`Lonsdalers zelden extreem rechts`

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

antwerpx schreef:Fijne tactiek natuurlijk. Hoeveel procent van de moslims zou extremistisch zijn?
Geen idee. Doet het ertoe in een thread over Lonsdale jongeren?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Harro schreef:
antwerpx schreef:Fijne tactiek natuurlijk. Hoeveel procent van de moslims zou extremistisch zijn?
Geen idee. Doet het ertoe in een thread over Lonsdale jongeren?
Nee. Ik wilde er gewoon duidelijk mee maken wat mijns inziens het uiteindelijke doel van wehrwulf was.
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

antwerpx schreef:
Harro schreef:
antwerpx schreef:Fijne tactiek natuurlijk. Hoeveel procent van de moslims zou extremistisch zijn?
Geen idee. Doet het ertoe in een thread over Lonsdale jongeren?
Nee. Ik wilde er gewoon duidelijk mee maken wat mijns inziens het uiteindelijke doel van wehrwulf was.
Vat al zijn posts samen en je krijgt: "Zie je wel?"

:mrgreen:
Gebruikersavatar
wehrwulf
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 mar 2005, 22:01
Locatie: nederland

Londsdalers

Bericht door wehrwulf »

Hallo allemaal.
Goed geslapen??
Zo te zien aan de late reacties van sommige, heeft deze topic wel wat los gemaakt. :lol:
Ik vermaak me wel.
Groeten.
there are only two things that happen when you wrestle with a pig,you get dirty and the pig likes it!!
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Dank je, heerlijk geslapen.
Het is dit topic :)

Maar goed, je hebt er weer een gemist:
Sbf.Koch schreef:Wehrwulf:

1- Ik heb in mijn PB niet gezegd dat je links niet meer mag noemen. Omdat je de term links te pas en te onpas loopt rond te slingeren, vroeg ik je of je nu eens een reactie kon schrijven zonder het woord links.

2- Je blijft hameren op die 5%. Lees het rapport nu eens helemaal door. In datzelfde rapport, maar ook in de kranten (de linkse, de rechtse, de bocht om, allemaal), staat dat náást die 5% een grote groep Lonsdalers rondloopt die xenofoob zijn (angst voor vreemden/buitenlanders) of zeer nationalistisch zijn. Wat ze met die 5% bedoelen zijn domme lui zoals die waarmee Michiel Smit zo mooi op de foto staat: diegenen die openlijk hakenkruisen, white-power tekens en leuzen als 'white pride worldwide' prediken. Dat is extreem-rechts. De lonsdalertjes die niets moeten hebben van buitenlanders zijn volgens de AIVD dus niet extreem-rechts. Snap je?

3- Jij denkt dat wij je in een rechts hoekje drukken. Ten eerste doen we dit niet. Ten tweede kom jij zo ontzettend op voor rascistische klootzakjes die buiten de officieele term 'extreem rechts' vallen plus het minstens evengrote deel van de lonsdalers dat niets moet hebben van rechtse of nationalistische denkbeelden, dat het niet verwonderlijk is dat sommige reacties overkomen als jou in een hoekje drukkend.

4- Je negeert bewust duidelijke tegen-argumenten en vragen van o.a. Harro, Kevin en mijzelf, waarna je vrolijk verder brabbelt over vrijheid van menings-uiting en je vervalt in eindeloze herhalingen van een eerder door jou geschreven stukje.

5- In een hoekje drukken? Generaliseren? Respect voor elkaar?
Door Harro een PVDA'er te noemen en hem als een linkse rakker te bestempelen ('Alle leraren zijn links') sla je de spijker op zijn kop. Op je eigen kop, welteverstaan.

6- (en ga dit nu niet als 'zie-je-wel'-argument aandragen in de toekomst) Ik ken ook een hoop Lonsdalers en Skinheads die verre van rascistisch of extreem-rechts zijn. Zelfde als vroeger met de gabbers.
Probleem is echter dat niet alle Lonsdalers extreem rechts zijn, maar dat de meeste extreem-rechtselingen Lonsdale(-achtige) kleding dragen.
Vergelijk het hier mee: De meeste Volvo's zijn auto's, maar zeker niet de meeste auto's zijn een Volvo.
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Re: Londsdalers

Bericht door Jurryt »

wehrwulf schreef:Hallo allemaal.
Goed geslapen??
Zo te zien aan de late reacties van sommige, heeft deze topic wel wat los gemaakt. :lol:
Ik vermaak me wel.
Groeten.
Los gemaakt? Neen hoor, tegenwoordig dagelijkse kost op het forum.
Gebruikersavatar
wehrwulf
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 mar 2005, 22:01
Locatie: nederland

