Wat vinden jullie hiervan

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Hahahaha jongens, iedereen moet toch ergens zijn heil in zoeken.. de één met gabber muziek, de ander met de symphonieen van Beethoven. Respect2ALL remember?
Gebruikersavatar
Bert-Jan
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:51
Locatie: Diepenheim
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 14 keer

Bericht door Bert-Jan »

Dat vind ik ook zolang ik er geen last van heb vind ik alles best.
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

bertjan schreef:Het FAG, een nieuwe beweging voor een nieuwe tijd, waarin onze kinderen kunnen opgroeien zonder Gabbers.

Valt het leven je zwaar met al die Gabbers om je heen? Vind je ze intens irritant en blijven je school- dan wel werkresultaten erdoor achter? Wordt je depressief van een Aprillia Viper of andere Gabbermobielen?

Weet dat het FAG over je waakt!!

WAT IS EEN GABBER?
De Gabber is een lagere levensvorm dan de Homo Sapiens. Een Gabber probeert er enorm stoer uit te zien en scheert daarom zijn hoofd kaal. Gevolg: Ze zien er bestraald uit als na een chemokuur, dit bewijst wederom wat voor ****** het eigenlijk zijn. Het is tevens duidelijk dat het gezegde 'More hair than brains' op hen van toepassing is.

De Oppergabbers onderscheiden zich door een half kaal hoofd, en hebben dan een eilandje of erger nog een staartje om hun toch al niet te fraaie ***** nog verder toe te takelen.

Hun IQ staat gelijk aan dat van een amoebe. Toegegeven moet wel worden dat hun verstandelijke vermogens iets lijken toe te nemen als er gepraat wordt over het aantal BPM van de nieuwe plaat van DJ Paul Elstak.

HOE KLEEDT EEN GABBER ZICH?
Naast al zijn veel te brede, (nep)gouden kettingen, ringen en - niet te vergeten - het oorbelletje draagt hij een Aussie. Ter verduidelijking: dit zijn veelkleurige, te dure, geforceerd stoere joggingpakjes. Daar overheen draagt de Gabber een bomberjack, het liefst met een vlaggetje, want dat staat zo ruig.

Dan komen we bij de schoenen, dit is de Gabber's trots, want hierdoor kun je zien hoe hoog hij in het Gabberdom gestegen is. Hoe meer Air-raampjes in zijn Nikes, hoe hoger zijn status. De absolute top-Gabbers hebben 7 (ik herhaal ZEVEN) Air-raampjes.

NAAR WAT VOOR MUZIEK LUISTERT EEN GABBER?
Hij luistert naar Gabber! Gabber is dom, smakeloos en staat los van elke moraal. Deze muziekstijl is door de monotome beat als enige geschikt voor het niveau Gabber.

Ooit vatte een Gabber het idee op om zijn muziekstijl te verdedigen. Hij zei: “smaken verschillen!”. Dat is zeker waar, maar als je van Gabber houdt, is het moeilijk om nog van enige vorm van smaak te spreken.

HOE DANST EEN GABBER OP ZIJN “MUZIEK”?
De meeste mensen weten eigenlijk niet precies wat je op de dansvloer moet doen als de Gabbermuziek je met 220 beats per minuut tegemoet komt. De Gabber zelf ook niet, vandaar dat hij een beetje spastisch met zijn benen naar voren gaat schoppen. Normale mensen noemen dit zielig, Gabbers niet. Zij noemen hun dansstijl vol trots Gabberen (of Hakken).

HOE GEDRAAGT/MISDRAAGT EEN GABBER ZICH?
De gabber is, als hij alleen is, best wel lief. Maar komt hij onder zijn Mede-Gabbers, dan gaat het fout. In groepjes hangen ze rond in winkelcentra, op pleintjes, bij en in de discotheek, en ga zo maar door. Ze kunnen dan door irritant te doen tegen passerende bejaarden, gehandicapten en kleine kinderen nog meer Air-raampjes verdienen dan ze al hadden. Het is dus wachten op de eerste Nikes met 9 (!) raampjes.

WAT WIL HET FAG BEREIKEN?
Het FAG wil de totale vernietiging van het Gabberdom op haar geweten hebben. Haar intenties waren in het begin zeer goed en ze heeft verschillende malen geprobeerd enkele Gabbers te bekeren, maar haar pogingen waren tevergeefs. Wij van het Front Anti Gabber kunnen dus alleen maar concluderen: De Gabbers zijn reeds zo diep gezonken dat ze niet meer te redden zijn! De enige manier om ons voor hun wandaden te behoeden is door ze te VERNIETIGEN!
:bonk: _/-\o_ :lol: Politiek incorrect maar erg geestig!!
Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
Bert-Jan
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:51
Locatie: Diepenheim
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 14 keer

Bericht door Bert-Jan »

