-HELP!-

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Opgeheven account 1427

-HELP!-

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Goed, dit heeft misschien weinig met WO2 te maken, maar ik ben al heel lang naarstig op zoek naar films van Maigret. Jeweetwel, gebaseerd op de beroemde (ontzettent verslavende) detectives over commisaris Jules Maigret, geschreven door Georges Simenon.

Wie, oh wie, weet waar ik ze kan vinden of heeft er een of een aantal te koop?
Gebruikersavatar
mark
Lid
Berichten: 266
Lid geworden op: 09 jan 2005, 03:44

Bericht door mark »

wordt dat mannetje met dat grappige snorretje niet altijd uitgezonden op Ned. 1 of 2 bij een publieke omroep :)
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

dat is weer iets anders toch? Maigret is die franse detective... erg mooi, enkele jaren geleden altijd gezien op TV
Kilroy
Lid
Berichten: 248
Lid geworden op: 16 jan 2005, 20:35
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Kilroy »

mark schreef:wordt dat mannetje met dat grappige snorretje niet altijd uitgezonden op Ned. 1 of 2 bij een publieke omroep :)
Nee, de man met z'n snorretje is de Belgische detective Hercule Poirot.
Sbf. Koch bedoelt de films van de Franse commissaris Jules Maigret naar de boeken van auteur Georges Simenon.
In deze films werd de rol van commissaris Maigret eerst vertolkt door Jean Gabin en vervolgens door Bruno Cremer.
Deze laatste is overigens de meest populaire, vind ik. Overigens komt dit ook gezien er van de films met Bruno Cremer veel afleveringen op televisie vertoond werden.
Ik weet niet of je onmiddellijk ergens die films kunt kopen maar even Googlen brengt je wel op het juiste pad.
Succes ! 8)
Een zaak is niet noodzakelijkerwijs rechtvaardig omdat een mens er voor sterft (Oscar Wilde).
Plaats reactie