vraagje over westland

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

Peter heeft nu ook problemen, zie topic in Actueel.
Infanterie: Königin aller Waffen!
Gebruikersavatar
Tex
Lid
Berichten: 898
Lid geworden op: 21 sep 2004, 18:58
Locatie: groningen
Contacteer:

Bericht door Tex »

dat bericht is van 1999
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

Idd ja, helemaal niet gezien :oops:
Infanterie: Königin aller Waffen!
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Misschien als ie 's wat vaker en fatsoenlijker klanten benadert dan zou ie meer verkocht krijgen.
prodigy
Lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 17 jun 2005, 18:55
Locatie: Ravels

Bericht door prodigy »

hey , ik heb er zelf ook 2 stukken besteld ( een duitse ID tag en een OST medal met issue )Het geld is al een maand geleden gestort en nog steeds niet aan gekregen.
Hoop maar dat ik het onderand aan krijg
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Lekkere service dan...
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Inderdaad Westland is langs de trage kant....
daartegen heb ik meestal ergens anders het object goedkoper gevonden..
wel jammer want hij heeft mooie dingen te koop...
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Zoals eerder al aangegeven in deze thread is Peter van Westland.nl geregeld op pad, zowel in binnen en buitenland, om spullen te zoeken.
De spullen komen je nu eenmaal niet aan waaien, het is natuurlijk niet zo dat hij de items via internet kan bestellen zoals jullie verzamelaars dat wel kunnen.
Om die zelfde reden zit hij dan ook niet constant achter die 17inch beeldbuis.
Mijn ervaring leert, dat als je serieus interesse hebt in een bepaald item je het best even kunt bellen, ongeacht welke dealer dan ook.
Op die manier weet je ook direct of het item nog beschikbaar is of niet en hoef je niet in onzekerheid te wachten.
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Als ik iets via internet koop,dan verwacht ik niet dat ik moet gaan bellen. Een leek die pas op die site komt,kan niet ontdekken dat die man vaak in buiten en binnenland op zoek is naar spullen,het zou handiger zijn als hij dit dan erbij zet. ipv dat je je afvraagt waar je item blijft 1 maand later.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Mooyman, hoewel ik begrijp dat hij vaak weg is kun je van een goed zakenman toch verwachten dat hij iets regelt voor als hij weg is. Denk aan iemand die mails beantwoord, standaard mailtje met ik ben nu weg en kom op ... terug als reactie op een email. etc etc

Gewoon netter met klanten omgaan...
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Heeft niets met klantvriendelijkheid te maken, wel alles met tijdsdruk, bel of bezoek de shop eens en ervaar zijn klantvriendelijkheid :) .
Bedenk zelf eens hoe veel werk het moet zijn om iedere keer een verschillend en interessant aanbod in de winkel te krijgen, geloof me, die spullen komen je echt niet aanwaaien.
Ik verbaas me wel eens over hoe gemakkelijk mensen soms over een aankoop denken, zelf moet ik er nog altijd heel wat voor over hebben en doen om mijn collectie aan te kunnen vullen met interessante items.
Collector of uniforms of the enemy
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Prima als ie spulletjes is aan zoeken, maar mij maak je nie wijs dat ie in een hele maand niet 1 dag vrij heeft om te reageren en posten.

Wat betreft zijn spullen heeft ie leuke dingen en de prijs valt me vaak nog mee tegen over andere dealers.
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

pionier schreef:Prima als ie spulletjes is aan zoeken, maar mij maak je nie wijs dat ie in een hele maand niet 1 dag vrij heeft om te reageren en posten.

Wat betreft zijn spullen heeft ie leuke dingen en de prijs valt me vaak nog mee tegen over andere dealers.
Realiseer je goed dat je waarschijnlijk niet de enige bent waarvan hij een mailtje krijgt, waarschijnlijk zal hij een schifting maken tussen de meest serieuze mails.
Collector of uniforms of the enemy
Franz
Lid
Berichten: 159
Lid geworden op: 18 aug 2005, 18:52
Locatie: Emblem

Bericht door Franz »

Als ik mijn bedrijf zo moest leiden was ik allang op de fles.

Kun je het niet aan?Omdat het materiaal moelijk te vinden is?????
Stop dan met je internetwinkel.
Klant is koning maar hier schort iets serieus aan.


En ja,ik heb ook iets besteldt en wacht nu ook al 5 weken.Mails worden niet beantwoordt.
Dat kan NIET........
Franz
Lid
Berichten: 159
Lid geworden op: 18 aug 2005, 18:52
Locatie: Emblem

Bericht door Franz »

Mooyman schreef:
pionier schreef:Prima als ie spulletjes is aan zoeken, maar mij maak je nie wijs dat ie in een hele maand niet 1 dag vrij heeft om te reageren en posten.

Wat betreft zijn spullen heeft ie leuke dingen en de prijs valt me vaak nog mee tegen over andere dealers.
Realiseer je goed dat je waarschijnlijk niet de enige bent waarvan hij een mailtje krijgt, waarschijnlijk zal hij een schifting maken tussen de meest serieuze mails.
Elke mail van een koper is even belangrijk.
En ik hoor hier toch veel kopers klagen? dus?
Plaats reactie