`Lonsdalers zelden extreem rechts`

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Maar goed. Eens zien hoe vaak je deze vraag kunt ontwijken: wie druk ik in de rechtse hoek als ik zeg dat extreem-rechtse Lonsdalers dit onderzoek misbruiken?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
wehrwulf
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 mar 2005, 22:01
Locatie: nederland

Bericht door wehrwulf »

Harro schreef:
Harro schreef:Het grappige is dat nu juist de overduidelijk extreem-rechtse Lonsdalers dit artikel aangrijpen om te zeggen "zie je wel". Treurig volk :mrgreen:
Wie ik bedoel. Zucht. Precies wat er staat: de extreem-rechtse Lonsdalers.

Daarom nogmaals: wie druk ik in de rechtse hoek als ik zeg dat extreem-rechtse Lonsdalers dit onderzoek misbruiken?
Kijk maar eens naar boven.
Quote harro.
Ik had dus deze topic gestart met het artikel over de londsdalers,dat het er maar 5% extreem-rechts is.
En dan kom jij dus met het bovenstaande.
Waar hebben we het over.......
Op deze forum hebben we het dus over het bewuste artikel.
Of heb ik het mis,nou dan.
Als jij dan zo`n reactie plaats,tja.......wie zou jij nou bedoelen???
Ik weet het,je doet soms of je wat in de war bent.
Maar dat is gewoon toneel.
Begrijp je wel?
Ik heb helemaal niets tegen jou als persoon,ook niets tegen jouwn opvatting,maar wees eens eerlijk.
there are only two things that happen when you wrestle with a pig,you get dirty and the pig likes it!!
Gebruikersavatar
wehrwulf
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 mar 2005, 22:01
Locatie: nederland

Bericht door wehrwulf »

Harro schreef:Maar goed. Eens zien hoe vaak je deze vraag kunt ontwijken: wie druk ik in de rechtse hoek als ik zeg dat extreem-rechtse Lonsdalers dit onderzoek misbruiken?
Ok.
Ik onken helemaal niet dat er extreem-rechtse jongeren zijn.
Het zijn er maar 5%!
Of ze het misbruiken?? vindt jij dat dan?
Het is dus gebleken dat 95% niet,ik herhaal niet extreem-rechts is.
En daar ging het mij dus om,al was dat niet helemaal duidelijk in het begin van deze topic.
Het is dus goed te begrijpen dat deze londsdalers de AIVD rapport aangrijpen om deze propaganda te ontkrachten.
Zou jij zeker doen,als je een londsdaler was.
there are only two things that happen when you wrestle with a pig,you get dirty and the pig likes it!!
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Het is dus gebleken dat 95% niet,ik herhaal niet extreem-rechts is.
En door ging het mij dus om,al was dat niet helemaal duidelijk in het begin van deze topic.
Dat was inderdaad al lang bekend.
Maar waar het meer om ging. Je ontkend dat er meelopers, xenofoben en sterk nationalistische figuren ook in deze 'gemeenschap' zitten. Dit is ook vermeld in het AIVD rapport...
En die groep zou duidelijk groter zijn dan 5%. Volgt uit de strekking van het AIVD rapport.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

"De overduidelijk extreem-rechtse Lonsdalers" dat is een groep. Volgens de AIVD zelfs 5 procent van het totale aantal Lonsdalers waarbij er echter, volgens datzelfde onderzoek en door jou in eerste instantie niet genoemd, procentueel meer zouden zijn als ze de meelopers meenemen in de berekening. Het aparte is echter dat een aantal mensen die tot die 5 procent behoren nu net doet alsof ze bij die 95 procent horen. Waarom zou dat op iemand in de thread moeten slaan? Ik heb het over de extreem-rechtse Lonsdalers als groep. Dat is dus nooit één persoon en het heeft om die reden op voorhand geen betrekking gehad op een specifieke deelnemer aan deze discussie. Maar als jij je naar eigen zeggen aangesproken voelt als ik het over de extreem-rechtse Lonsdalers hebt dan snap ik ook dat je denkt dat ik het over jou heb.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
wehrwulf
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 mar 2005, 22:01
Locatie: nederland

Bericht door wehrwulf »

Harro schreef:"De overduidelijk extreem-rechtse Lonsdalers" dat is een groep. Volgens de AIVD zelfs 5 procent van het totale aantal Lonsdalers waarbij er echter, volgens datzelfde onderzoek en door jou in eerste instantie niet genoemd, procentueel meer zouden zijn als ze de meelopers meenemen in de berekening. Het aparte is echter dat een aantal mensen die tot die 5 procent behoren nu net doet alsof ze bij die 95 procent horen. Waarom zou dat op iemand in de thread moeten slaan? Ik heb het over de extreem-rechtse Lonsdalers als groep. Dat is dus nooit één persoon en het heeft om die reden op voorhand geen betrekking gehad op een specifieke deelnemer aan deze discussie. Maar als jij je naar eigen zeggen aangesproken voelt als ik het over de extreem-rechtse Lonsdalers hebt dan snap ik ook dat je denkt dat ik het over jou heb.
Is dat nu wartaal??
Niet toegeven harro...........
there are only two things that happen when you wrestle with a pig,you get dirty and the pig likes it!!
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Wat is er wartaal aan?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
wehrwulf
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 mar 2005, 22:01
Locatie: nederland

