Nieuwsbrief

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gebruikersavatar
Maximus
Lid
Berichten: 363
Lid geworden op: 04 mar 2003, 01:46

Bericht door Maximus »

proos is dit mischien wat voor je???

http://www.xequte.com/maillistking/
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Die kost geld helaas & ik vind de demo niet fijn

Ik zoek nog even verder.
Toch bedankt.

-edit- (zie pb) lijkt mij wel wat, maar kost 100$

Heb er een mailtje heen gedaan of ik misschien 't gratis zou kunnen epibreren gezien non-profit, educatief, etc. Komt alleen nog niet veel respons op (mailtje de 25e verzonden)

(edits)
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Sinds 6.31u deze morgen hebben we een eerste officiele sponsor :)

Ik heb een commercieel script gekregen dat ik mag gebruiken. Als tegenprestatie plaatst Wo2 een linkje bij "over wo2.nl".

Installeren gaat nog een klus worden denk ik, maar we zijn op de goeie weg.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Inschrijven voor de nieuwe nieuwsbrief kan vanaf heden op:

http://www.wo2.nl

Onderdeel "Nieuwsbrief"
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

He, over die eerste sponsor ;) prijsvraag vergeten :)
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Ja jij bent ook lief hoor! Als je een meisje was had
je van mij een kusje gekregen, maar helaas... :evil: :D
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Ik dacht eraan om zoiets te sturen:


Hoi !

Wo2.nl heeft besloten om *ALLE* bestaande e-mailadressen op onze WO2.nl-Nieuwsbrief lijst te verwijderen. Vanaf vandaag ontvang je dus geen post meer van WO2.nl

Hiertoe is besloten, omdat het systeem van aanmelden voor de nieuwsbrief voorheen niet waterdicht was. Het is dus mogelijk dat een aantal mensen op onze lijst nooit heeft gekozen om de WO2.nl-Nieuwsbrief te ontvangen.

Het grootste gedeelte heeft dat echter waarschijnlijk wel. Vandaar dat we je per e-mail willen berichten dat het vanaf vandaag mogelijk is om je opnieuw aan te melden. Dat kan op http://www.wo2.nl bij het onderdeel "Nieuwsbrief".

Onze excuses voor de overlast,

Vriendelijke groet,
Wo2.nl
________
U ontving deze WO2.nl omdat u ooit aangemeld bent op onze website voor de WO2.nl-Nieuwsbrief. Indien u deze niet meer wilt ontvangen hoeft u niets te doen. Wij verwijderen ALLE huidige leden van de nieuwsbrieflijst.
________
You received this letter because your emailaddress was -at some time- added to our mailinglist. Because we can't be certain *you* actually requested to be recipient for our newsletters, we remove ALL current addresses from our database. If you wish to reapply, please do so at http://www.wo2.nl, section "nieuwsbrief".
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Bovenstaande is eigenlijk meer een vraag aan mijn twee hoofdredacteuren.

Willen we de komende nieuwsbrief integreren met bovenstaande tekst of niet? De situatie is nu dat we twee mailinglijsten hebben. De ene (oude) met 432 leden.

En een nieuwe, met momenteel 3 leden.

Overigens al wat punten voor de komende nieuwsbrief:
- De nieuwe tijdlijn
- Nieuw ontwerp wo2-site
- Schrijvers gezocht
- Vermelding van de prijsvraag

Ik hoor het wel en dan laat ik 't verder over aan mijn twee redacteuren. Wel belangrijk om even te kijken wat we met die 432 mensen doen.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

persoonlijk vind ikhet netjes om iets te laten weten en ik zou het heel erg relaxed vinden als meer instanties en/of bedrijven me zouden verwijderen als ik niet reageerde maar goed da's mijn mening....

wat vind jij okke?
er moet iig iets vermeld worden....

misschien is het het beste om dit in de nieuwsbrief te vermelden...als we er iets spectaculairs van maken dan zul je misschien minder afmeldingen krijgen.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

Ik zou een korte nieuwsbrief sturen.

Melding van de nieuwe look. Dat de forumleden bij elkaar gaan komen en dat daar een verslag van komt in de volgende nieuwsbrief. Ook aangeven dat de volgende nieuwsbrief beschrijvingen zal hebben van (nieuwe en oude) website onderdelen en algemene interessante artikelen.

En tenslotte mededeling dat alle adressen gewsit worden en dat als je de nieuwsbrief wilt ontvangen ... (zie stukje Proos hierboven).
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Zoiets?
__________________

Hoi !

