Lokatie voor de volgende meet...

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten

Waar gaan we de volgende meet houden?

Fort 'Hoek van Holland' + Atlantikwal museum
17
50%
Musea rond Brussel
17
50%
 
Totaal aantal stemmen: 34

Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Lokatie voor de volgende meet...

Bericht door SiNiStEr »

Er is alweer druk gespeculeerd over waar de volgende meet gehouden zou moeten worden(http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=8658). Daar zijn 2 duidelijk locaties naar voren gekomen die voor dit jaar in aanmerking komen. Nu zouden we van iedereen die op de meet zou willen komen graag weten welke locatie zij het beste/leukste/interessanste vinden. Hoe sneller wij weten welke locatie voor de meeste personen geschikt is, hoe sneller wij kunnen gaan kijken welke datum het meest geschikt zou zijn. Dus laat je stem zo gauw mogelijk klinken!!! :D :cheer:

(P.S. sorry dat ik zo laat kom met de Poll hij had er al eerder moeten komen :()
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Misschien moeten we die 'musea rond Brussel' eerst nog vaststellen, dan maken we een veel duidelijkere keuze.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Hou er wel rekening mee dat de WO2 afdeling van het Brusselse Legermuseum van Oktober 2005 tot ongeveer April 2005 gesloten zal zijn om de vitrines 1943-1945 in te richten....

Johan
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

johan willaert schreef:Hou er wel rekening mee dat de WO2 afdeling van het Brusselse Legermuseum van Oktober 2005 tot ongeveer April 2005 gesloten zal zijn om de vitrines 1943-1945 in te richten....

Johan
Je bedoeld April 2006. ;) Maareh desalniettemin heel erg bedankt. Dit is een zeer belangrijk nieuwtje. We zullen hier zeker rekening mee houden. Zou je ons kunnen vertellen vanaf welke dag precies het museum gesloten is? Dat zou zeer handig zijn. :)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Het museum is elke dag open, behalve op maandag.
Toegang is gratis....

Heel misschien kan ik er een (gratis??) gids regelen en een zaaltje waar we kunnen samen komen.......

Johan
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
Frankie
Lid
Berichten: 422
Lid geworden op: 29 dec 2004, 00:34
Locatie: Holland
Contacteer:

Bericht door Frankie »

Ik heb op Musea rond Brussel gestemd. Is wel een eindje rijden maar dat maakt me niet uit.
In Hoek van Holland ben ik al 3x geweest dus dat hoeft voor mij niet.



Frank.
LEST WE FORGET !
Gebruikersavatar
seabee
Lid
Berichten: 987
Lid geworden op: 26 jun 2004, 13:33

Bericht door seabee »

Brussel, maar dan wel op de eerste zaterdag van de maand, kunnen we eerst naar Wavre :P
CAN DO
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Hoek van Holland.
Dit is voor mij in ieder geval haalbaar, ik heb dan nog mogelijkheden met het openbaar vervoer zonder dat de kosten mij te hoog worden. In het geval van Brussel ben ik geheel afhankelijk van vervoer uit mijn omgeving die mij zou kunnen oppikken en mee laten rijden.

Daarnaast, als we mooi weer te pakken kunnen krijgen, lijkt het mij mooi om eens de bunkers te gaan bezoeken. Bij het museum van Brussel hebben we al dus snel te maken met een beperkte mogelijkheid data. Er is geen natuurlijk nog geen idee wanneer we de meet gaan 'uitvoeren', maar de vraag is of het voor elkaar is in korte termijn.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Brussel in combinatie met Wavre klinkt me in ieder geval zeer goed in de oren. Echter ben ik ook afhankelijk van vervoer bij mij uit de omgeving. Mocht deze mogelijkheid echter haalbaar zijn dan herzie ik mijn stem van Hoek van Holland naar Brussel daar mij van te voren een beurs bezoeken met forumleden zeer interessant in de oren klinkt. :D :cheer:
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Mijn stem gaat naar Hoek van Holland, omdat ik daarvan zeker weet dat ik 'snap' waar het over gaat. Beurzen zijn grappig, maar ik houd me er geen uren bezig en ik weet niet over wat voor Brusselse musea het gaat.
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.

*Weer alleen*
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

YPPY schreef: ik weet niet over wat voor Brusselse musea het gaat.
http://www.klm-mra.be/klm-new/nederland ... tartpagina


Johan
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

Brussel in combinatie met Wavre lijkt me dan ook leuker.
Infanterie: Königin aller Waffen!
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

YPPY schreef:Mijn stem gaat naar Hoek van Holland, omdat ik daarvan zeker weet dat ik 'snap' waar het over gaat. Beurzen zijn grappig, maar ik houd me er geen uren bezig en ik weet niet over wat voor Brusselse musea het gaat.
Owkay dat kan maar dan kunnen we gewoon een ochtend en een middag deel doen. s'Ochtends gaan we naar de beurs en iedereen die daarnaartoe meewil mag dat en kan dat(niet duur en super leuk/mooi/interessant) en s'middags bedenken we een verzamelplek waar we allemaal verzamelen en vandaaruit vertrekken we naar het museum en daarna gaan degenen die dat willen door naar de Chinees. Het lijkt mij de ideale meet als het zo kan. Mijn stem is dus bij deze gewijzigd naar Brussel. :) 8) :wink:
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Maj.Cain
Lid
Berichten: 1349
Lid geworden op: 13 okt 2004, 17:07
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door Maj.Cain »

Brussel heeft mijn vote!!
Red Devils of Arnhem/Oosterbeek
http://www.156PARA.com
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Nick schreef:Brussel in combinatie met Wavre lijkt me dan ook leuker.
Waver lijkt mij niet zo interessant voor de niet-verzamelaars. Het Legermuseum is trouwens een daguitstap waard.

Brussel is niet weersafhankelijk, maar dan moeten we inderdaad de meet klaar krijgen voor de sluiting.
Gesloten