Tour de France!!

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie

Wie gaat de Tour winnen?

Lance Armstrong
36
72%
Jan Ullrich
8
16%
Alexandre Vinokourov
1
2%
Ivan Basso
2
4%
Santiago Botero
0
Geen stemmen
Iban Mayo
0
Geen stemmen
Joseba Beloki
0
Geen stemmen
Levi Leipheimer
1
2%
Iemand anders, vertel!!
2
4%
 
Totaal aantal stemmen: 50

Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Schitterende etappe!
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Inderdaad zeer mooie etappe ... maar waarom Ullrich Vino steeds terug haalt snap ik nog altijd niet hoor :?:
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Mooie etappe, maar wat een echte Duitser is Ullrich toch zeg :(
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Ik heb vandaag niks van de tour kunnen zien helaas. Maar was kijken bij een vriend van mij die rijd mee met de amatuers B. Was een criterium. Daarna moesten de vrouwen. Wat is dat mooi om te kijken zeg. Nog mooier als de tour. Was echt een super dag, wat hebben wij gelachen (aardig wat bier op).
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Voor de show nog even een mooie afsluiting van het Tour-topic;

Na 3 weken extreem hard over de cols te hebben gejakkerd is de Tour weer afgelopen. Hoewel misschien minder spannend om het geel dan vooraf gedacht/gehoopt was het toch best een mooie Tour, strijd om elke positie tot op de laatste dag (Vino!!) en natuurlijk de dramatische tijdrit van Rasmussen, die waarschijnlijk niet snel vergeten zal worden!!

Ja, en nou? Armstrong is ermee gestopt, dus is eindelijk de mogelijkheid daar voor de andere toppers om eens een gooi naar het geel te doen. Ik hoop, zoals elk jaar, dat Der Jan nog eens de Tour wint. Als iemand het verdient is hij het. Iedereen praat over een slechte voorbereiding en gebrek aan professionaliteit, maar het feit is gewoon dat zonder Armstrong Ullrich nu één van de succesvolste wielrenners aller tijden zou zijn geweest.

Maar er zijn natuurlijk meer potentiële winnaars; Basso zal met een sterk team aanzetten en zal misschien de hulp krijgen van Discovery, zoals CSC Armstrong dit jaar heeft bijgestaan. Vinokourov gaat naar een andere ploeg, wil per sé kopman worden en zal er meer dan ooit op gebrand zijn hoog in de Tour te eindigen. Misschien doet Mancebo weer mee volgend jaar, die man verdient het ook om eens op het podium te staan, Valverde is ook een goeie natuurlijk.. Al met al lijkt het volgend jaar eindelijk weer eens een echt spannende Tour te worden, zonder duidelijke favoriet!!

Ik kijk er alweer naar uit, wat mij betreft mag dit topic gesloten worden als er geen respons meer komt, de Tour is afgelopen. :cry:
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Jah Vino heeft gister echt iets moois laten zien! Hij heeft deze ritzege echt verdient!

Die tijdrit van Rasmussen was zeker dramatisch zaterdag. Maar als je eenmaal uit je concentratie bent gebracht dan wil het helemaal niet meer lukken. Was ook voor het eerst dat hij onder druk een tijdrit moest rijden. Normaal stond er niks op het spel. Zijn ploegleider zei ook dat hij op een gegeven moment ook dat hij de bochten niet meer durfde te nemen. Maar hij heeft wel de bolletjes trui mee naar huis kunnen nemen en nog steeds in de top 10 geëindigd.

Rabobank heeft voor mij echt een super tour gereden! Hoop dat het volgend jaar net zo gaat.

Denk volgend jaar veel meer spanning rond die gele trui nu Armstrong stopt. Ben benieuwd wie het wordt!
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

En wie heeft de tourpoule gewonnen? :cheer:
Geintje :P .
Plaats reactie