eindoverwinning en twijfels

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
1254

eindoverwinning en twijfels

Bericht door 1254 »

wat zijn de miliraire redenen van de twijfels over de eindoverwinning in de jaren 1939-1941?
Ernst-H
Lid
Berichten: 606
Lid geworden op: 02 jan 2004, 12:59

Bericht door Ernst-H »

Twijfel aan de eindoverwinning door Duitsland?...Engeland??....Frankrijk???

Daarnaast kan je als je mijn voorgaande vraag hebt beantwoord zelf uitzoeken wat er voor die partij mis ging in de tijdspanne die je noemt........en hopsakee........daar heb je dan een militaire reden :roll:


Probeer eerst zelf wat onderzoek te doen,...lees boeken,...lees websites.......er is genoeg...en niet moeilijk te vinden.

dit forum is geen servicelijn waar je een algemene vraag stelt en het antwoord rolt er automatisch uit...............lees:
http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=238
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
Gebruikersavatar
paulstolk
Lid
Berichten: 711
Lid geworden op: 05 nov 2003, 21:19
Locatie: Ede, gelderland
Contacteer:

Bericht door paulstolk »

Volgens mij zijn de tentamenweken in aantocht :p
1254

Bericht door 1254 »

haha de vraag was mss nie echt goed gesteld maar twas omdat ik t echt nie kon vinde enk werd er een beetje gek van, ik heb nu wel iets gevonden erover:). er is nu alleen nog een ding wat ik moet weten en dat zijn politieke en economische redenen, weet iemand daar iets over?
alvast bedankt
Ernst-H
Lid
Berichten: 606
Lid geworden op: 02 jan 2004, 12:59

Bericht door Ernst-H »

paulstolk schreef:Volgens mij zijn de tentamenweken in aantocht :p
Dat idee heb ik ook................ :roll: :wink: :P :lol:
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
1254

Bericht door 1254 »

als je op 4 vwo zit heb je nie bepaald tentames he haha
1254

Bericht door 1254 »

maar niemand weet een economische en politieke reden waarom men twijfelde aan de eindoverwinning?:(
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

1254, jij bent dezelfde als "iemand".

Gebruik gewoon dezelfde naam op het forum en je komt veel sympatieker over. Het feit dat je een andere naam gebruikt geeft al aan dat je zelf ook wel beetje schaamt om al die vragen door ons op te laten lossen??
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
1254

Bericht door 1254 »

neej da was gewoon toevallig zo omdak ff nie meer wist wa die andere was mja.
1254

Bericht door 1254 »

enk schaam me ecth nie. dat ik die vragen nie kan vinden kan ik toch nix aan doen. kheb hier niet 1 2 3 een boek over wo2 en ik moet het vandaag afmaken enk was deze vragen vergete te beatwoorde duz ja. sorriej dan maar
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

1254 schreef:enk schaam me ecth nie. dat ik die vragen nie kan vinden kan ik toch nix aan doen. kheb hier niet 1 2 3 een boek over wo2 en ik moet het vandaag afmaken enk was deze vragen vergete te beatwoorde duz ja. sorriej dan maar
Als je je niet schaamt had je ook niet allemaal andere namen hoeven te gebruiken om het te doen lijken alsof er verschillende mensen aan het vragen zijn. We willen je best helpen, daar gaat het niet om, maar als je met allemaal verschillende namen aankomt, dan is dat wel raar natuurlijk!

En voor een boek moet je wel even moeite doen, een PO maak je niet op een avond.... maar het is al heel mooi dat je op internet informatie aan het zoeken bent.

Enfin, ik accepteer je verontschuldiging :)
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
paulstolk
Lid
Berichten: 711
Lid geworden op: 05 nov 2003, 21:19
Locatie: Ede, gelderland
Contacteer:

Bericht door paulstolk »

Misschien had je eerder kunnen beginnen? Je hebt in V4 toch zo'n mooi PTA? (Zo klink ik wel een beetje heel erg als een leraar... en dat terwijl het weekend is :? )
1254

Bericht door 1254 »

kzei toch kwasser al langer aan bezg maar was een vraag vergete
Ernst-H
Lid
Berichten: 606
Lid geworden op: 02 jan 2004, 12:59

Bericht door Ernst-H »

Dat zal wel...............MAAR...........dan nog kan je (ook als je nog maar weinig tijd hebt) zelf eerst wat zoeken voordat je zo een algemene vraag stelt.
EERST nadenken over wat er nu eigenlijk precies wordt gevraagd is de eerste stap naar een goed antwoordt


Het is niet de bedoeling dat de leden van dit forum voor jou je werkstuk schrijven.
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
fleur

Bericht door fleur »

haha wat is hier nu de bedoeling discussie`s of gewoon vragen stellen en antwoorden krijgen! jullie hebben wel een beetje gelijk hoor "iemand" is trouwens monique.
Plaats reactie