[GZ] landing Normandie en 101st Airborne! Help mij..

Algemeen over het verzamelen van geallieerde militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

AtroX schreef:
Maj.Cain schreef:....
En hoe zit dat met de gewone infantrie? :)
Ik denk dat Brits infanterie nog wel het makkelijkste is om te verzamelen. De webbing is allemaal nog goed te vinden en niet bepaald duur. Alleen de schoenen en de broek zijn wel weer lastig. Maar wel te vinden. De emblemen zijn ook nog goed te doen.

Maar het verzamelen van Airborne is vrijwel niet te doen om daar nu nog mee te moeten beginnen. Maar dat hebben de andere ook al wel aangegeven.
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

Ik vind wel de kritiek op mensen die begonnen na het zien van films zijn begonnen met verzamelen... Ik ben er namelijk zelf een van. De interesse in WOII was er altijd al, maar het verzamelen begon pas echt na BoB. Het probleem met deze films is dat ze de nadruk leggen op 1 enkel onderdeel... Maar ik neem mijn hobbie serieus en loop niet te zweven. Ik concentreer me alleen op wat haalbaar is, en waarvoor er geld beschikbaar is!
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Gebruikersavatar
seabee
Lid
Berichten: 987
Lid geworden op: 26 jun 2004, 13:33

Bericht door seabee »

Steek eerst wat geld in goede boeken over je interesse gebied, dat bespaard je een hoop geld later.
CAN DO
~TrOoPeR U.S.~
Lid
Berichten: 60
Lid geworden op: 03 jun 2005, 18:39
Locatie: lottum noord limburg

Bericht door ~TrOoPeR U.S.~ »

Ik verzamel ook U.S. AB, met de nadruk op 101st maar, dat komt niet door BoB. Ik deed het al langer en ik verzamel nu ook 2nd amored,o ja ik verzamel replica want ik wil 2nd armored en 101sr AB re-enacten en dan is AB niet zo duur :P
http://www.1st-Regiment.tk is nog niet af moeten nog foto's bij en meer info
Plaats reactie