met wat voor een ezels zat Merckx daar in die vlucht :mad:
Hij mocht de klims alleen voor zijn rekening nemen, komt die smeerlap van een Garate er nog even doodleuk over om wat meer geld te pakken op de top (gisteren reed hij ook al Boonen van de sokken). Ook op het vlakke reed het meer vierkant dan wat anders. Al bij al natuurlijk wel sterk van Moncoutie dat hij nooit verzwakt is.
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Vandaag eindelijk de langverwachte aanval van T-Mobile!! Guerini reed op de eerste col het hele peloton uit elkaar. Ullrich, Vino en Basso konden meekomen, Armstrong moest passen en werd gelost. Dat leek een kentering in de koers te worden, maar Lance wist alleen een flink gat dicht te rijden op Ullrich, Basso en Vinokourov. Dat terwijl alles en iedereen in koers zat te kraken; Botero, Mancebo, Rasmussen, Sastre, Evans, Leipheimer. Noem maar op, niemand kon het wiel van de T-Mobile aanvallers houden. Dat Armstrong dat helemaal alleen het gat in no-time dicht rijdt is....

Nouja, laat ik er maar over ophouden. :h
Вместе мы непобедимы
Plaats reactie