Scholieren krijgen straf voor brengen van Hitlergroet

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Gesloten
Major Winters
Lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 01 jul 2005, 01:54
Contacteer:

Bericht door Major Winters »

niet iedereen weet t waarschijnlijk en das net de kick denk ik van ja waarom krijg je die straf en dan gaan ze er trots op
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Okay, das de puberteit.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Major Winters
Lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 01 jul 2005, 01:54
Contacteer:

Bericht door Major Winters »

ja nou dus is het geen straf(in elk geval nu niet)
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Dat hangt er vanaf. Niet elke puber cq. jongere reageert hetzelfde als jij op zo'n straf :)
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Major Winters
Lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 01 jul 2005, 01:54
Contacteer:

Bericht door Major Winters »

Ja, ik zou t wel erg vinden als ik om zoiets gestraft zou worden maar ik vind de straf zelf niet erg.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Kijk, dan zijn we er :)
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Major Winters
Lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 01 jul 2005, 01:54
Contacteer:

Bericht door Major Winters »

ze hadde toch beter een erge straf kunnen geven ik bedoel ik zou me schame als ik zoiets deed maarja
Gebruikersavatar
wehrwulf
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 mar 2005, 22:01
Locatie: nederland

Bericht door wehrwulf »

Jurryt schreef:in de US zijn ze trouwens veelal ook rechts (los van de re-enacters even) en in de US hebben ze niet zo geleden van de Duitsers zoals wij. <-- niet dat dit een directe reden is
Inde US veelal ook rechts?????????
Je moet je maar eens wat meer verdiepen in de geschiedenis van de US.
En de re-enactors zijn dat volgens jou niet??
Daar doen dus mensen aan mee met verschillende achtergrond.
B.v. ook een ex officier van de US leger.
En de US hebben niet zo veel geleden in WW2,volgens jou??
Je zou ze moeten tellen,die gesneuvelde soldaten die dus hebben gevochten voor de vrijheid van ons allemaal.
Ook voor jouwn vrijheid!!!!
there are only two things that happen when you wrestle with a pig,you get dirty and the pig likes it!!
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Verdiepen in de geschiedenis van de US. Is goed, vertel jij ons vast waar we op moeten letten?

Ik denk dat Jurryt wil zeggen dat Amerikaanse reenactors daardoor automatisch ook een stuk rechtser zijn dan Nederlanders cq. Europeanen

Wat zegt "een ex officier van het (niet de) US leger" over zijn positie op de politieke schaal?

Relatief weinig Amerikanen vergeleken met het dodental van de meeste overige betrokken landen. Tellen is overigens niet nodig, de cijfers zijn bekend. Er sneuvelden 292.131 Amerikanen in WO2.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
LEO
Lid
Berichten: 646
Lid geworden op: 30 apr 2005, 16:17
Locatie: Belgium
Contacteer:

Bericht door LEO »

Tsja, ik zal weer in herhaling vallen zeker.

Als jongeren zich gedragen zoals de aangehaalden uit de Efteling scheelt er iets met hun opvoeding .......Zucht.

En voor Pionier.
Ik ben zo een "kneusje" uit de beveiliging. Reeds 33 jaar en momenteel bijna 60 jaar oud. Dit "kneusje" deed reeds de beveiliging op internationale voetbalmatchen, rockconcerten, dancings, waardetransporten en beveiliging van personen ( waaronder jullie Mr Luns toen hij Natobevelhebber was). Rebellerende jeugd was mijn specialiteit.
Vermoedelijk was U toen nog niet geboren.
Denk aub na voor U mensen tracht te kwetsen.

Leo

Mods, sorry voor het persoonlijk worden.
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Hoera voor Leo !

Het verstand komt met de jaren zullen we maar zeggen.

We zijn het over het algemeen wel eens dat als iemand het in z'n hersens haalt om de Hitlergroet of iets vergelijkbaars uit te voeren, die persoon dient te worden aangesproken (en gestraft - als het wat uithaalt).
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

wehrwulf schreef: En de US hebben niet zo veel geleden in WW2,volgens jou??
Je zou ze moeten tellen,die gesneuvelde soldaten die dus hebben gevochten voor de vrijheid van ons allemaal.
Ook voor jouwn vrijheid!!!!
Hebben ze in de US 5 jaar onder leiding van de nazi's geleefd,razia's meegemaakt,hongerwinter,familieleden verloren door bombardementen,etc?
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Ja mensen,

Het is onmogelijk om leed te vergelijken.

Als je last hebt van behoorlijke hoofdpijn is dat misschien voor jou erger dan dat van je overbuurman zijn moeder verongelukt... ('T is maar een voorbeeld he..)
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gebruikersavatar
wehrwulf
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 mar 2005, 22:01
Locatie: nederland

Bericht door wehrwulf »

robin.h schreef:
wehrwulf schreef: En de US hebben niet zo veel geleden in WW2,volgens jou??
Je zou ze moeten tellen,die gesneuvelde soldaten die dus hebben gevochten voor de vrijheid van ons allemaal. De US soldaten!
Ook voor jouwn vrijheid!!!!
Hebben ze in de US 5 jaar onder leiding van de nazi's geleefd,razia's meegemaakt,hongerwinter,familieleden verloren door bombardementen,etc?
Kun je me ook vertellen waar ik dat zou hebben vermeld danwel beweerd?
there are only two things that happen when you wrestle with a pig,you get dirty and the pig likes it!!
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Wehrwulf, wat ben je weer heerlijk selectief in je antwoorden en "oostindisch blind" voor een deel van de reacties.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gesloten