wo2 website

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Ja idd... en ik heb ook een bloedhekel aan dat aanbidden van sommige bepaalde ''belangrijke'' mensen in de WO II... net of die onbekende soldaat zijn werk niet gedaan heeft ;)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Major Winters
Lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 01 jul 2005, 01:54
Contacteer:

Bericht door Major Winters »

uhh wat maakt jullie die site uit ik heb toch niet gevraagt of je naar die site wou kijken???
Als je dat niet wilt kijk je niet
Easy as that
Major Winters
Lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 01 jul 2005, 01:54
Contacteer:

Bericht door Major Winters »

johan willaert schreef:
Major Winters schreef:En dan nog iets welk plaatje heb ik dan gejat???
Hey Wijsneus!!

Vergelijk

http://www.majorwinters.com/photo/pictu ... %20winters

http://www.101airborneww2.com/bandofbrothers.html

Moet je er nog meer zien??? 8)

Johan Willaert
Lol dat zijn niet al mijn foto's !!
En ik heb email gestuurt of ik ze mogt gebruike en als ze niet reageren dan gebruik ik ze hadden ze maar moete reageren
Major Winters
Lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 01 jul 2005, 01:54
Contacteer:

Bericht door Major Winters »

en alle foto;'s zijn op het inet tevinden je kunt geen exclusieve foto's meer hebben tegenwoordig

en deze foto's had ik trouwens niet van zijn site maar een andere.
en die had ik gemailt maar geen reactie
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Nou, als je geen reactie hebt, mag je ze ook nog niet gebruiken lijkt me...
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Major Winters schreef:
johan willaert schreef:
Major Winters schreef:En dan nog iets welk plaatje heb ik dan gejat???
Hey Wijsneus!!

Vergelijk

http://www.majorwinters.com/photo/pictu ... %20winters

http://www.101airborneww2.com/bandofbrothers.html

Moet je er nog meer zien??? 8)

Johan Willaert
Lol dat zijn niet al mijn foto's !!
En ik heb email gestuurt of ik ze mogt gebruike en als ze niet reageren dan gebruik ik ze hadden ze maar moete reageren
Als ze niet reageren wil niet zeggen dat je dus het recht heb. Wat jij doet is gewoon strafbaar feit jongetje... Je kan het vergelijken met kopieren van films dvd's e.d.

En nog iets: Denk dat de meeste mensen wel door hebben dat je niet al te snugger bent, maar je beheerd de Nederlandse taal toch wel?
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Major Winters schreef:uhh wat maakt jullie die site uit ik heb toch niet gevraagt of je naar die site wou kijken???
Als je dat niet wilt kijk je niet
Easy as that
Nee, je vraagt wel mensen om mee te doen met je site en je mag toch verwachten dat mensen dan willen weten waar ze eventueel aan meewerken? Je site staat in je profiel en je start er speciaal een topic over en dan zou jij er niet om gevraagd hebben dat mensen op je site komen en erop reageren?

Als je iets publiceert, een boek, een website, noem maar op, dan krijg je nu eenmaal reacties. En dat kan positief of negatief zijn. Als je daar niet tegen kunt, dan kun je beter niet publiceren.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

779 schreef: En nog iets: Denk dat de meeste mensen wel door hebben dat je niet al te snugger bent, maar je beheerd de Nederlandse taal toch wel?
Wil niet lullig doen hoor, maar het is beheerst :wink:
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

779 schreef:En nog iets: Denk dat de meeste mensen wel door hebben dat je niet al te snugger bent, maar je beheerd de Nederlandse taal toch wel?
Met kritiek geven is niets mis, als hij maar op een opbouwende manier gegeven wordt. Met persoonlijke aanvallen bereik je weinig.

(Wat trouwens niet alleen voor jou is bedoeld)
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Bob, dat hij niet in jouw straatje denkt wil niet zeggen dat hij niet snugger is. Dat zijn nederlands niet perfect is, alla. Maar zo snel een oordeel vellen is inderdaad ongepast.
Major Winters
Lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 01 jul 2005, 01:54
Contacteer:

Bericht door Major Winters »

Ten 1ste aan mijn nederlands kan ik niks aandoen heb dislectie we kunnen niet allemaal perfect zijn meneer god

En ik vraag om hulp en dat heeft niets maar dan ook nelemaal niets met majorwinters.com temaken die binnenkort toch opnieuw gemaakt gaat worden.

Nu graag ontopic
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Major Winters schreef:
johan willaert schreef:
Major Winters schreef:En dan nog iets welk plaatje heb ik dan gejat???
Hey Wijsneus!!

Vergelijk

http://www.majorwinters.com/photo/pictu ... %20winters

http://www.101airborneww2.com/bandofbrothers.html

Moet je er nog meer zien??? 8)

Johan Willaert
Lol dat zijn niet al mijn foto's !!
En ik heb email gestuurt of ik ze mogt gebruike en als ze niet reageren dan gebruik ik ze hadden ze maar moete reageren
zo werkt het (spijtig genoeg voor jouw) niet...
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Major Winters
Lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 01 jul 2005, 01:54
Contacteer:

Bericht door Major Winters »

ja dan moeten ze reageren en ze staan op 1000000 andere sites dus er is niet 1 bepaalde site die me iets kan maken

alleen valor studios maar die mocht ik gebruiken en die geven me alle medewerking
KevinP
Lid
Berichten: 1152
Lid geworden op: 17 jan 2004, 12:09
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door KevinP »

Major Winters schreef:ja dan moeten ze reageren en ze staan op 1000000 andere sites dus er is niet 1 bepaalde site die me iets kan maken
Vermeld dan ik elk geval gewoon netjes de bron van je foto's. De enige die dan bezwaar kan maken is de eigenaar van de foto's. Derden, zoals ik en andere mensen die reageren in dit topic, kunnen je dan niks verwijten. Kleine moeite en bespaart je een heleboel klachten.
Major Winters
Lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 01 jul 2005, 01:54
Contacteer:

Bericht door Major Winters »

ja maar die kan ik niet vermelden dat kan niet in dit systeem en weet begod niet war elke foto vandaan komt omdat ze op 1001 sites tezien zijn
Plaats reactie