Bericht door wehrwulf »

Harro schreef:Wat is er wartaal aan?
Dat is tactiek van jou.
Ik niet begrijpen.
Je zit in een keurslijf,waar je dus niet van afwijkt.
Begrijp je het zelf noch wel dan?
there are only two things that happen when you wrestle with a pig,you get dirty and the pig likes it!!
Gebruikersavatar
wehrwulf
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 mar 2005, 22:01
Locatie: nederland

Bericht door wehrwulf »

wehrwulf schreef:
Harro schreef:
Harro schreef:Het grappige is dat nu juist de overduidelijk extreem-rechtse Lonsdalers dit artikel aangrijpen om te zeggen "zie je wel". Treurig volk :mrgreen:
Wie ik bedoel. Zucht. Precies wat er staat: de extreem-rechtse Lonsdalers.

Daarom nogmaals: wie druk ik in de rechtse hoek als ik zeg dat extreem-rechtse Lonsdalers dit onderzoek misbruiken?
Kijk maar eens naar boven.
Quote harro.
Ik had dus deze topic gestart met het artikel over de londsdalers,dat het er maar 5% extreem-rechts is.
En dan kom jij dus met het bovenstaande.
Waar hebben we het over.......
Op deze forum hebben we het dus over het bewuste artikel.
Of heb ik het mis,nou dan.
Als jij dan zo`n reactie plaats,tja.......wie zou jij nou bedoelen???
Ik weet het,je doet soms of je wat in de war bent.
Maar dat is gewoon toneel.
Begrijp je wel?
Ik heb helemaal niets tegen jou als persoon,ook niets tegen jouwn opvatting,maar wees eens eerlijk.
Wie af wat is HIER overduidelijk harro??
there are only two things that happen when you wrestle with a pig,you get dirty and the pig likes it!!
KevinP
Lid
Berichten: 1152
Lid geworden op: 17 jan 2004, 12:09
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door KevinP »

wehrwulf schreef:Is dat nu wartaal??
Niet toegeven harro...........
Harro vat duidelijk de strekking van dit AIVD-rapport en zijn mening samen. Is dit het enige wat je daarop te zeggen hebt? Je schijnt je nogal te vermaken in deze discussie, maar helaas draag je hieraan totaal niks nuttigs bij. In een discussie reageer je op elkaars argumenten met argumenten, niet met reacties van jouw niveau.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Ik begrijp precies wat ik bedoel. Maar jij wil zo graag geloven dat ik specifiek jou bedoel met mijn opening in deze discussie. Laat ik je uit de droom helpen: nee Wehrwulf, hoewel het feit dat jij je aangesproken voelt mij inmiddels doet vermoeden dat je blijkbaar redenen hebt om je aangesproken te voelen, heb ik nooit jou op het oog gehad toen ik het bericht postte dat extreem-rechtse Lonsdalers het AIVD onderzoek aangrijpen om zichzelf vrij te pleiten. Elke andere uitleg is een roersel van jouw achterdochtige geest.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
KevinP
Lid
Berichten: 1152
Lid geworden op: 17 jan 2004, 12:09
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door KevinP »

wehrwulf schreef: Dat is tactiek van jou.
Wat voor tactiek heeft Harro, behalve dat hij probeert een zinnige discussie mét argumenten te voeren met jou?
wehrwulf schreef:Ik niet begrijpen.
Je doet er ook geen enkele moeite voor om anderen te begrijpen. Je maakt wat opmerkingen, maar als we om argumenten vragen, maak je meteen weer andere soorten loze opmerkingen zonder dat ik de indruk krijg dat je je daadwerkelijk verdiept in andermans opmerkingen en vragen.
wehrwulf schreef:Je zit in een keurslijf,waar je dus niet van afwijkt.
Dit is precies wat ik bedoel met loze opmerkingen...
Gebruikersavatar
wehrwulf
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 mar 2005, 22:01
Locatie: nederland

Bericht door wehrwulf »

Harro schreef:Ik begrijp precies wat ik bedoel. Maar jij wil zo graag geloven dat ik specifiek jou bedoel met mijn opening in deze discussie. Laat ik je uit de droom helpen: nee Wehrwulf, hoewel het feit dat jij je aangesproken voelt mij inmiddels doet vermoeden dat je blijkbaar redenen hebt om je aangesproken te voelen, heb ik nooit jou op het oog gehad toen ik het bericht postte dat extreem-rechtse Lonsdalers het AIVD onderzoek aangrijpen om zichzelf vrij te pleiten. Elke andere uitleg is een roersel van jouw achterdochtige geest.
Het is weer het zelfde verhaaltje met die harro!
Het is een beetje mistig daarboven.
Ik wens je beterschap!
sterkte.
there are only two things that happen when you wrestle with a pig,you get dirty and the pig likes it!!
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Kevin. Ik weet wat ik bedoel, jij weet wat ik bedoel, de moderators weten wat ik bedoel. Alleen Wehrwulf geeft er een andere uitleg aan.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Trouwens Wehrwulf, hoe leg jij je nickname eigenlijk uit?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Plaats reactie