broodje unox oven

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

broodje unox oven

Bericht door Alex »

hallo,

misschien dat er onder de mede verzamelaars nog meer mensen zijn die zown broodje unox oven willen? zijn er misschien mensen die deze kaarten voor me hebben of willen ruilen?? ik hoop van jullie te horen.
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Ik wil even melden dat ik van je bericht zeer weinig begreep. Geen hoofdletters, spelfouten en onduidelijke zinsbouw leest niet makkelijk. Aangezien ik toch even de moeite heb genomen om te kijken waar het over gaat (ik heb even wat woorden uit dit stukje bij google ingetypt), kwam ik toch ergens...

Resultaat:

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=bro ... oven&meta=

en toen:

http://www.broodjeunox.nl/

Denk dat het dan voor de andere forummers die hetzelfde hadden als ik, duidelijker wordt.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

ik bedoel de kaartjes die je moet verzamelen om zo'n oven te winnen..... en maakt het zoveel uit dat het geen hoofdletters zijn?
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Met hoofdletters, punten en komma's in zinnen is een bericht beter te lezen. Daarnaast laat je hiermee zien dat je aandacht besteedt aan je berichten. Nogmaals het verzoek dus wat meer aandacht aan je posts te besteden.

Kaartjes heb ik niet, ik koop zelden iets van unox eigenlijk. Ga je zo'n oven nou ook echt gebruiken? Het lijkt mij iets dat je twee keer gebruikt en dat dan jarenlang in een kast blijft staan.
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.

*Weer alleen*
Gebruikersavatar
Tim Y.
Lid
Berichten: 1202
Lid geworden op: 27 apr 2005, 14:42
Locatie: Kerkrade

Bericht door Tim Y. »

en maakt het zoveel uit dat het geen hoofdletters zijn?
Het is wel een stuk makkelijker te lezen met hoofdletters.
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

Vooruit dan maar.... Ik ga zown oven zeker gebruiken :P Door die stomme wedstrijd heb ik hier nog zown 6 pakken liggen dus dat komt wel goed :P
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Ze staan op Mp te koop. Moet je er wel minimaal 50 voor over hebben.
Gebruikersavatar
Sbas
Lid
Berichten: 882
Lid geworden op: 25 jun 2004, 14:41

Bericht door Sbas »

Whahaha ik zag die titel en wist metteen dat jij t was...komtie aan met zn oventjuh! WHAHAHA Funny! :) Maare als je die broodjes zat word want je hebt nog 6 pakken weet je waar je ze heen kunt sturen he! ;)

Sbas
Plaats reactie