Ja ik kreeg het ooit in mijn handen gedrukt toen de gabber tijd op zijn hoogte punt was en ongeveer 80% gabber was op mijn school ik heb het toen een beetje rond gehagen op school .
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

dood aan de fag dan :lol: :P ik ben zelf ook hardcoreliefhebber aka gabber maar ik zit ook niet aan de drugs ofzo. vink nergens op slaan dat dat moet en dat die kerel het zegt vink nergens op slaan.... dat hij daar zijn energie vandaan moet halen ik neem gewoon mijn adhd pil niet in en neem 3 red bulls en ik sta van 10 tot 6 uur sochtends door te stampen:D
Gebruikersavatar
TommoVich
Lid
Berichten: 401
Lid geworden op: 31 jul 2005, 22:07
Locatie: Gellik , Limburg , België
Contacteer:

Bericht door TommoVich »

Inderdaad alex , lekker hakkuh zonder drugs :D op MOHradio ;) Groeten
"L'union Fait la Force - Eendracht Maakt Macht"
"Regiment Forteresse de Liège"
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

idd kerel gabber ben je niet voor even gabber ben je voor het leven 8) :P
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

779 schreef:Hahahaha jongens, iedereen moet toch ergens zijn heil in zoeken.. de één met gabber muziek, de ander met de symphonieen van Beethoven. Respect2ALL remember?
Inderdaad. Het altijd terugkerende 'argument' van 'dat is geen muziek meer' is ongelooflijk ouderwets (kijk maar hoe ze op de rock 'n roll reageerden in de tijd) en slaat op weinig. Muziek verandert constant, er komen genres bij en er verdwijnen er, leer er maar mee leven :)

Bij veel muziekgenres hoort een bepaalde cultuur. Ook al zo oud als de wereldlijke muziek. Als mensen zich daarvoor kaal willen scheren of hun haar voor willen laten groeien doen ze dat maar...als sommigen illegale zaken willen kaderen in die cultuur doen ze dat ook maar, ze mogen er echter niet van verschieten dat ze strafbaar bezig zijn.
Gebruikersavatar
Michael_Wittmann
Lid
Berichten: 996
Lid geworden op: 11 jan 2005, 20:35

Bericht door Michael_Wittmann »

TommoVich schreef:Inderdaad alex , lekker hakkuh zonder drugs :D op MOHradio ;) Groeten
Op MOH radio kun je nog niet eens hakken..
Wat daar voor een muziek op komt deze dagen :S
Sommige zijn wel vet maar een jaar half jaar geleden ofzo draaide ze veel betere muziek...

Mvg
Mehr Sein Als Scheinen!
Gebruikersavatar
TommoVich
Lid
Berichten: 401
Lid geworden op: 31 jul 2005, 22:07
Locatie: Gellik , Limburg , België
Contacteer:

Bericht door TommoVich »

Michael_Wittmann schreef:
TommoVich schreef:Inderdaad alex , lekker hakkuh zonder drugs :D op MOHradio ;) Groeten
Op MOH radio kun je nog niet eens hakken..
Wat daar voor een muziek op komt deze dagen :S
Sommige zijn wel vet maar een jaar half jaar geleden ofzo draaide ze veel betere muziek...

Mvg
Ik weet het , soms heb je echt Trance platen er op , maar gisterenavond gingen ze hard met oa : The stunned guys , rtc , Dj paul , ... de betere dus :P
"L'union Fait la Force - Eendracht Maakt Macht"
"Regiment Forteresse de Liège"
Gebruikersavatar
Michael_Wittmann
Lid
Berichten: 996
Lid geworden op: 11 jan 2005, 20:35

Bericht door Michael_Wittmann »

TommoVich schreef:
Michael_Wittmann schreef:
TommoVich schreef:Inderdaad alex , lekker hakkuh zonder drugs :D op MOHradio ;) Groeten
Op MOH radio kun je nog niet eens hakken..
Wat daar voor een muziek op komt deze dagen :S
Sommige zijn wel vet maar een jaar half jaar geleden ofzo draaide ze veel betere muziek...

Mvg
Ik weet het , soms heb je echt Trance platen er op , maar gisterenavond gingen ze hard met oa : The stunned guys , rtc , Dj paul , ... de betere dus :P
Dat valt nog wel meer die trance..
Maar dan komen ze me aan met 3 Steps Ahead - Paint it Black (live) of tina wat ksten die condome.. :S
Mehr Sein Als Scheinen!
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

tina wat ksten die condome
Thunderdome ; haha toen ik 4 jaar was , was dat een super grappig liedje dat onze ouders niet mochten horen. :lol:

Nu is het gewoon mega slecht :|
Gebruikersavatar
Michael_Wittmann
Lid
Berichten: 996
Lid geworden op: 11 jan 2005, 20:35

Bericht door Michael_Wittmann »

Hoe kan ik hier een liedje posten van 1 KB... ( snelkoppeling)?

Mvg
Mehr Sein Als Scheinen!
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

1 KB ? dat duurt 1 seconden dan ?

http://www.yousendit.com
Gebruikersavatar
Michael_Wittmann
Lid
Berichten: 996
Lid geworden op: 11 jan 2005, 20:35

Bericht door Michael_Wittmann »

Voor de mensen die het nog niet weten dit is MOH radio..

http://s48.yousendit.com/d.aspx?id=1LMP ... 97D3W234BQ


Mvg ;)
Mehr Sein Als Scheinen!
Gesloten