Weitze - verkeerde ding gekregen.

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Weitze - verkeerde ding gekregen.

Bericht door pionier »

Wist nie waar ik dit moest zetten maar doe het maar hier.

Heb zojuist de bataljon nrs binnen, gekocht bij weitze, maar het zijn de verkeerde. Ik had duidelijk van het 112e bataljon (pionier) besteld en ik krijg het 246e (pionier).

Waarom ik hier dik van baal: Het jasje komt van een man van de 112e en de 112e heeft 10x zoveel mee gemaakt als de 246 (zover ik heb kunnen vinden). Wat zouden jullie doen? Terug sturen? Mij lijkt dit wel behoorlijk zeurderig voor hun dus...

En hebben jullie ook wel 's zoiets met weitze mee gemaakt?



Afbeelding
Laatst gewijzigd door pionier op 16 jul 2005, 20:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

Dat is niks zeurderig, jij wilt die van het 112e, dus hun moeten er maar voor zorgen. :wink:

mvg Nick
Infanterie: Königin aller Waffen!
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Nou, als je er niet blij mee bent zou ik ze gewoon terugsturen. :wink:
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Tsja het is wel maar voor 10 euro maar ben bang dat ze dalijk denke dat ik hun in de maling wil nemen en daarna geen zaken met me doen.
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Je kunt twee dingen doen die makkelijker zijn dan het terug sturen naar Weitze. Verkopen of houden..
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Misschien minder geschiedenis, maar ik vind die batalion nummers ook mooi hoor! vooral voor die prijs!
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Mja, ik zit er over te denken om die van 112 alsnog ook te kopen, maar dalijk sturen ze me weer de verkeerde ofzo.

En ik vraag me af hoe ze zon fout kunnen maken. Die van de 112e zullen zeker al weg zijn ofzo.
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Denk je dat ze bijten ofzo zeg? Als ze je in de winkel een breedbeeld koopt en ze geven je een camping tv mee, dan neem je daar toch ook geen genoegen mee? Ze zullen heust niet gaan zeiken hoor, want het is toch hun fout?
Philip,ABRG
Lid
Berichten: 553
Lid geworden op: 26 mar 2005, 16:33

Bericht door Philip,ABRG »

Nog nooir problemen gehad met hun, weet zeker dat als je het terugstuurd met de medeling dat je deze niet had bestelt ze niet moeilijk zullen doen, pleeg anders eerst een telefoontje.
sander vw
Lid
Berichten: 1687
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:27
Locatie: belgie

Bericht door sander vw »

weitze is een bekende dealer en zal geen fraude plegen, gewoon de schouderstukken in een envlop, met een brief erbij en volgende week kersverse schouderstukken :wink:
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

Ja hoor Weitze is een goede dealer, gewoon ruilen.
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Als je daadwerkelijk andere schouderstukken hebt besteld zou ik ze gewoon retour zenden, heb afgelopen week ook iets gekocht bij Helmut en als ik die doos vandaag of morgen binnen krijg en er zit niet in wat ik besteld heb, gaat hij gewoon terug :wink: .
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
lee enfield
Lid
Berichten: 243
Lid geworden op: 02 jan 2005, 23:51

Bericht door lee enfield »

ahahah dat heb je met duits !!
ik zou terug steuren
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

Heozo heb je dat met Duits :?
Infanterie: Königin aller Waffen!
Gebruikersavatar
seabee
Lid
Berichten: 987
Lid geworden op: 26 jun 2004, 13:33

Bericht door seabee »

Gewoon klagen, en die andere schouderstukken kopen. Wel korting vragen voor jouw retour porto kosten te dekken.
CAN DO
Plaats reactie