Re: `Lonsdalers zelden extreem rechts`

Bericht door wehrwulf »

wehrwulf schreef:De meeste lonsdale - jongeren zijn niet extreem- rechts!
Ze zijn ook niet landelijk georganiseerd. Dat zegt de veiligheidsdienst AIVD in een nota.
De ( linkse ) media hebben het probleem uitvergroot!
Slechts 5% heeft rechts-extremistische denkbeelden,en is soms lid van een rechts-extremistische groepering of partij.
Zo weten we dat ook!
Rare lui die persmuskieten! Maar de waarheid komt altijd boven!!
De meeste van jullie hebben dus het bovenstaande niet goed gelezen!
Het ging mij erom, dat de media de zaak zo hebben opgeblazen dat het wel verderfelijke propaganda leek. En daarom had ik het over linkse media.
Maar ik heb het idee dat bij sommige lieden, als ze het woord londsdale zien/lezen als door een wesp gestoken reageren.
Hoe zou jij je voelen als je in de media: krant, tv en onder de bevolking wordt uitgemaakt als vuile extreem-rechts?
Nou...............
Het zijn er maar 5%, en nog zijn hier lieden die er weer van alles bij halen, om toch maar die 100% te halen!
En dan roepen: zie hier,de media ( wij ) hebben gelijk!
En dan die 5% londsdalers: nou welke leeftijd heeft men dan wel niet?
Is het niet zo dat het een groepje is van 14 tot 24 jaar?
Dat gaat vanzelf over.........Als je dus op een bepaalde leeftijd bent, spreekt het hart eerst,met de jaren wordt dat het verstand!
Kijk als hier uit blijkt dat jullie vinden dat ik voor deze 95% londsdalers opkom, het zij zo.
Gewoon goed lezen heren,en dan graag een objectief antwoord geven!
Er zijn er een paar bij( harro, koch en jurryt ) die er van alles bij halen.
Ik zou de zaak verdraaien, tactiek enz.
Kijk uit de reactie`s van jullie voel ik gewoon dat ik goed zit.
Wat mij betreft mag je zeggen wat je denkt!!
Ik heb hier wel lol aan, ik vermaak me wel.
there are only two things that happen when you wrestle with a pig,you get dirty and the pig likes it!!
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

wie begon hier over nederlinks etc en over de moslim extremisten ("kijk maar naar Londen") :)

Wel grappig, jij vermaakt je en wij vermaken ons, toch raar dat jij de enige bent die zich vermaakt wat betrefd jouw kant.
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Re: `Lonsdalers zelden extreem rechts`

Bericht door Peter M »

wehrwulf schreef: Maar ik heb het idee dat bij sommige lieden, als ze het woord londsdale zien/lezen als door een wesp gestoken reageren.
Hoe zou jij je voelen als je in de media: krant, tv en onder de bevolking wordt uitgemaakt als vuile extreem-rechts?
Het is een feit dat het steeds hebben over 'londsdale-jongeren' heel stigmatiserend is. 'Extreem-rechtse jongeren' zou beter passen - waar het natuurlijk rechts-extremisten betreft die londsdale dragen.

wehrwulf schreef:Het zijn er maar 5%, en nog zijn hier lieden die er weer van alles bij halen, om toch maar die 100% te halen!
Ik zie hier in geen enkele post dat iemand poogt te berieken om te bewijzen dat alle mensen die lonsdale dragen extreem-rechts zijn. Ik kan erover lezen natuurlijk.
Ik zie hier vooral dat men nuances probeert aan te brengen, dat je die 5% niet op jouw manier moet interpreteren - te kortzichtig dus.

wehrwulf schreef:Gewoon goed lezen heren,en dan graag een objectief antwoord geven!
Er zijn er een paar bij( harro, koch en jurryt ) die er van alles bij halen.
Ik zou de zaak verdraaien, tactiek enz.
Kijk uit de reactie`s van jullie voel ik gewoon dat ik goed zit.
Wat mij betreft mag je zeggen wat je denkt!!
Ik heb hier wel lol aan, ik vermaak me wel.
Ui deze reactie blijkt gewoon dat je je ogen voor alles sluit. Argumentatie heet bij jou 'er vanalles bijhalen'. Voor jou is het aspect van discussie en argumentatie blijkbaar zo nieuw dat je het puur amusement vind. Zoveel is duidelijk.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Het zijn er maar 5%, en nog zijn hier lieden die er weer van alles bij halen, om toch maar die 100% te halen!
En dan roepen: zie hier,de media ( wij ) hebben gelijk!
Wat een onzin.
Het enige wat wij doen is een paar kanttekeningen maken bij dit getal. 5% klopt, daar zijn we het allemaal in overeens.
Wat niet vergeten moet worden, is in welke mate de lonsdalers 'meelopen' met deze 5% (staat ook in het rapport van de AIVD, ik raad je aan dit door te lezen). Wat Sbf.Koch zei:
datzelfde rapport, maar ook in de kranten (de linkse, de rechtse, de bocht om, allemaal), staat dat náást die 5% een grote groep Lonsdalers rondloopt die xenofoob zijn (angst voor vreemden/buitenlanders) of zeer nationalistisch zijn.
Dit zijn feiten uit het rapport. 1 voor 1 opgenoemd. En dan ga je het over linkse media hebben?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
wehrwulf
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 mar 2005, 22:01
Locatie: nederland

