Wat vinden jullie hiervan

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Bert-Jan
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:51
Locatie: Diepenheim
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 14 keer

Bericht door Bert-Jan »

heeey alex kun je me uit leggen wat een fogneger is ?

of is dat een blanke in van die 50 cents kleding ?
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

haha ja dat bedoel ik. Zo nemen we die lui hier. Van die kerels waarvan het lijkt dat ze nog in hun pyama lopen zeg maar en der broek op half 7 hebben hangen. :lol: en natuurlijk praten als negers.... :P om de wannabe gouden kettingen maar niet te vergeten.... laat ik maar stopppen anders blijf ik bezig...:P maar snap je nu wat ik bedoel?
Gebruikersavatar
Bert-Jan
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:51
Locatie: Diepenheim
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 14 keer

Bericht door Bert-Jan »

jaah ik snap het helemaal

lache
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Graag minder slowchat in dit topic, en blijf een beetje respectvol tegen elkaar. Als het topic uitloopt op ruzie of moddergooien gaat het dicht.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

alex schreef:waarom heb je dan wat tegen gabbers als ik vragen mag shifty? een gabber ben je gewoon. dat is een gevoel dat kan je niet nadoen. je bent het of je bent het niet... is niet echt uit te leggen.
Ik vertoef vaak in de "punk-scene" hier in mijn streek.
Als je naar een optreden gaat van de een of ander groep en je ziet WEERAL die jongens , met hun witte petjes op 90° , daar aan komen om het feest een beetje te verknallen .. ben je al vlug uitgekeken op die kerels.
Het ergste wat ik meegemaakt heb is dat ze met kapotgeslage flessen begonnen te smijten. Sindsdien heb ik helemaal geen respect meer voor een "gabber".
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

Volgens mij ligt het gewoon aan de mensen die je in je buurt hebt wonen. Heeft helemaal niets te maken met de muzieksmaak van die groep en de hele scene er om heen.. Het valt mij wel op dat bepaalde mensen meer richting een bepaalde groep trekken.. maar hoe zij zich gedragen ligt gewoon aan de mensen. Het is geluk hebben en de manier hoe jij je opsteld.

Ik zit meer in de Metal, Punk, Metalhardcore (om zo maar even bleut te zeggen) scene.. niemand doet een vliegkwaad aan iemand buiten deze scene.. Maar bijvoorbeeld de hardcore mensen, die zien wij nooit en nooit problemen mee gehad. welleens problemen gehad met wat rotte appels in de Boxmeerse jeugd, tot mijn spijt moet ik vertellen dat het wel allemaal allochtonen waren. Het uitdagen en vernielen van ons dat was het ook.. Maar die rotte appels verdoen hun tijd nu in de bak, dus daar hebben wij niets mee.. maar Boxmeer is erg vredig onder de jeugd... dus zo kan het ook!
Gebruikersavatar
Michael_Wittmann
Lid
Berichten: 996
Lid geworden op: 11 jan 2005, 20:35

Bericht door Michael_Wittmann »

Even een totaal off topic vraag:

Weet iemand hoe dat liedje heet wat die vent is aan het draaien net als de camera ploeg binnenkomt voor het interview?

Mvg
Mehr Sein Als Scheinen!
Gebruikersavatar
Bert-Jan
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:51
Locatie: Diepenheim
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 14 keer

Bericht door Bert-Jan »

Eeeeh welk interview ?
Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

Maj.Cain schreef:Ik zeg ook niet dat er alleen maar van dat soort gabbers zijn, melde alleen dat ik dat stuk minder vondt in de scene.
Zou nog best wel een keer me oude tracks uit de kast willen trekken en die op een feest draaien net als de good old days.

mag ik vragen wat u voor muziek draaide?

ik luister namelijk veel old-school
en we hebben vorig weekend op knorpop nog
vince en dano gehad draaien die de goede oude tijd deed herleven!!
was prachtig! De helft van het dream-team!!
Gebruikersavatar
Michael_Wittmann
Lid
Berichten: 996
Lid geworden op: 11 jan 2005, 20:35

Bericht door Michael_Wittmann »

bertjan schreef:Eeeeh welk interview ?
Als dat wijf binnenkomt zit die vent te draaien nog voor de party.
Bij dat gabberinnetje in huis die vent die die meid leer hakke.. als je die voor het eerst ziet dan draait hij muziek maar welk nummer is dat?
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Op dit moment Decibel outdoors hier in Gorinchem, moet er 400 meter vandaan werken, zal nog wel stampen zijn zoals jullie dan noemen :P .
Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

mwoa decibel mwoa
beetje te soft :P
Gebruikersavatar
Michael_Wittmann
Lid
Berichten: 996
Lid geworden op: 11 jan 2005, 20:35

Bericht door Michael_Wittmann »

Voor de geinterseerde check:

http://www.mastersofhardcore.nl

rol een klein beetje naar beneden zie aan de rechterzijde DVD staan met de mascotte van MOH klik er 1x op zie : Check de DVD preview hier en klikken ..
Mehr Sein Als Scheinen!
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Bericht door Alex »

zo afgelopen nacht weer stevig staan stampen in hollywood :lol: het is en blijft leuk ff stevig los gaan. 8)
FELIX
Lid
Berichten: 980
Lid geworden op: 25 feb 2005, 14:51
Locatie: Nederland

Bericht door FELIX »

Michael_Wittmann schreef:
bertjan schreef:Eeeeh welk interview ?
Als dat wijf binnenkomt zit die vent te draaien nog voor de party.
Bij dat gabberinnetje in huis die vent die die meid leer hakke.. als je die voor het eerst ziet dan draait hij muziek maar welk nummer is dat?
Waar kan je dat echt zien? Een reclame of en video clip? :lol:
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
Gesloten