Brainstormtopic over de nieuwsbrief.

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

oh ja paul, ik weet niet precies wat je in gedachten hebt maar graag.
het lijkt me iig ergleuk om te lezen en 10 tegen 1 dat het in de nieuwsbrief komt. maar probeer het een klein beetje met de website te maken te laten hebben.
looking forward to it anyway
:)
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Misschien is het mogelijk om (per mail) iemand te interviewen die iets te maken heeft (gehad) met wo2. Dat kan een bekendere verzamelaar zijn met een leuk object, iemand oma of de tuinman van een oorlogskerkhof. Dan heb je iets speciaals dat geen enkele andere site of nieuwsbrief heeft. Een interview is redelijk uniek.

Een week of 2 na de meeting lijkt mij ook wel een mooie datum voor een deadline. Reken er wel op dat je nog zeker een week nodig hebt voor het benaderen van iedereen die vergeet wat te schrijven :evil: het controleren van alles en het layouten.
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

whatever. ik kwam er iig laatst achter dat een familielid van een bekende van me in wo2 heeft gevochten aan duitse zijde. naar het schijnt van polen tot en met stalingrad. Deze man schijnt nog in leven te zijn.
ik kan allicht een svragen in welke gezondheid hij verkeerd...
lets find out...
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Dat is leuk! Als je die kunt interviewen. Die heeft echt veel meegemaakt dan.
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

idd maar ik beloof niet hoor...ik ken die kleinzoon van hem al niet echt weet je wel?
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Dan kunnen we eventueel die getuigenissen na publicatie in de nieuwsbrief op de site zetten.
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Dat is sowieso handig denk ik. Dat je stukken die nog niet op de site staan, maar wel in de nieuwsbrief op de site plaatst (als ze van toepassing zijn daarop dan). Dat bespaart weer tijd voor de site.
Plaats reactie