Wo2.nl heeft besloten om *ALLE* bestaande e-mailadressen op onze WO2.nl-Nieuwsbrief lijst te verwijderen. Vanaf vandaag ontvang je dus *geen* post meer van WO2.nl

Hiertoe is besloten, omdat het systeem van aanmelden voor de nieuwsbrief voorheen niet waterdicht was. Het is dus mogelijk dat een aantal mensen op onze lijst nooit ervoor heeft gekozen om de WO2.nl-Nieuwsbrief te ontvangen.

Het grootste gedeelte heeft dat echter waarschijnlijk wel. Vandaar dat we je per e-mail willen berichten dat het vanaf vandaag mogelijk is om je opnieuw aan te melden. Dat kan op http://www.wo2.nl bij het onderdeel "Nieuwsbrief". Dat is nog steeds geheel gratis, net zoals alle andere onderdelen van wo2.nl.

De website WO2.nl is overigens in een nieuw jasje gestoken. Ook zijn er nieuwe onderdelen: zoals een gallery (met plaatjes van de Tweede Wereldoorlog) en een geavanceerde tijdlijn!

Binnenkort verzenden we de nieuwe Nieuwsbrieven (waar je je dus opnieuw voor moet aanmelden) met daarin:
- Leestips
- Museumtip
- Column
- "Weetje" over de Tweede Wereldoorlog
- Prijsvraag
- En andere info!

Onze excuses voor de overlast!

Vriendelijke groet,
Wo2.nl
________
U ontving deze WO2.nl omdat u ooit aangemeld bent op onze website voor de WO2.nl-Nieuwsbrief. Indien u deze niet meer wilt ontvangen hoeft u niets te doen. Wij verwijderen ALLE huidige leden van de nieuwsbrieflijst.
________
You received this letter because your emailaddress was -at some time- added to our mailinglist. Because we can't be certain *you* actually requested to be recipient for our newsletters, we remove ALL current addresses from our database. If you wish to reapply, please do so at http://www.wo2.nl, section "nieuwsbrief".
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

2 brieven dus?
da's veel werk man
:)
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Dees heb ik toch al af?


Ik maak er nog eentje met html bij, met plaatje enzo ;)
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

vergeet niet de nieuwe forum onderdelen te vermelden en onderdelen die op de site komen zoals brieven van het front!
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Afbeelding
Hoi !

Wo2.nl heeft besloten om *ALLE* bestaande e-mailadressen op onze WO2.nl-Nieuwsbrief lijst te verwijderen. Vanaf vandaag ontvang je dus *geen* post meer van WO2.nl

Hiertoe is besloten, omdat het systeem van aanmelden voor de nieuwsbrief voorheen niet waterdicht was. Het is dus mogelijk dat een aantal mensen op onze lijst nooit ervoor heeft gekozen om de WO2.nl-Nieuwsbrief te ontvangen.

Het grootste gedeelte heeft dat echter waarschijnlijk wel. Vandaar dat we je per e-mail willen berichten dat het vanaf vandaag mogelijk is om je opnieuw aan te melden. Dat kan op http://www.wo2.nl bij het onderdeel "Nieuwsbrief". Dat is nog steeds geheel gratis, net zoals alle andere onderdelen van wo2.nl.

De website WO2.nl is overigens in een nieuw jasje gestoken. Ook zijn er nieuwe onderdelen: zoals een gallery (met plaatjes van de Tweede Wereldoorlog) en een geavanceerde tijdlijn! Ook heeft het forum een aantal nieuwe onderdelen, zoals een onderdeel speciaal voor verzamelaars. Er komen een dezer dagen zelfs nog "brieven van het front" bij!

Binnenkort verzenden we de nieuwe Nieuwsbrieven (waar je je dus opnieuw voor moet aanmelden) met daarin:
- Leestips
- Museumtip
- Column
- "Weetje" over de Tweede Wereldoorlog
- Prijsvraag
- En andere info!

Onze excuses voor de overlast!

Vriendelijke groet,
Wo2.nl
________
U ontving deze WO2.nl omdat u ooit aangemeld bent op onze website voor de WO2.nl-Nieuwsbrief. Indien u deze niet meer wilt ontvangen hoeft u niets te doen. Wij verwijderen ALLE huidige leden van de nieuwsbrieflijst.
________
You received this letter because your emailaddress was -at some time- added to our mailinglist. Because we can't be certain *you* actually requested to be recipient for our newsletters, we remove ALL current addresses from our database. If you wish to reapply, please do so at http://www.wo2.nl, section "nieuwsbrief".
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Plaats reactie