Beursafspraken

Algemeen over het verzamelen van militaria: o.a. beurzen, nieuws, wapenwet, dealer feedback
Plaats reactie
Gebruikersavatar
pvt_Ed
Lid
Berichten: 478
Lid geworden op: 04 jan 2005, 20:01
Locatie: Valkenburg

Bericht door pvt_Ed »

Is er een website van de beurs in Duiven? Zoals ik lees moet het wel wat voorstellen, marja ik woon weer eens in Zuid-Limburg, ver weg van alle grote beurzen :(
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

pvt_Ed schreef:Is er een website van de beurs in Duiven? Zoals ik lees moet het wel wat voorstellen, marja ik woon weer eens in Zuid-Limburg, ver weg van alle grote beurzen :(
Er is geen site van de Beurs van Duiven. Maar het is vrijwel iedere laatste zaterdag van de maand. In het begin van het topic "beurs agenda" staan de datums voor dit jaar van de beurs in Duiven. Ik ga vrijwel iedere keer naar deze beurs. Er staan naar schatting ongeveer 40 standhouders. Ik heb er al veel leuke dingen kunnen vinden en vind het er altijd wel gezellig. :)
Gebruikersavatar
Eric
Lid
Berichten: 1275
Lid geworden op: 15 mei 2005, 21:30

Bericht door Eric »

Ben 1 x in duiven geweest was ook men eerste beurs:).

Ik heb er ook wat leuke dingen gevonden en gekocht;)
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Ja is zeker een leuke beurs ja, ben er ook 1 keer geweest!
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

pvt_Ed schreef:Is er een website van de beurs in Duiven? Zoals ik lees moet het wel wat voorstellen, marja ik woon weer eens in Zuid-Limburg, ver weg van alle grote beurzen :(
Maar je kunt wel naar La Gleize gaan en Ciney :wink:
Infanterie: Königin aller Waffen!
Gebruikersavatar
pvt_Ed
Lid
Berichten: 478
Lid geworden op: 04 jan 2005, 20:01
Locatie: Valkenburg

Bericht door pvt_Ed »

Nick schreef:
pvt_Ed schreef:Is er een website van de beurs in Duiven? Zoals ik lees moet het wel wat voorstellen, marja ik woon weer eens in Zuid-Limburg, ver weg van alle grote beurzen :(
Maar je kunt wel naar La Gleize gaan en Ciney :wink:
Jammer dat ik geen auto heb :( Maar ik heb wel een oude damesfiets :lol: of ik kijk gewoon mam eventjes heel lief aan.
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Als je in Zuid-limburg woont is dat de korste plek in nederland voor de Beurzen in Ciney en La Gleize,en dat zijn geen kleintjes... :P
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
TommoVich
Lid
Berichten: 401
Lid geworden op: 31 jul 2005, 22:07
Locatie: Gellik , Limburg , België
Contacteer:

Bericht door TommoVich »

en wavre dan? (wie gaat er trouwens zaterdag nog naar wavre ?) ik woon in limburg BE :D
"L'union Fait la Force - Eendracht Maakt Macht"
"Regiment Forteresse de Liège"
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

robin.h schreef:Als je in Zuid-limburg woont is dat de korste plek in nederland voor de Beurzen in Ciney en La Gleize,en dat zijn geen kleintjes... :P
Idd :wink:
Infanterie: Königin aller Waffen!
Gebruikersavatar
pvt_Ed
Lid
Berichten: 478
Lid geworden op: 04 jan 2005, 20:01
Locatie: Valkenburg

Bericht door pvt_Ed »

De weekelijkse Markt in Tongeren. Ik ga er zondag naar toe maar volgens een vriend van me is er best wel veel te vinden. Deze markt duurt niet de hele dag. Is 30 minuten rijden vanaf Maastricht.
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Ed,weet jij hoelaat deze markt begint?
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
pvt_Ed
Lid
Berichten: 478
Lid geworden op: 04 jan 2005, 20:01
Locatie: Valkenburg

Bericht door pvt_Ed »

Ik ga om 9 uur `s morgens. Dus ik denk dat hij om 9 uur/ half 10 begint tot HALF 1!
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Vanmorgen geweest,maar niks gevonden. Op een aantal duitse helmen na,maarja de prijs was dan ook weer wat TE hoog.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Aankomende zaterdag is de beurs in Duiven weer. Zijn er nog forum leden die deze beurs gaan bezoeken? Ik ben er waarschijnlijk wel. Niet om echt te gaan zoeken naar spullen, maar gewoon voor de gezelligheid.
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Nico Roelofs schreef:Aankomende zaterdag is de beurs in Duiven weer. Zijn er nog forum leden die deze beurs gaan bezoeken? Ik ben er waarschijnlijk wel. Niet om echt te gaan zoeken naar spullen, maar gewoon voor de gezelligheid.
Ik ben er heeeel misschien, het ligt eraan of m'n pa zin heeft om me erheen te rijden...
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Plaats reactie