Tiener aangehouden met zelfgemaakte bom...

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Waarom zouden ze je dan ook moeten oppakken?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
LEO
Lid
Berichten: 646
Lid geworden op: 30 apr 2005, 16:17
Locatie: Belgium
Contacteer:

Tiener aangeh.......

Bericht door LEO »

Ik wil zeker de moraalridder niet uithangen en nuttige zaken voor de gemeenschap gaan verkondigen. Ik trachtte een vergelijking te maken :cry:

Leo
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Dat snap ik, maar ik snap de vergelijking niet. Duitse tieners die al sinds hun eerste dag in school hoorden dat de joden criminelen zijn die samenspannen met de comministen om het Duitse volk te vernietigen maar door de geliefde Führer tijdig doorzien werden en nu uit het openbaar leven moeten verdwijnen. Dat ze toezagen hoe die "boeven" in 1941 de straat moesten schrobben maakt ze geen getuige van de Endlösung, laat staan medeplichtig.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
LEO
Lid
Berichten: 646
Lid geworden op: 30 apr 2005, 16:17
Locatie: Belgium
Contacteer:

Bericht door LEO »

En tegen wie zou ons bommenmakertje gaan ageren denk U ?

Leo
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Ik ben je echt helemaal kwijt :?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
LEO
Lid
Berichten: 646
Lid geworden op: 30 apr 2005, 16:17
Locatie: Belgium
Contacteer:

Bericht door LEO »

Ja okay....Indien iemand thuis bommen in elkaar knutselt is dit wel de bedoeling om ze te gebruiken. Of dit gebeurt door een minderjarige met hulp of medeweten van zijn ouders of door een fanatieker van eender welke religie kan me niet schelen. Feit is dat ik in de ogen van extremisten een ongelovige ben die maar best van de wereldbol kan verdwijnen.
Deze gedachtengang maakte ook opgang bij miljoenen mensen in de jaren dertig. De tieners toen waren gebrainwasht, wat uiteraard hun gedrag op straat beinvloede. Ook deze tieners hadden ouders die het goedkeurden. In dit geval onder druk van een staatsbestel.

Leo
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Bericht door koen »

verellen schreef:
koen schreef:
ze weten het, maar ze vinden het ook goed, ze kunnen er niet veel aan doen, ze hebben liever van niet, maar mijn broertje 13jaar loopt ook met ilegaal vuurwek rond(belgies vuurwerk).


Ik vindt het wel niet kunnen dat iemand van 13j met illegaal vuurwerk rondloopt hoor..


Mag iemand van 18/25/45 dat dan wel of niet volgens jou?
tja ga hem maar is vertellen dat hij dat niet mag, hij koop het toch wel, hij is ongeveer even groot als iemand van 15.

als je kijk naar belgies vuurwerk:strijkers, widow-makers, diepte bommen/nitraat bommen, mortieren, enz.

dat wordt niet verkopcht om verschillende de redenen. Een te harde knal, verkeerde ontsteking, te grootte en/of verkeerde hoeveelheid kruit/sas.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

En waar koopt hij dat dan?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Bericht door koen »

het probleem met hem is dat hij in amsterdam op school zit, dus hij heeft vast wel een vriendje die het voor hem mee neemt.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Leo, maar wat heeft "wir haben es nicht gewusst" ermee vandoen? Toch niets met een religieuse fanaticus.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

koen schreef:het probleem met hem is dat hij in amsterdam op school zit, dus hij heeft vast wel een vriendje die het voor hem mee neemt.
En neemt hij het mee naar huis? En wat zegt de school?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Bericht door koen »

niet veel, want hij fiets met twee vriendjes naar huis, dus dan gaat hij nog even "spelen" bij een vriendje, en koopt via hem vuurwerk.

ik heb vorig jaar iets nieuw uit gevonden, roode wikkel van rotje weg gegooid een om geruild voor wat vuurwek van hem, hij heeft niks gemerkt tot hij het aan stak, hij was boos mijn ouders ook, maar waren ook wel blij dat ik het gedaan had want dit was iets veiliger voor hem.

en een ander voordeel ik had goegkoope strijkers :wink:
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Tsja, wel een goeie aktie ;)


Spijtig dat er niets tegen tedoen is.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
wehrwulf
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 mar 2005, 22:01
Locatie: nederland

Bericht door wehrwulf »

Harro schreef:Ik ben je echt helemaal kwijt :?
Tja,daar heeft harro wel vaker last van zie ik.
Dokter advies: even er tussen uit,weekje spanje?
there are only two things that happen when you wrestle with a pig,you get dirty and the pig likes it!!
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Leg jij dan even uit wat Leo wil zeggen.

En geef eens antwoord op de hele rits vragen die verschillende mensen je over de afgelopen vragen stelden.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Plaats reactie