Bericht door wehrwulf »

Jurryt schreef:wie begon hier over nederlinks etc en over de moslim extremisten ("kijk maar naar Londen") :)

Wel grappig, jij vermaakt je en wij vermaken ons, toch raar dat jij de enige bent die zich vermaakt wat betrefd jouw kant.
Als je........heb je het weer JIJ leest mijn text ook al niet goed.
Er zijn hier lieden die een bepaalde woord blindheid hebben.
Hier komt i weer...............GOED lezen!!
En over nederlinks dat is gewoon een FEIT!!
En dat over de moslim extremisten, daar bedoelde ik dus mee dat ze die beter in de gaten kunnen houden dan die 5% londsdalers.
Dat is/was verspilde geld/ energie!!
Maar als je in dit landje over de allochtoon begint......dan zijn ze als door een wesp gestoken.
Mag je van correct politiek nederland niks van zeggen.
Groeten! :lol: :lol: :lol:
there are only two things that happen when you wrestle with a pig,you get dirty and the pig likes it!!
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

wehrwulf schreef: Als je........heb je het weer JIJ leest mijn text ook al niet goed.
Er zijn hier lieden die een bepaalde woord blindheid hebben.
Hier komt i weer...............GOED lezen!!
En over nederlinks dat is gewoon een FEIT!!
En dat over de moslim extremisten, daar bedoelde ik dus mee dat ze die beter in de gaten kunnen houden dan die 5% londsdalers.
Dat is/was verspilde geld/ energie!!
Maar als je in dit landje over de allochtoon begint......dan zijn ze als door een wesp gestoken.
Mag je van correct politiek nederland niks van zeggen.
Groeten! :lol: :lol: :lol:
Ik vrees dat je vergeten bent de openingspost te lezen. Dan had je immers geweten dat het topic niet over allochtonen ging.

Je blijft hier maar roepen dat er bepaalde figuren niets lezen. Merkwaardig genoeg reageren die figuren op jouw berichten, terwijl jij er steeds in slaagt altijd nieuwe 'dingen bij te halen' (nee, argumenten zijn die dingen niet te noemen) die absoluut niets met het onderwerp, noch met de berichten van die bepaalde mensen te maken hebben. Maar dat zul je al wel gelezen hebben.
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

wehrwulf schreef: En over nederlinks dat is gewoon een FEIT!!
Oelewapper, ik zeg niet dat het geen feit is, ik zeg wie begon ermee. GOED LEZEN, lijkt wel of hier iemand woordenblind is
Gebruikersavatar
wehrwulf
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 mar 2005, 22:01
Locatie: nederland

Bericht door wehrwulf »

antwerpx schreef:
wehrwulf schreef: Als je........heb je het weer JIJ leest mijn text ook al niet goed.
Er zijn hier lieden die een bepaalde woord blindheid hebben.
Hier komt i weer...............GOED lezen!!
En over nederlinks dat is gewoon een FEIT!!
En dat over de moslim extremisten, daar bedoelde ik dus mee dat ze die beter in de gaten kunnen houden dan die 5% londsdalers.
Dat is/was verspilde geld/ energie!!
Maar als je in dit landje over de allochtoon begint......dan zijn ze als door een wesp gestoken.
Mag je van correct politiek nederland niks van zeggen.
Groeten! :lol: :lol: :lol:
Ik vrees dat je vergeten bent de openingspost te lezen. Dan had je immers geweten dat het topic niet over allochtonen ging.

Je blijft hier maar roepen dat er bepaalde figuren niets lezen. Merkwaardig genoeg reageren die figuren op jouw berichten, terwijl jij er steeds in slaagt altijd nieuwe 'dingen bij te halen' (nee, argumenten zijn die dingen niet te noemen) die absoluut niets met het onderwerp, noch met de berichten van die bepaalde mensen te maken hebben. Maar dat zul je al wel gelezen hebben.
Hallo antwerpx,
IK heb dus deze topic gestart, en dan zeggen je hebt vergeten de openingspost te lezen.
Raar hoor,om zoiets te zeggen.
there are only two things that happen when you wrestle with a pig,you get dirty and the pig likes it!!
Gebruikersavatar
wehrwulf
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 mar 2005, 22:01
Locatie: nederland

Bericht door wehrwulf »

Jurryt schreef:
wehrwulf schreef: En over nederlinks dat is gewoon een FEIT!!
Oelewapper, ik zeg niet dat het geen feit is, ik zeg wie begon ermee. GOED LEZEN, lijkt wel of hier iemand woordenblind is
HEY jurryt!!
NIET gaan schelden!
Doe ik ook niet,je hoeft helemaal niet met me eens zijn.
Maar schelden doe je niet.
Ok?
there are only two things that happen when you wrestle with a pig,you get dirty and the pig likes it!!
Plaats reactie